Malli 2006, 1.3 ja 87 hv. Otti mittariin 170. Menovetenä poikkeuksellisesti 95E5.
Huiput testattu
22
414
Vastaukset
- TypeR.
Eli todellinen nopeus 143 km/h
- Huiputtaja
GPS:n mukaan mittarivirhettä oli 5 km/h.
- TeroTheToyo
On se hurja :D Oikeen 165 sitten oli?
- Huiputtaja
Chrystal.
Ei me yarista kilpa-autoksi ostettukaan. Tulipa vaan heitettyä pidempi lenkki ja kokeiltua onko pollet pilttuussa. Osa oli tallella, muutama laitumella. Youtubessa näkyvät ajavan lujempaa litraisella pikkulohkoilla kuin mitä itse pääsin isolohkolla (möhköllä).
- Huiputtaja
Tulipa käytyä Saksassa taas. Auto sama kuin ennen. Tällä kerralla 171 km/h mittariin ja menovetenä 95E10.
Malli 2007, 1.8 ja 132 hv, Yaris 1.8 TS, ajoin vähän aikaa 200 mittarin mukaan moottoritiellä, sitten alkoi vauhti hirvittää
- aika kyytiä
Hei, litranen Jarppa ekaa mallia ottaa yli 170 mittariin enkä edes vetänyt kovin pitkää että olisi vielä mennyt enemmän? siis todellista nopeutta noin 165 kilometriä tunnissa.
- Huiputtaja
Kakkoskopan yaris 1.3 ei ole kovin hanakka kiertämään. Ajossa tuntuu että moottori on makeimmilaan heti 2000 kierroksen jälkeen. Ylärekisterissä ei ole paljoa annettavaa. Ohitukset jopa kolmosella kaasu pohjassa ovat lähinnä vain nopeuden keräämistä. En usko ikipäivänä ilmoitettuun 11 sekunnin kiihtyvyyteen ainakaan omalla yksilölläni. Autolehtien testeissä parhain kiihtyi 11 sekuntiin, mutta uuseimmat 12-13 sekuntiin.
- Владимир
seisoko yhtään?
- aika kyytiä
Ensimmäisen korimallin Jarppa litrasella koneella on nelipyttynen, mutta seuraavassa on kolmesylinterinen, näin olen ymmärtänyt? kumpikohan on parempi? tosin on se kakkosmalli varmaan painavampikin.
- Huiputtaja
Kakkoskopan isolohko (1.3) on nelari. Omassa 87 hv tehoversio. Sen jälkeen 1.3 moottorin teho ja vääntö ovat vaihdelleet vuosittain.
- aika kyytiä
niin mutta 1.0 on kolmepyttynen.
- Made In France!
Kyllähän se kulkee, onhan se RANSKALAINEN AUTO!
- Penaali Antti
98:lla se jo suorastaan lähtisi lapasesta. Tuo Yariksen 1,3VVTi pieksee mennentullen surkeat TSi:t.
- Kusetajan huiputtaja
Ei voi kulkea noin kovaa tuo.
- Huiputettu.
Kyllä tojota vaan on kulkuhaluiltaan paras auto.
- Huiputettu orig.
Elä varasta minun nimimerkkiä!
- ent. kaahari
Minulla on VCT, kevyesti menee 135kmh, kovempaa en uskalla ajaa, kun on 2 sakkoa vuoden sisällä.
- Made In France!
Mikä tämä VCT on?
- sitäsaamitätilaa
Made In France! kirjoitti:
Mikä tämä VCT on?
"""" Mikä tämä VCT on? """"
Se on tietysti CVT, ääliö. - Huiputtaja
Kun ehdonalaisesi päättyy, käske Remmi-Johaniasi määrätietoisesti ja raportoi mihin pystyy.
- sepi sen tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882