http://techcrunch.com/2011/07/29/macbook-air-thunderbolt/
Asiakkaiden kusetus vaan jatkuu.
Jälleen pashkaa paketissa
14
182
Vastaukset
- Yök - haiset!
Niin totta, niin totta!
Ostin viimr viikolla halvimman Mersun eikä siinä ollutkaan veekasia ja kompressoria. Eikä tässä kaikki: toukokuussa ostin uuden telkkarin eikä se ollutkaan 100-tuumainen!
Kyllä meitä asiakkaita kusetetaan!- 12+34
juu osta vaan ladasi ilman renkaita.
- jep jpe
Itse ostin sikakalliin Apple koneen, luulin että maksoin laadusta, mutta sisällä olikin "Ladan" moottori ja kaikkein halvimmat osat.
- tämäselvä
jep jpe kirjoitti:
Itse ostin sikakalliin Apple koneen, luulin että maksoin laadusta, mutta sisällä olikin "Ladan" moottori ja kaikkein halvimmat osat.
Minkä ostit, myytkö mulle pois sopivasti kun se on niin paska? Applen koneilla on meiilä paljon käyttöä, lisä kelpaisi. Ladan moottorin voit pitää.
- mac mac
tämäselvä kirjoitti:
Minkä ostit, myytkö mulle pois sopivasti kun se on niin paska? Applen koneilla on meiilä paljon käyttöä, lisä kelpaisi. Ladan moottorin voit pitää.
Joo, saat jopa 3% alennusta alkuperäisestä hinnasta 5 vuotta sitten.
Tehdäänkö kaupat? mac mac kirjoitti:
Joo, saat jopa 3% alennusta alkuperäisestä hinnasta 5 vuotta sitten.
Tehdäänkö kaupat?Kukaan ei tainnut kysyä sinulta mitään, vai kysyikö?
- pröööööööööts
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kukaan ei tainnut kysyä sinulta mitään, vai kysyikö?
pröööööööööts kirjoitti:
Ei, enkä myöskään ole vastaillut typeryyksiä toisille esitettyihin kysymyksiin.
- pröööööööööts
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ei, enkä myöskään ole vastaillut typeryyksiä toisille esitettyihin kysymyksiin.
Applen maksaman vakiotrollin on ihan turha esittää pulmusta.
- hah hah
pröööööööööts kirjoitti:
Applen maksaman vakiotrollin on ihan turha esittää pulmusta.
..sanoo microsoftin maksama vakiotrolli
- a b c
hah hah kirjoitti:
..sanoo microsoftin maksama vakiotrolli
sanoo repe nikkinikkari.
- tämäselvä
99,9 prosentille riittää yks ulkoinen näyttö, loput 0,1% voi sitten ostaa jonkun muun koneen kuin airin.
- Applen pakkosyöttöpa
99,9% ei tarvitse thunderboltia ollenkaan ja 99% eivät tiedä mitä se edes on. Ja mieluummin ottaisivat pari ylimääräistä USB-porttia tai vaikka USB3 tuen.
- ei pakkosyöttöä
Applen pakkosyöttöpa kirjoitti:
99,9% ei tarvitse thunderboltia ollenkaan ja 99% eivät tiedä mitä se edes on. Ja mieluummin ottaisivat pari ylimääräistä USB-porttia tai vaikka USB3 tuen.
Ei. Monta liitäntää yhdessä tarjoava Thunderbolt on välttämätön Airin tapaisessa erittäin kompaktissa koneessa, johon ei paljon liitäntöjä mahdu. Sovittimia saisi kyllä jo tulla markkinoille enemmän, etenkin USB3:n sisältäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389