Crown Resorts at Club Delta Mar / Malaga kokemuksia?

Malagaan

Hei, olemme lähdössä syyskuussa Malagaan ekalle ulkomaanmatkallemme (2 aik, lapset 6v. ja 9v.) ja kaipailen vähän kokemuksia Malagan alueesta, hotellialuuesta ja alueen aktiviteeteista yms. Meillä on huoneisto varattu RCI-pistevaihtojärjestelmän kautta ja lennot varasin itse, alue on Crown Resorts at Club Delta Mar. Kannattaako esim. vuokrata auto vai voiko liikkua ilman ? Mitä on koululaisille tehtävää tai nähtävää mikä kannattaa kokea? Kiitän kovasti kaikista vinkeistä!

8

1908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syrt15

      parhaiten saat tietoa,kun googletat malagan.itse olin parivuotta sitten ja nyt meen ensiheinäkuussa viikoksi.malagassa on vesipuisto ja sea-life.torremilonoksessa,jonne pääsee hyvin malagasta linjurilla on grokotiilipuisto.on sielä muitakin eläimiä.huvipuistokin löytyy.välimatkat näet hyvin,kun kerran rcin;n sivuilla vierailet,niin kun otat hotellisi esille,niin siinä on alueen nähtävyydet laita siihen water park,niin se näyttää missä ne on.mias on myöskin lähellä jossa samoja puistoja.minulla on varattu royal oasis club benal beach.siinäkin on yksityinen vesipuisto.et autoa välttämättä tarvitse.bussi kulkee joka paikkaan ja taxsi.me tultiin viimeksi lentokentältä taxsilla ja se teki 20 ekeä.eikun hyvää matkaa teille ja nautikaa matkasta.kerro kun tuutte kokemukset,että tiedän minäkin sitten

    • Sippu

      Olen menossa samaan paikkaan toukokuun 2012 lopulla. Kerrotko kokemuksiasi ja hyviä vinkkejä mitä matkalta löytyi.

      • syrt17

        tarkoitatko malagan kokemuksia vain yleensäkkin koemuksia.?malgassa oli mukavaa lasten kanssa.ainut huonopuoli oli kun kevät oli myöhässä ja oli 13 astetta lämmintä huuhtikuun viimeisellä viikolla 2009 vuonna.supermarketeista sai halvalla tavaraa


    • kesälomaa odottava

      Hei!

      Kerrotko millainen oli toi Crown Resort at club Delta Mar? Olemme varanneet
      tuolta huoneiston 2 viikoksi ensi kesänä. Meidän lapset silloin 7v ja 10v. MItä kaikkea puuhasitte?

      • Sippu1

        Sippu menossa myös hotelliin Crown Resorts at Club Delta Mariin kesällä viikoksi. Minuakin kiinnostaisi tietää miltä tuo hotelli siellä vierailleista vaikutti ja mikälainen oli lähiympäristö, entä oliko hyvät kulkuyhteydet esim. bussilla lähikaupunkeihin ym.


      • Sippu

        Hei!
        Olimme kyseisessä hotellissa viikon touko-kesäkuun 2012 vaihteessa. Hotelli oli oikein viihtyisä ja mukava. Meitä oli kaksi aikuista ja tytär poikaystävänsä kanssa(ikä yli 20 v.) mukana.
        Viikon aikana ei paljon ehdi, päivät pääasiassa makailimme altaalla. Iltapäivällä lähdimme bussilla Marbellaan tai Fuengirolaan. Molempiin pääsi hotellin melkein edestä kulkevalta tieltä todella hyvin bussilla (no 220) molempiin kohteisiin. Hinta 1,70 - 2,40/hlö. Busseja kulki puolen tunnin välein. Fuengirolassa nuoriso harrasti riippuliitoa, jota järjestettiin sataman läheisyydessä. Samalla reissulla käytiin myös Bioparkin eläintarhassa. Suuri tavaratalo Miramar myös bussireitin varrella, vähän ennen Fuengirolaa.
        Hotellin lähellä kaksi kohtalaisen suurta ruokakauppaa myös ravintoloita ja pubeja oli lähistöllä ihan mukavasti.
        Emme vuokranneet autoa tällä lomalla. Lentokentältä tulimme ja menimme taksilla, hinta meiltä neljältä n. 56 euroa yhteensä/suunta.

        Delta Marista löytyy biljardipöytä ja minigolf sekä koripallo- ja tenniskenttä. Lisäksi siellä on myös kuntosali, tätä emme tosin käyttäneet. Uima-altaita oli useampi. Lämmitetyn altaan vesi oli 32-28 astetta, joka välillä tuntui liian lämpimältä. Ylempänä olevassa altaassa vesi oli viilempää, vaan ei sekään liian kylmää.
        Merenranta oli kävelymatkan päässä, sielläkin tuli käytyä uimassa. Se vesi oli kyllä aika kylmää.

        Viihdyimme Delta Marissa oikein hyvin tuon lomaviikkomme. Hotellilta tehtiin näitä perinteisiä retkiä eri kohteisiin, mutta niille emme osallistuneet. Omatoimisestikin vastaavia retkiä voi tehdä, varsinkin jos on auto käytössä.

        Oikein mukavaa lomaa teille!


    • Ihana toukokuu

      Hei !
      Kerro ihmeessä mitä tykkäsitte Clu Delta Marista!
      Toukokuun lopulla menemme sinne kolmeksi viikoksi :)

    • Aloittelija-

      Minua kiinnostaisi tietää että mitä kautta olette varanneet huoneita Crown Resortsin eri kohteisiin? Itse olen katsonut huoneistoja booking.comin kautta ja mielestäni on outoa, että sieltä kautta ei voi valita, mihin viidestä hotellista sijoittuu. Missä vaiheessa sen saa tietää? Finnair lentää malagaan yöaikaan, niin lähdetäänkö kentältä arpomaan että mikähän hotelli mahtaa olla meidän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1748
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1472
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      822
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe