Paikallislehdestä napattua

Heh heh, katsokaapa kaikki millainen kirjoitus erään Koillismaalaisen lehden yleisöpalstalla oli:

" Koulut kohta alkaa, mutta ei täällä uskalla lasta laittaa koulutaipaleelle. Postikin tulee joka päivä, mutta ei sitäkään enää uskalla käydä hakemassa. Koiraa on pidetty kuukausitolkulla sisällä, kun ei sitä uskalla ulos päästää. Karhut ja sudet vaanivat pihoillamme. Nyt tarvitaan poliisia, palokuntaa, ambulansseja ja armeijaa avuksi. Tämä on kansalaisten hätähuuto. Auttakaa meitä. Meidänkin naapurista susi vei kolme vuotta sitten koiran ja Erkki on nähnyt monta kertaa epäilyttäviä jälkiä takapihallamme"

11

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koillismaalainen

ja mitäs huvittavaa tuossa oli? kyllä täällä oikeasti on niin pajon petoja että ihmiset eivät uskalla liikkua enää missään.

• Mutta lähiössäpä

ei ole,eikä meitä kiinnosta tippaakaan muiden olosuhteet.Ollaan täällä itsekeskeisiä.

• ,

,

• ijgptuqge

Mikähän lehti mahtaa olla kyseessä?

• hunters life
    • ,

,

• Heh heh, ajatelkaapa nyt ihan oikeasti, millaisia pelkuriapinoita tässä maassa on maaseutu pullollaan. Minähän sen tiedän tekemieni maakuntareissujen perusteella. Tämä on ihan arkipäivää, joten varmasti sivistämistä ja terapiaa tarvitaan tosi paljon.

• älä höpötä

Sinä raukka et ole varmaan käynyt lähi kauppaa pitemmällä, ei avohoito potilaat missään maaseudulla matkustele.

• Ei matkustelekkaan, mutta kun maaseutu on itsessään pullollaan avohoidon tarpeessa olevia pelkuriapinoita, jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa ja terapiaa. Juuri tähän seikkaan minä tarjoankin auttavaa kättäni. Mietippä nyt tätäkin yleisöosaston kirjoittelijaa, mikä raukka.

• ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

Ei matkustelekkaan, mutta kun maaseutu on itsessään pullollaan avohoidon tarpeessa olevia pelkuriapinoita, jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa ja terapiaa. Juuri tähän seikkaan minä tarjoankin auttavaa kättäni. Mietippä nyt tätäkin yleisöosaston kirjoittelijaa, mikä raukka.

Mitä se taas juoppo-lyytikko siellä selittää?heh heh päissään taas suoltaa tyhmiä ajatuksia.Tarjoat muka auttavaa kättä,mutta miksi kukaan ei ole vielä siihen tarttunut?.Pelle-pelkuri luulee sivistävänsä kansaa,mutta karkoittaa loputkin viher-villet tänne metsästäjien puolelle.yksin joutuu raukka puolustamaan susia,vaikka ei ole nähnyt niitä elävänä ikinä.Kjäh kjäh surkea sivistymätön aasi!! (anteeksi eläin aasit,että vertasin teitä tuohon kaikkien aikojen suurimpaan surkimukseen)

• alanyytikolle

Koittaisit itse edes joskus itse miettiä ja ajatella... Siis oikeasti viisaasti...

Ai joo.. Eihän siihen voi pystyä alikehittyneellä aivokapasiteetilla, joten on tyydyttävä mielikuvitusmatkailuun maakannissa yms. muihin mielikuva harrasteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe