Mennäkkö vai eikö mennä?

?

Ystäväni ja kummilapseni äiti, pyysi mua kaasokseen 2 muun ystävänsä lisäksi. Olin innoissani ja halukas auttamaan ja otettu kunniasta olla hänen kaaso. Hän asuu toisessa kaupungissa kuin myös 2 muuta kaasoa. Kevään korvalla kun häitä alettiin kunnolla järjestämään, en töideni ja muun sosiialisen elämäni takia pystynyt osallistumaan viikottaisiin "hääpalsuihin" kun poissaoloni jälkeen seuraavaan menin kaikki oli taas muutettu ja värit vaihtunut.
Sitten alkoi polttareiden suunnittelu, polttaripalverir olivat joka toinen viikko, enkä aina niihinkään kerennyt. 2 muuta kaasoa suunnitelivat Polttareita kaksin kun naapureita olivat, halusin osallistua järjestelyihin, mutta vastausta ei kuulunut joten Niin sanotusti luovutin, koska apu ja ideat ei tuntuneet kelpaavan. Polttari päivä tuli ja hauskaa oli myös minulla kaikkine yllätyksineen, joista ei oltu minulle kerrottu. Jossain vaiheessa morsian tajusi että en tiennyt kaikesta ja hän loukkaantui. Polttarit järjstettiin kaupungissa jossa asun ja olimme sopineet että jään kotiini yöksi, enkä palaa heidän kotikaupunkiinsa. Kaikin puolin olin hyvilläni illasta, morsian oli tyytyväinen ja onnellinen. Aamulla heräsin ja olin saanut viestin morsiammelta että vapauttaa minut kaason tehtävistäni että 2 muuta kaasoa on hommat hoitanut tähän asti ja hoitaa tulevaisuudessa. Mainistsi vielä että olen tietysti tervetullut häihin. Olin ihmeissäni ja yritin soittaa morsiammelle, hän ei vastannut laitoin viestin jossa pyysin häntä soittamaan sopivan paikan tullen, hänestä ei kuulunut yli viikkoon, yksi aamu hän kuitenkin soitti iloisena kysellen kuulumisia. Kysyin häneltä asiasta ja hän sanoi että oli loukkaanurnut minulle hetkellisesti koska en olot ottanut kaason tehtävääni tosissaan ja toiset kaasot olivat sanoneet etten ole ollut edes halukas osallistumaan järjeselyihin,
mutta ymmärtätänyt muut kiireeni ja kulkemisen toiseen kaupunkiin. Hän muisti vielä mainita että pyysi tilalleni toisen ystävänsä, koska hän oli osallistunut enemmän järjestelyihin polttareissa. En ole riidan haluinen ja jätin asian sikseen. Olin hieman loukkaantunut, tuntui että hänen mielestään kaason määrittelee tekemisen määrä. Nyt olen kahden vaiheilla häihin menemisestä, koska minua hävettää että olen "pettänyt" hänen odotuksensa. Tunnen häistä ainoastaan muutaman ihmisen ja aveci kutsua en saanut koska alun perin oli. Kaaso ja poikaystäväni ei tunne heitä kunnolla ettei hän olisi joutunut kiusalliseen tilanteeseen.
Olisko neuvoja?

1

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

ei ole neuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe