Miksi näitä tappokoneita kasvatetaan vielä?
Rottweiler tappoi taas!
9
374
Vastaukset
- ????
Missä tappoi? Laitatko linkkiä uutiseen kiitos.
- ei ole totta
Lähes nyt räkänokka litomaan täältä noine typerine juttuinesi , eikö riittänyt uhoaminen tuolla rottweileri-uutisia ketjussa.
Ahistaako tuleva murrosikä noin pahasti , älä välitä , ota pipari ja lasi maitoa.:):) - qwe11<<<
Minkään rodun yksilö ei oikealla tavalla koulutettuna,asiallisesti käsiteltynä ja terveenä ei käy syyttä kenenkään tai minkään kimppuun.
- 0077
Tappokoneita??? Hyppää kaivoon...
- rakastan rotikoita!!
mitä sä oikeen ajattelet?????!!! Ei kaikki rottweilerit oo ees vihasia ja mitään vitsin ``TAPPOKONEITA`` Mulla on rottweilerinpentu ja kaikki sanoo että se on tosi rauhallinen eikä mikään TAPPOKONE!!!!!!
- minä
KOSKAAN VIKA EI OLE KOIRASSA, VAAN OMISTAJASSA.. koittakaa nyt lyödä se sinne kovaan kallonne...
- PUUPÄÄT
Ykskään mun tuntema rotikka, uros tai narttu, useimmiten vielä urokset, EIVÄT OLE MITENKÄÄN ARESSIIVISIA! Päinvastoin..
Omistajassa se vika on ku ei osaa koiraa kasvattaa, ja jotkut puupäät vielä tahallaan haluu koirastaan älyvikasen, et se olis jotenki katu-uskottavampi...
HERÄTKÄÄ PAHVIT!!
Rotu on aivan ihana, jos olisi pienemmässä muodossa, se olisi jo meidän perheessä:))
Kaverin rotikka esimerkiksi rakastaa lapsia, antaa jopa pienempien hyppiä selässä ja juosta perässä. Rotikka juoksee lapsien kanssa pihalla häntä heiluen..
Että mikähän meni vikaan?????????? - taas nää hörhöt
tappokone mikä tappokone. ei koira karvoistaan pääse.
- Voi hellanluutelis
Taas tää pissis..voi pientä :)
ota lasi maitoa ja mene nukkumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756