Paikallislehdestä napattua

Heh heh, katsokaapa kaikki millainen kirjoitus erään Koillismaalaisen lehden yleisöpalstalla oli:

" Koulut kohta alkaa, mutta ei täällä uskalla lasta laittaa koulutaipaleelle. Postikin tulee joka päivä, mutta ei sitäkään enää uskalla käydä hakemassa. Koiraa on pidetty kuukausitolkulla sisällä, kun ei sitä uskalla ulos päästää. Karhut ja sudet vaanivat pihoillamme. Nyt tarvitaan poliisia, palokuntaa, ambulansseja ja armeijaa avuksi. Tämä on kansalaisten hätähuuto. Auttakaa meitä. Meidänkin naapurista susi vei kolme vuotta sitten koiran ja Erkki on nähnyt monta kertaa epäilyttäviä jälkiä takapihallamme"

11

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koillismaalainen

ja mitäs huvittavaa tuossa oli? kyllä täällä oikeasti on niin pajon petoja että ihmiset eivät uskalla liikkua enää missään.

• Mutta lähiössäpä

ei ole,eikä meitä kiinnosta tippaakaan muiden olosuhteet.Ollaan täällä itsekeskeisiä.

• ,

,

• ijgptuqge

Mikähän lehti mahtaa olla kyseessä?

• hunters life
    • ,

,

• Heh heh, ajatelkaapa nyt ihan oikeasti, millaisia pelkuriapinoita tässä maassa on maaseutu pullollaan. Minähän sen tiedän tekemieni maakuntareissujen perusteella. Tämä on ihan arkipäivää, joten varmasti sivistämistä ja terapiaa tarvitaan tosi paljon.

• älä höpötä

Sinä raukka et ole varmaan käynyt lähi kauppaa pitemmällä, ei avohoito potilaat missään maaseudulla matkustele.

• Ei matkustelekkaan, mutta kun maaseutu on itsessään pullollaan avohoidon tarpeessa olevia pelkuriapinoita, jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa ja terapiaa. Juuri tähän seikkaan minä tarjoankin auttavaa kättäni. Mietippä nyt tätäkin yleisöosaston kirjoittelijaa, mikä raukka.

• ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

Ei matkustelekkaan, mutta kun maaseutu on itsessään pullollaan avohoidon tarpeessa olevia pelkuriapinoita, jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa ja terapiaa. Juuri tähän seikkaan minä tarjoankin auttavaa kättäni. Mietippä nyt tätäkin yleisöosaston kirjoittelijaa, mikä raukka.

Mitä se taas juoppo-lyytikko siellä selittää?heh heh päissään taas suoltaa tyhmiä ajatuksia.Tarjoat muka auttavaa kättä,mutta miksi kukaan ei ole vielä siihen tarttunut?.Pelle-pelkuri luulee sivistävänsä kansaa,mutta karkoittaa loputkin viher-villet tänne metsästäjien puolelle.yksin joutuu raukka puolustamaan susia,vaikka ei ole nähnyt niitä elävänä ikinä.Kjäh kjäh surkea sivistymätön aasi!! (anteeksi eläin aasit,että vertasin teitä tuohon kaikkien aikojen suurimpaan surkimukseen)

• alanyytikolle

Koittaisit itse edes joskus itse miettiä ja ajatella... Siis oikeasti viisaasti...

Ai joo.. Eihän siihen voi pystyä alikehittyneellä aivokapasiteetilla, joten on tyydyttävä mielikuvitusmatkailuun maakannissa yms. muihin mielikuva harrasteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1815
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1164
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1030
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe