Löytyi aika hyvä ohjeistus miten erilaisia pukkeja kyhätään. Itsellä oli visuaalinen muistikuva millainen pukin tulee olla. Piti silti varmistaa vielä netistä. Onko jotain vielä nerokkaampia malleja?
http://wikikko.info/wiki/Rakennuspukki
Rakennuspukki
3
3717
Vastaukset
- Timpermanni 54
tuo on ihan ok, ja paljon käytetty tällinkilankkujen alla, kiipeilemiseen ja siitä työskentelemiseen, on tuo 50mm vähän liian kapea, mutta 5" lauta päälle, tekee seisomisen jo melko tukevaksi.
Tietysti pukki pitää mitoittaa niin, että mahtuu runkotolppien välistä enempiä pujottelematta. - Anonyymi00002
totta mooses on mihin pukki tulee sen rakennesuunitelu,kinikeet kantavuus ihminen,rakenus montako pukia tarvitset 1-4,esim.jos kaupassa paino kestävyys on 3tn,ja teet itse,pitäsi se myös koekuormitaa testata,ja rkentaa oikeasta runo tavarasta joka valmiksi testatua lujuusluokiteltua.aloita siitä pienetä.ja katso ohjeet kinikeet lujuudet,mieluiten pultaa kiini älä käytä siis naulaa,ruuveja jos tulee painoa pälle.oikein tehdyt ketää elikaaren halpin hajoaa heti.
- Anonyymi00003
Malleihin en ota kantaa, mutta linkin ohjeistus on minusta vähän epämääräinen ja olisi huomattavasti parempi, jos tarvittavista osista ja joka vaiheesta olisi selkeät kuvat/ piirrokset mittoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3742056Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 851087
- 90956
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro130915- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760