Kumpaa suosittelette:Florida vai New York ?

lomailija

Olemme keski-ikäinen pariskunta ja ajattelimme lähteä käymään Yhdysvalloissa tammi-toukokuussa. Olemme ajatelleet varsinkin Floridaa tai New Yorkia. Tammikuu NY:ssa ei varmaan ole kaikkein paras vaihtoehto, mutta Floridassa silloin lienee lämmintä vai kuinka? Milloin kevätkuukausista kannattaisi matkustaa NY:iin säiden suhteen?

Tiedän että NY:ssa on katsottavaa vaikka kuinka paljon, mutta mitä on tarjottavana 50-vuotiaille Floridassa, onko siellä muuta kuin rantaelämää ja ostoskeskuksia? Nekin ovat aivan ok, mutta jotain muutakin pitäisi varmaan olla. Jos sinulla on kokemusta näistä paikoista ,niin luen mielelläni viestisi.

3

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveUSA

      En ole koskaan ollut, mutta ehdottomasti NEW YORK!
      Sehän on paras kaupunki USA:ssa, mutta kaikillahan on omat mielipiteet.
      Floridassa ei kuulemma ole paljoa katsottavaa, rannat tietenkin, jos tykkäätte loikoilla rannoilla.

      Sitten riippuu myös kunnosta. Jos olette hyväkuntoisia, suosittelen nyciä, koska siellä on paljon nähtävyyksiä, ja siellä mahd. aika paljon liikutaan. Jos olette vähän huonompi kuntoisia, suosittelen floridaa, koska siellä liikutaan autolla, ei kävellen. Vuokratkaa siis auto, jos sinne menette.

      Sitten säästä. New Yorkissa on aika samanlainen sää kuin täällä, mutta kesät on kuulemma pidempiä. Jos haluatte vähän lämpimämpää ilmaa, niin sitten tietenkin toukokuu on paras vaihtoehto sinun ehdotuksista.
      Floridassa ei kannata olla kaikista kuumimpana vuodenaikana, saattaa olla myrskyjä ja älyttömiä helteitä. Siellä on melkein aina lämmin, joten vuodenaika ei paljoa merkitse.

      Sitten vaikuttaako hinta tähän? Florida on ehdottomasti halvempi vaihtoehto kuin nyc, new york on aika kallis paikka.


      Oletteko miettineet Kaliforniaa? Sinne on todella pitkä matka, mutta uskon, että sielläkin on tosi kivaa! Rantoja, maisemia, yms. Vähän rauhallisempi place.

      Mutta on tosi vaikea sanoa teistä, mutta noista kahdesta suosittelen itse nyciä, mutta "new york ei koskaan nuku". Eli riippuu pidättekö enemmän rauhallisemmista kaupungeista(?)

      Onnea matkanhakuun ja itse matkaan!
      Itsekin oon aina halunnut mennä USA:han, mutta oon vasta aika nuori, niin ei oo tullut mahdollisuutta.

    • Tapi14

      Aika lailla yhtä kaukana Los Angelesista molemmat. Meinaan viesti on postattu LA-sivulle.

    • 24

      Molemmat hyvin erilaisia!

      Jos haluat rantaloman: Florida.
      Jos haluat shopata ja kaupunkiloman: NYC.

      Olen ollut molemmissa ja rakastin molempia. NYCin kahvilat, shoppaus, central park ja muut nähtävyydet olivat mahtavia!!
      Floridassa olin elokuussa ja sää oli NIIN kuuma ja kostea, että jos menet Floridaan, niin valitse hyvä ajan kohta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe