Olemme keski-ikäinen pariskunta ja ajattelimme lähteä käymään Yhdysvalloissa tammi-toukokuussa. Olemme ajatelleet varsinkin Floridaa tai New Yorkia. Tammikuu NY:ssa ei varmaan ole kaikkein paras vaihtoehto, mutta Floridassa silloin lienee lämmintä vai kuinka? Milloin kevätkuukausista kannattaisi matkustaa NY:iin säiden suhteen?
Tiedän että NY:ssa on katsottavaa vaikka kuinka paljon, mutta mitä on tarjottavana 50-vuotiaille Floridassa, onko siellä muuta kuin rantaelämää ja ostoskeskuksia? Nekin ovat aivan ok, mutta jotain muutakin pitäisi varmaan olla. Jos sinulla on kokemusta näistä paikoista ,niin luen mielelläni viestisi.
Kumpaa suosittelette:Florida vai New York ?
3
322
Vastaukset
- loveUSA
En ole koskaan ollut, mutta ehdottomasti NEW YORK!
Sehän on paras kaupunki USA:ssa, mutta kaikillahan on omat mielipiteet.
Floridassa ei kuulemma ole paljoa katsottavaa, rannat tietenkin, jos tykkäätte loikoilla rannoilla.
Sitten riippuu myös kunnosta. Jos olette hyväkuntoisia, suosittelen nyciä, koska siellä on paljon nähtävyyksiä, ja siellä mahd. aika paljon liikutaan. Jos olette vähän huonompi kuntoisia, suosittelen floridaa, koska siellä liikutaan autolla, ei kävellen. Vuokratkaa siis auto, jos sinne menette.
Sitten säästä. New Yorkissa on aika samanlainen sää kuin täällä, mutta kesät on kuulemma pidempiä. Jos haluatte vähän lämpimämpää ilmaa, niin sitten tietenkin toukokuu on paras vaihtoehto sinun ehdotuksista.
Floridassa ei kannata olla kaikista kuumimpana vuodenaikana, saattaa olla myrskyjä ja älyttömiä helteitä. Siellä on melkein aina lämmin, joten vuodenaika ei paljoa merkitse.
Sitten vaikuttaako hinta tähän? Florida on ehdottomasti halvempi vaihtoehto kuin nyc, new york on aika kallis paikka.
Oletteko miettineet Kaliforniaa? Sinne on todella pitkä matka, mutta uskon, että sielläkin on tosi kivaa! Rantoja, maisemia, yms. Vähän rauhallisempi place.
Mutta on tosi vaikea sanoa teistä, mutta noista kahdesta suosittelen itse nyciä, mutta "new york ei koskaan nuku". Eli riippuu pidättekö enemmän rauhallisemmista kaupungeista(?)
Onnea matkanhakuun ja itse matkaan!
Itsekin oon aina halunnut mennä USA:han, mutta oon vasta aika nuori, niin ei oo tullut mahdollisuutta. - Tapi14
Aika lailla yhtä kaukana Los Angelesista molemmat. Meinaan viesti on postattu LA-sivulle.
- 24
Molemmat hyvin erilaisia!
Jos haluat rantaloman: Florida.
Jos haluat shopata ja kaupunkiloman: NYC.
Olen ollut molemmissa ja rakastin molempia. NYCin kahvilat, shoppaus, central park ja muut nähtävyydet olivat mahtavia!!
Floridassa olin elokuussa ja sää oli NIIN kuuma ja kostea, että jos menet Floridaan, niin valitse hyvä ajan kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086