Pelaako kukaan enään tätä loistavaa peliä? Tuntuu että suomalaispelaajia löytyy tosi nihkeesti, ennen taas oli jokunen suomikiltaki pelissä, nyt ei varmaan yhtään.
Jos joku pelaa niin osaako sanoa suomalaispelaajien kannasta? Tai kaikki pelaamaan vaan nii saadaan uus kilta pystyyn! :)
MU Online - MISSÄ SUOMALAISET?!
31
1343
Vastaukset
- RaGeQuiT
itseasiassa lataan peliä para-aikaa, tulin kattomaan puhuuko tästä enää kukaan nii ensimmäinen kommentti Mu Online :D .. pitää kattoo toimiiko tää enää, oon monesti koittanu ladata ja asentaa nii aina tulee joku ongelma.. :D
- jyuu
alota ihmeessä! lisääs meseen [email protected] nii voin auttaa sua :)
- wowittaja12
Tiedän paremman pelin world of warcraft ja jos harmittaa kuukausimaksu käy täällä http://www.freewowcode.com/?id=02b89387
- jotri
no haista sää nyt vittu
- RaGeQuiT
Dodiin.. peli on ladattu mutta en oo nyt himassa pelaamassa, mutta siis joo millä serverillä sä pelaat? Tosin mulla ei nyt tähän hätään oo meseä koneella enkä mielellään sitä tohon lataiskaan nii oisko facebook jotain? Oon kyllä ennenki pelannu peliä.. sillon oli viel käytössä se resurrection systeemi eli 400 levelillä pysty nollaamaan levut mut nyt se on vähä oudompi :D kai mä viel sitä opin pelaamaan.. :D
- jyuu
[email protected] lisää
- aistauvit?
KILU TUURRRRRRRRRRRPA KIII??
- miavua
Mielestäni yksi parhaista roolipeleistä on urw. Jotain reaalisuuden makua. Ei sentään tarvi vielä piaskoa tai kusta - mutta elämää melkoisella realiteetillä!
- Zzamu
Ite pelaisin mielelläni Mu onlinea, muttako peli ei suostu toimimaan.. asennus menee niinku pitää ja päivitykset, mutta sitte ku käynnistää pelin, niin tulee vaan semmonen teksti ruutuun " the game is loaded only trough the offical webside. Closing the application please try again"... mahtaisko kellään olla jotain ratkaisua tähän ongelmaan???? priva servut toimii kyllä.
- narujerqu
pelaako tota enää ketää
- Zzamu
Pelailen privadervuja sillontällön ja globalia vois pelata jos sais sen toimimaan.. aika monella muullaki on ilmeisesti ollut ongelmia saada peli toimimaan windows 7 käyttiksellä... pitää koittaa saada jostain infoa miten sen sais toimimaan...
- Zzamu
UUJEE! Sain globalin toimimaan, nyt vois koittaa pitkästä aikaa vähä pelailla mu onlinea :)
- narujerqu
nonii nimee tiskii ni vois kans o vähä tylsää toi yksi jonku 10000 brasialaise kaa vääntää
- 123ddddd
Pelasin joitakin vuosia sitte. Noin 130 levelille asti jaksoin tahkota mutta sitte mielenkiinto loppu. Taisin olla soul master vai mikähän ihme olinkaan. En muista enää.
Mutta siis Mu Online on todellinen grindfest. Bottiakin aloin yhdessä vaiheessa käyttämään koska levuttamine alko olemaan vähän liian hidasta. Sillo ku mä sitä pelasin niin siinä ei ollu ku yks tehtävä, tai kaks. En tiedä nykyään... - ewfwefewq2er4gssca
Hei, pelaako enää ketään suomalaisia? ja jos pelaa ni millä servulla te pelaatte (globalis siis)
Ennen olu paljon suomalaisia, mut nyt tiedän vaa 2 mun lisäls midgardilla
ois iha jees jos ois jotai suomalaisia pelaajia, tosiaan suoraan sanottuna vituttaa olla yksin noiden vitun brasilialaisten kaa xD
Musta ainaki aivan helvetin hyvä peli, en osaa sanoo miks se vaa on xD
Jos jotai suomalaisia pelaa midgardil ni ilmottautukaa !
nii ja jos joku alottaa pelaamaan ni alottakaa midgardil, se on isoin ja paras servu. - Katosikomonosiko
Kyllä ne suht kaikki on kadonnu noista mu online serveistä kun philippinens ja spanish valtasivat ne kaikki. Silloin ku global mu muuttu kans "vahvin on se jolla lompsa avoin" tyyppiseksi ni meni se mu online peruskivikin persiilleen :D
- suomalaisten ryntäys
tänne kaikki suomalaiset http://grandemu.net/
- Brasiliaraiskari
ite ainaki pelaan valhalla:) pelannu tätäki pelia monta vuotta (global) koittanu privoi mut siel on viiruksia joten lopetin privojen pelaamisen kokonaa ja keskityn nyt globalii add WarpedEBK,WarpedEE,WarpedESM joku niistä pistäkää mailii
Valhalla FTW! - Kymysyssymkys
Hei totanoinnaa lataa tuon Global MuOnlinen niiin minkäs näistä ohjelmista pitäis ladata? Oon pikkusen hukass oon pelannu tätä pelii viitisen vuotta sit tanko suoras.. mut en nyt muista mitää
- randomi2
eikös tää MU muuttunu jossain vaihees maksulliseksi? O.o
- ttttttt1
ei oo maksullinen.
- Tubpu1
Jos pelaatte helhemi serverillä lisätkää Tubpu !
- aasda2
Midgard Rav4n
Lvl 361 - Tuppu11
Jos pelaatte Helheim servulla lisätkää Tuppu
- Kaikkiakanssa
"Kyllä ne suht kaikki on kadonnu noista mu online serveistä kun philippinens ja spanish valtasivat ne kaikki"
2012 kommentti :D..
Mut juu toi pitää paikkansa tänääkin mut maat vaihtuneet, eli nyt kaiken vasltaavat aina vietnam ja puola. Jos joku tekee suomalaisen Mu Online serverin ni blokatkaa koko vietnam ainakin, eli maa "ip" blokkiin :D. - M3F4
Näin vuosien jälkeen jatkoa ketjulle.. mutta nyt aukes uus low rate servu mis on tosi hyvät conffat. Ensimmäinen servu mitä suosittelen koskaan (n. 10vuotta pelannu pelkil priva servuil). Käykää tsiikaa: www.priormu.com tuol on jonkii verran suomalaisii. Servust vähä tietoi:
Max 3acc per IP
18x EXP
Low drop rate
Ei FO itemei (max 2 opt)
Vote Coineil saa pidettyy exp boostii pääl
1 exp boosti voi olla kerrallaan käytössä (korkein antaa 50%)
Exp pet ringit vaa eventist tappamal Ferea Kingin (kesto 2h)- Loremipsum
tälläkin näkyy olevan suomalaisia, ainakin top listassa näkyy suomenlippuja
http://wizardmu.com/
- Finskaborjare
suomalaisia täälläkin http://betrayalmu.com/home
- EKSDEE
globalilla servuna toimii TITAN add LTROLKNOCK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071