Millasia kilometrimääriä ajelette blackbirdillä tankillisella. Itellä -00 bläkkäri, joka muuten vakio, paitsi akran kokoputkisto. Kulutus mietityttää,kun tankillisella pääsee 200-250 eli kulutus yli 10l/100km. Matkassa n.8l/100km.. AIka reiluja lukemia ilmeisesti? Oon miettiny power commanderin laittoa. Onko kokemuksia, mitä on kulutukselle tapahtunu sen myötä?
Bläkkärin kulutus
3
251
Vastaukset
- XX
Kuusi litraa sen kuuluu kuluttaa. Tällä kulutuksellakin voi kahvaa kierrellä jo melko mukavasti.
- xx
No näin oon ymmärtäny.. mistähän tuo nyt kiikastaa.. Tuo polttelee sillontällön tota FI-valoo, joka näissä tuntuu olevan aika normaalia. Sillontällön se aina syttyy kirkkaana palamaan ja kun pyörän sammuttaa, niin häviää.. Voiskohan tuon valon takaa löytyy jotain syytä tuohon "janoisuuteen"? Joku oli johonki palstaan kirjottanu, että voi olla jopa lambda-anturi rikki ja siitä syystä tuo valo syttyilee.. Se tosiaan palaa aina yhtämittasesti, eli ei vilkuta..
- Mika++
xx kirjoitti:
No näin oon ymmärtäny.. mistähän tuo nyt kiikastaa.. Tuo polttelee sillontällön tota FI-valoo, joka näissä tuntuu olevan aika normaalia. Sillontällön se aina syttyy kirkkaana palamaan ja kun pyörän sammuttaa, niin häviää.. Voiskohan tuon valon takaa löytyy jotain syytä tuohon "janoisuuteen"? Joku oli johonki palstaan kirjottanu, että voi olla jopa lambda-anturi rikki ja siitä syystä tuo valo syttyilee.. Se tosiaan palaa aina yhtämittasesti, eli ei vilkuta..
Jos FI-valo vilkkaa, niin tsekkaappa akun kaapeleiden kiinnitykset. Mulla teki tuota kun miinus-piuha oli aavistuksen löysällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944560
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2261796- 761450
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401150Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501059
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1451014- 111999
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964