Hyvä palvelu edullisesti?

Pertti_Kuusinen

Hei!

Onko kokemuksia (ja asiakkaana siis) mistä tälläinen peukalo keskellä kämmentä saisi kunnon palvelua autosoittimista ja kajareista. Haluaisin kunnollisen perus äänentoiston, mutta minulla ei ole mitään käryä laitteiden ominaisuuksista jne..

7

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Kyllähän ne tunnetut autohifi myymälät on sellaisia mistä kannattaa käydä kysymässä. Muutamia esimerkkejä voisi antaa vaikkapa:

Vaasan ykkösradio
      Powerset
      Fanatic audio
      Audioimport
      Hifitalo
      Hifilux
      Hifix
      autostudio

Tuossa nyt ainakin joitain mistä voisi lähteä liikenteeseen. Tokia muitakin on vielä mutta nuo tuli nyt ensimmäisenä mieleen

• Pertti_Kuusinen

Kiitos, eli nuo liikkeet olisivat pelkästään keskittyneet autohifiin? Olisinko voinut pyytää osoitetta jos noilla firmoilla on kotisivuja?

Oletko asioinut noissa liikkeissä?

Kiitos jo etukäteen!

• minä vaan

Nuo liikkeet ovat joko pelkästään autohifiin tai sitten koti auto hifiin keskittyneitä liikkeitä. Sivut löytää helpoiten googlettamalla. Nuo sijaitsevat aika hyvin eripuolella suomea joten joku varmaan osuu lähelle.

• enjoiy

Terve! Joko olet paikan löytänyt? Missäpäin asustelet? Itse teen sivutyönä asennushommia. Omaan puun, lasikuidun ja verhoilun taidon. Asennuskokemusta noin parinkymmenen auton verran. Hyvät suhteet paikalliseen hifiliikkeeseen, lisäksi teen ilman kuittia, joten väittäisin hintojen olevan suht reilut :)

• enjoiy

• Bemaristi2011

Jos asustelet Lahden lähettyvillä, suosittelen Hifixiä www.hifix.fi on hyviä kokemuksia

• Hifix

Kokemukseni viime talvelta. Lahden Hifixissä maksattavat virheensä asiakkaalla. Agressiivista käytöstä henkilökunnalta. Asiallisia vaihtoehtoja on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe