Onko kellään tietämystä Ray Banien (wayfarer) hintatasosta Roomassa? Mietin että kannattaako hankkia sieltä vaiko ihan vaan täältä Suomesta :)
kiitos !
Ray Banien hinta Roomassa?
3
122
Vastaukset
- roomatar3
Porta di Roma- ostoskeskuksessa oli 99€, eli vastaavilla hinnoilla varmaan löytyy muualtakin.. vaikka olen kyllä nähny ihan "normaali" hinnoilla eli siihen 130€ pintaan yleisemmin.
Kentältäkin kannattaa varmaan vilkasta. - Viminale
Mieheni osti juuri tällä viikolla Ray Banit Roomasta. Verrattiin vähän hintoja eri paikoissa ja ne oli 100 euroa ja yli. Mieheni ostamat maksoi 124 euroa ja niissä oli ale -15 %.
Suomessa optikkoliikkeessä sanottiin ennen matkaa, että kannattaa varmaan ostaa lasit Roomasta, kun sieltä niitä tulee Suomeen ja sieltä saa varmasti halvemmalla. Muta kyllä ne hinnat oli samoja kuin Suomessa. Mutta onhan se kiva ostaa ne sieltä "tuliaisena". Ja valikoimat olivat hyvät ja saimme hyvää palvelua ja myyjä todellakin esitti suoraan mielipiteensä, että mitkä sopi ja mitkä eivät. - akfjlfjl
kiitos paljon tiedoista ! taidanpa siis odottaa reissuuni asti ja katsastaa lasit sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882