Olisikohan hyviä ideoita Jeren ja Miron pikkusiskon nimeksi? Joitain vaihtoehtoja on pohdittu, mutta mielenkiinnosta kyselen nyt täältä, mitä muut ehdottavat sopivaksi :)
Jeren ja Miron pikkusiskolle nimi?
11
159
Vastaukset
- aloitukseksi
Heta,Kiti,Aino,Siiri,Iiris,Kiira,Eerika,Maaria
- 45+
Kira, Mila, Ira, Erin, Sara, Siri ja Lara
- Täti
Sara tuli minullekin ensimmäisenä mieleen.
Siru, Rosa, Sari,
Taru, Vera - ...
Sini
Sani
Lila
Nana
Mila
Jade
Heta
Kata
Lili
Leni
Sole
Luna
Nita
Vivi
Nana
Lila
Lara - jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus Jeren ja Miron siskolle:)
Ansa
Aksa
Juno
Pola
Inka
Tina
Aivi
Auri - Minna-Maria
Sara samoin mulle ekana mieleen :) Sara Sofia olisi mielestäni tosi ihana nimi!
Lila
Lulu
Aino
Eira
Eini
Heta
Kira
Rosa
Suvi
Sini
Tina
saattaa olla samoja, en lukenut kaikkia läpi :) - Carolina-
Sara!
mutta ei missään nimessä Sara Sofia, sillä moni Sara on Sofia. - Minna-Maria
Kyllä Saroja löytyy paljon muitakin kuin Sara Sofioita, joten en usko sen olevan esteenä nimen valinnalle. Ainakaan minun tuntemillani Saroilla ei ole toisena nimenään Sofiaa. Mutta loppujenlopuksi nimihän riippuu ihan vanhempien omista mieltymyksistä :)
- -ada-
Kaksitavuisia, jossa r-kirjain:
Armi, Airi, Aura, Eira, Ira, Jarna, Karla, Kaarna, Klara, Lara, Meeri, Petra, Rosa, Ruusu, Ronja, Renja, Siri, Siiri, Tara.
Muita:
Anni, Eerika, Aurora, Hertta, Kerttu, Kaisu, Liisi, Oona, Pinja, Mariela. - sibyllavon
Esimerkiksi Aira, Arna, Kiira, Krista, Ira, Noora, Sara, Teresia
- kissamirra
Sara tai Siiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604