Mennäkkö vai eikö mennä?

?

Ystäväni ja kummilapseni äiti, pyysi mua kaasokseen 2 muun ystävänsä lisäksi. Olin innoissani ja halukas auttamaan ja otettu kunniasta olla hänen kaaso. Hän asuu toisessa kaupungissa kuin myös 2 muuta kaasoa. Kevään korvalla kun häitä alettiin kunnolla järjestämään, en töideni ja muun sosiialisen elämäni takia pystynyt osallistumaan viikottaisiin "hääpalsuihin" kun poissaoloni jälkeen seuraavaan menin kaikki oli taas muutettu ja värit vaihtunut.
Sitten alkoi polttareiden suunnittelu, polttaripalverir olivat joka toinen viikko, enkä aina niihinkään kerennyt. 2 muuta kaasoa suunnitelivat Polttareita kaksin kun naapureita olivat, halusin osallistua järjestelyihin, mutta vastausta ei kuulunut joten Niin sanotusti luovutin, koska apu ja ideat ei tuntuneet kelpaavan. Polttari päivä tuli ja hauskaa oli myös minulla kaikkine yllätyksineen, joista ei oltu minulle kerrottu. Jossain vaiheessa morsian tajusi että en tiennyt kaikesta ja hän loukkaantui. Polttarit järjstettiin kaupungissa jossa asun ja olimme sopineet että jään kotiini yöksi, enkä palaa heidän kotikaupunkiinsa. Kaikin puolin olin hyvilläni illasta, morsian oli tyytyväinen ja onnellinen. Aamulla heräsin ja olin saanut viestin morsiammelta että vapauttaa minut kaason tehtävistäni että 2 muuta kaasoa on hommat hoitanut tähän asti ja hoitaa tulevaisuudessa. Mainistsi vielä että olen tietysti tervetullut häihin. Olin ihmeissäni ja yritin soittaa morsiammelle, hän ei vastannut laitoin viestin jossa pyysin häntä soittamaan sopivan paikan tullen, hänestä ei kuulunut yli viikkoon, yksi aamu hän kuitenkin soitti iloisena kysellen kuulumisia. Kysyin häneltä asiasta ja hän sanoi että oli loukkaanurnut minulle hetkellisesti koska en olot ottanut kaason tehtävääni tosissaan ja toiset kaasot olivat sanoneet etten ole ollut edes halukas osallistumaan järjeselyihin,
mutta ymmärtätänyt muut kiireeni ja kulkemisen toiseen kaupunkiin. Hän muisti vielä mainita että pyysi tilalleni toisen ystävänsä, koska hän oli osallistunut enemmän järjestelyihin polttareissa. En ole riidan haluinen ja jätin asian sikseen. Olin hieman loukkaantunut, tuntui että hänen mielestään kaason määrittelee tekemisen määrä. Nyt olen kahden vaiheilla häihin menemisestä, koska minua hävettää että olen "pettänyt" hänen odotuksensa. Tunnen häistä ainoastaan muutaman ihmisen ja aveci kutsua en saanut koska alun perin oli. Kaaso ja poikaystäväni ei tunne heitä kunnolla ettei hän olisi joutunut kiusalliseen tilanteeseen.
Olisko neuvoja?

1

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

      ei ole neuvoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe