Hei, olemme lähdössä syyskuussa Malagaan ekalle ulkomaanmatkallemme (2 aik, lapset 6v. ja 9v.) ja kaipailen vähän kokemuksia Malagan alueesta, hotellialuuesta ja alueen aktiviteeteista yms. Meillä on huoneisto varattu RCI-pistevaihtojärjestelmän kautta ja lennot varasin itse, alue on Crown Resorts at Club Delta Mar. Kannattaako esim. vuokrata auto vai voiko liikkua ilman ? Mitä on koululaisille tehtävää tai nähtävää mikä kannattaa kokea? Kiitän kovasti kaikista vinkeistä!
Crown Resorts at Club Delta Mar / Malaga kokemuksia?
8
1965
Vastaukset
- syrt15
parhaiten saat tietoa,kun googletat malagan.itse olin parivuotta sitten ja nyt meen ensiheinäkuussa viikoksi.malagassa on vesipuisto ja sea-life.torremilonoksessa,jonne pääsee hyvin malagasta linjurilla on grokotiilipuisto.on sielä muitakin eläimiä.huvipuistokin löytyy.välimatkat näet hyvin,kun kerran rcin;n sivuilla vierailet,niin kun otat hotellisi esille,niin siinä on alueen nähtävyydet laita siihen water park,niin se näyttää missä ne on.mias on myöskin lähellä jossa samoja puistoja.minulla on varattu royal oasis club benal beach.siinäkin on yksityinen vesipuisto.et autoa välttämättä tarvitse.bussi kulkee joka paikkaan ja taxsi.me tultiin viimeksi lentokentältä taxsilla ja se teki 20 ekeä.eikun hyvää matkaa teille ja nautikaa matkasta.kerro kun tuutte kokemukset,että tiedän minäkin sitten
- Sippu
Olen menossa samaan paikkaan toukokuun 2012 lopulla. Kerrotko kokemuksiasi ja hyviä vinkkejä mitä matkalta löytyi.
- syrt17
tarkoitatko malagan kokemuksia vain yleensäkkin koemuksia.?malgassa oli mukavaa lasten kanssa.ainut huonopuoli oli kun kevät oli myöhässä ja oli 13 astetta lämmintä huuhtikuun viimeisellä viikolla 2009 vuonna.supermarketeista sai halvalla tavaraa
- kesälomaa odottava
Hei!
Kerrotko millainen oli toi Crown Resort at club Delta Mar? Olemme varanneet
tuolta huoneiston 2 viikoksi ensi kesänä. Meidän lapset silloin 7v ja 10v. MItä kaikkea puuhasitte?- Sippu1
Sippu menossa myös hotelliin Crown Resorts at Club Delta Mariin kesällä viikoksi. Minuakin kiinnostaisi tietää miltä tuo hotelli siellä vierailleista vaikutti ja mikälainen oli lähiympäristö, entä oliko hyvät kulkuyhteydet esim. bussilla lähikaupunkeihin ym.
- Sippu
Hei!
Olimme kyseisessä hotellissa viikon touko-kesäkuun 2012 vaihteessa. Hotelli oli oikein viihtyisä ja mukava. Meitä oli kaksi aikuista ja tytär poikaystävänsä kanssa(ikä yli 20 v.) mukana.
Viikon aikana ei paljon ehdi, päivät pääasiassa makailimme altaalla. Iltapäivällä lähdimme bussilla Marbellaan tai Fuengirolaan. Molempiin pääsi hotellin melkein edestä kulkevalta tieltä todella hyvin bussilla (no 220) molempiin kohteisiin. Hinta 1,70 - 2,40/hlö. Busseja kulki puolen tunnin välein. Fuengirolassa nuoriso harrasti riippuliitoa, jota järjestettiin sataman läheisyydessä. Samalla reissulla käytiin myös Bioparkin eläintarhassa. Suuri tavaratalo Miramar myös bussireitin varrella, vähän ennen Fuengirolaa.
Hotellin lähellä kaksi kohtalaisen suurta ruokakauppaa myös ravintoloita ja pubeja oli lähistöllä ihan mukavasti.
Emme vuokranneet autoa tällä lomalla. Lentokentältä tulimme ja menimme taksilla, hinta meiltä neljältä n. 56 euroa yhteensä/suunta.
Delta Marista löytyy biljardipöytä ja minigolf sekä koripallo- ja tenniskenttä. Lisäksi siellä on myös kuntosali, tätä emme tosin käyttäneet. Uima-altaita oli useampi. Lämmitetyn altaan vesi oli 32-28 astetta, joka välillä tuntui liian lämpimältä. Ylempänä olevassa altaassa vesi oli viilempää, vaan ei sekään liian kylmää.
Merenranta oli kävelymatkan päässä, sielläkin tuli käytyä uimassa. Se vesi oli kyllä aika kylmää.
Viihdyimme Delta Marissa oikein hyvin tuon lomaviikkomme. Hotellilta tehtiin näitä perinteisiä retkiä eri kohteisiin, mutta niille emme osallistuneet. Omatoimisestikin vastaavia retkiä voi tehdä, varsinkin jos on auto käytössä.
Oikein mukavaa lomaa teille!
- Ihana toukokuu
Hei !
Kerro ihmeessä mitä tykkäsitte Clu Delta Marista!
Toukokuun lopulla menemme sinne kolmeksi viikoksi :) - Aloittelija-
Minua kiinnostaisi tietää että mitä kautta olette varanneet huoneita Crown Resortsin eri kohteisiin? Itse olen katsonut huoneistoja booking.comin kautta ja mielestäni on outoa, että sieltä kautta ei voi valita, mihin viidestä hotellista sijoittuu. Missä vaiheessa sen saa tietää? Finnair lentää malagaan yöaikaan, niin lähdetäänkö kentältä arpomaan että mikähän hotelli mahtaa olla meidän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904