Mennäkkö vai eikö mennä?

?

Ystäväni ja kummilapseni äiti, pyysi mua kaasokseen 2 muun ystävänsä lisäksi. Olin innoissani ja halukas auttamaan ja otettu kunniasta olla hänen kaaso. Hän asuu toisessa kaupungissa kuin myös 2 muuta kaasoa. Kevään korvalla kun häitä alettiin kunnolla järjestämään, en töideni ja muun sosiialisen elämäni takia pystynyt osallistumaan viikottaisiin "hääpalsuihin" kun poissaoloni jälkeen seuraavaan menin kaikki oli taas muutettu ja värit vaihtunut.
Sitten alkoi polttareiden suunnittelu, polttaripalverir olivat joka toinen viikko, enkä aina niihinkään kerennyt. 2 muuta kaasoa suunnitelivat Polttareita kaksin kun naapureita olivat, halusin osallistua järjestelyihin, mutta vastausta ei kuulunut joten Niin sanotusti luovutin, koska apu ja ideat ei tuntuneet kelpaavan. Polttari päivä tuli ja hauskaa oli myös minulla kaikkine yllätyksineen, joista ei oltu minulle kerrottu. Jossain vaiheessa morsian tajusi että en tiennyt kaikesta ja hän loukkaantui. Polttarit järjstettiin kaupungissa jossa asun ja olimme sopineet että jään kotiini yöksi, enkä palaa heidän kotikaupunkiinsa. Kaikin puolin olin hyvilläni illasta, morsian oli tyytyväinen ja onnellinen. Aamulla heräsin ja olin saanut viestin morsiammelta että vapauttaa minut kaason tehtävistäni että 2 muuta kaasoa on hommat hoitanut tähän asti ja hoitaa tulevaisuudessa. Mainistsi vielä että olen tietysti tervetullut häihin. Olin ihmeissäni ja yritin soittaa morsiammelle, hän ei vastannut laitoin viestin jossa pyysin häntä soittamaan sopivan paikan tullen, hänestä ei kuulunut yli viikkoon, yksi aamu hän kuitenkin soitti iloisena kysellen kuulumisia. Kysyin häneltä asiasta ja hän sanoi että oli loukkaanurnut minulle hetkellisesti koska en olot ottanut kaason tehtävääni tosissaan ja toiset kaasot olivat sanoneet etten ole ollut edes halukas osallistumaan järjeselyihin,
mutta ymmärtätänyt muut kiireeni ja kulkemisen toiseen kaupunkiin. Hän muisti vielä mainita että pyysi tilalleni toisen ystävänsä, koska hän oli osallistunut enemmän järjestelyihin polttareissa. En ole riidan haluinen ja jätin asian sikseen. Olin hieman loukkaantunut, tuntui että hänen mielestään kaason määrittelee tekemisen määrä. Nyt olen kahden vaiheilla häihin menemisestä, koska minua hävettää että olen "pettänyt" hänen odotuksensa. Tunnen häistä ainoastaan muutaman ihmisen ja aveci kutsua en saanut koska alun perin oli. Kaaso ja poikaystäväni ei tunne heitä kunnolla ettei hän olisi joutunut kiusalliseen tilanteeseen.
Olisko neuvoja?

1

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

      ei ole neuvoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe