Mennäkkö vai eikö mennä?

?

Ystäväni ja kummilapseni äiti, pyysi mua kaasokseen 2 muun ystävänsä lisäksi. Olin innoissani ja halukas auttamaan ja otettu kunniasta olla hänen kaaso. Hän asuu toisessa kaupungissa kuin myös 2 muuta kaasoa. Kevään korvalla kun häitä alettiin kunnolla järjestämään, en töideni ja muun sosiialisen elämäni takia pystynyt osallistumaan viikottaisiin "hääpalsuihin" kun poissaoloni jälkeen seuraavaan menin kaikki oli taas muutettu ja värit vaihtunut.
Sitten alkoi polttareiden suunnittelu, polttaripalverir olivat joka toinen viikko, enkä aina niihinkään kerennyt. 2 muuta kaasoa suunnitelivat Polttareita kaksin kun naapureita olivat, halusin osallistua järjestelyihin, mutta vastausta ei kuulunut joten Niin sanotusti luovutin, koska apu ja ideat ei tuntuneet kelpaavan. Polttari päivä tuli ja hauskaa oli myös minulla kaikkine yllätyksineen, joista ei oltu minulle kerrottu. Jossain vaiheessa morsian tajusi että en tiennyt kaikesta ja hän loukkaantui. Polttarit järjstettiin kaupungissa jossa asun ja olimme sopineet että jään kotiini yöksi, enkä palaa heidän kotikaupunkiinsa. Kaikin puolin olin hyvilläni illasta, morsian oli tyytyväinen ja onnellinen. Aamulla heräsin ja olin saanut viestin morsiammelta että vapauttaa minut kaason tehtävistäni että 2 muuta kaasoa on hommat hoitanut tähän asti ja hoitaa tulevaisuudessa. Mainistsi vielä että olen tietysti tervetullut häihin. Olin ihmeissäni ja yritin soittaa morsiammelle, hän ei vastannut laitoin viestin jossa pyysin häntä soittamaan sopivan paikan tullen, hänestä ei kuulunut yli viikkoon, yksi aamu hän kuitenkin soitti iloisena kysellen kuulumisia. Kysyin häneltä asiasta ja hän sanoi että oli loukkaanurnut minulle hetkellisesti koska en olot ottanut kaason tehtävääni tosissaan ja toiset kaasot olivat sanoneet etten ole ollut edes halukas osallistumaan järjeselyihin,
mutta ymmärtätänyt muut kiireeni ja kulkemisen toiseen kaupunkiin. Hän muisti vielä mainita että pyysi tilalleni toisen ystävänsä, koska hän oli osallistunut enemmän järjestelyihin polttareissa. En ole riidan haluinen ja jätin asian sikseen. Olin hieman loukkaantunut, tuntui että hänen mielestään kaason määrittelee tekemisen määrä. Nyt olen kahden vaiheilla häihin menemisestä, koska minua hävettää että olen "pettänyt" hänen odotuksensa. Tunnen häistä ainoastaan muutaman ihmisen ja aveci kutsua en saanut koska alun perin oli. Kaaso ja poikaystäväni ei tunne heitä kunnolla ettei hän olisi joutunut kiusalliseen tilanteeseen.
Olisko neuvoja?

1

616

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

ei ole neuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1069
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      189
      758
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      695
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      205
      682
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      160
      645
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      100
      605
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      38
      555
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      43
      532
    9. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      508
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      36
      484
    Aihe