Mennäkkö vai eikö mennä?

?

Ystäväni ja kummilapseni äiti, pyysi mua kaasokseen 2 muun ystävänsä lisäksi. Olin innoissani ja halukas auttamaan ja otettu kunniasta olla hänen kaaso. Hän asuu toisessa kaupungissa kuin myös 2 muuta kaasoa. Kevään korvalla kun häitä alettiin kunnolla järjestämään, en töideni ja muun sosiialisen elämäni takia pystynyt osallistumaan viikottaisiin "hääpalsuihin" kun poissaoloni jälkeen seuraavaan menin kaikki oli taas muutettu ja värit vaihtunut.
Sitten alkoi polttareiden suunnittelu, polttaripalverir olivat joka toinen viikko, enkä aina niihinkään kerennyt. 2 muuta kaasoa suunnitelivat Polttareita kaksin kun naapureita olivat, halusin osallistua järjestelyihin, mutta vastausta ei kuulunut joten Niin sanotusti luovutin, koska apu ja ideat ei tuntuneet kelpaavan. Polttari päivä tuli ja hauskaa oli myös minulla kaikkine yllätyksineen, joista ei oltu minulle kerrottu. Jossain vaiheessa morsian tajusi että en tiennyt kaikesta ja hän loukkaantui. Polttarit järjstettiin kaupungissa jossa asun ja olimme sopineet että jään kotiini yöksi, enkä palaa heidän kotikaupunkiinsa. Kaikin puolin olin hyvilläni illasta, morsian oli tyytyväinen ja onnellinen. Aamulla heräsin ja olin saanut viestin morsiammelta että vapauttaa minut kaason tehtävistäni että 2 muuta kaasoa on hommat hoitanut tähän asti ja hoitaa tulevaisuudessa. Mainistsi vielä että olen tietysti tervetullut häihin. Olin ihmeissäni ja yritin soittaa morsiammelle, hän ei vastannut laitoin viestin jossa pyysin häntä soittamaan sopivan paikan tullen, hänestä ei kuulunut yli viikkoon, yksi aamu hän kuitenkin soitti iloisena kysellen kuulumisia. Kysyin häneltä asiasta ja hän sanoi että oli loukkaanurnut minulle hetkellisesti koska en olot ottanut kaason tehtävääni tosissaan ja toiset kaasot olivat sanoneet etten ole ollut edes halukas osallistumaan järjeselyihin,
mutta ymmärtätänyt muut kiireeni ja kulkemisen toiseen kaupunkiin. Hän muisti vielä mainita että pyysi tilalleni toisen ystävänsä, koska hän oli osallistunut enemmän järjestelyihin polttareissa. En ole riidan haluinen ja jätin asian sikseen. Olin hieman loukkaantunut, tuntui että hänen mielestään kaason määrittelee tekemisen määrä. Nyt olen kahden vaiheilla häihin menemisestä, koska minua hävettää että olen "pettänyt" hänen odotuksensa. Tunnen häistä ainoastaan muutaman ihmisen ja aveci kutsua en saanut koska alun perin oli. Kaaso ja poikaystäväni ei tunne heitä kunnolla ettei hän olisi joutunut kiusalliseen tilanteeseen.
Olisko neuvoja?

1

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jj

ei ole neuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      274
      4775
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3556
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      27
      2952
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2360
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1556
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      75
      1294
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    Aihe