Keppihevosista

Tää on kaikille keppariharrastajille !!!
Kopsatkaa omaan viestiinne !!!

1. Kauanko olette harrastaneet keppareita ???
2. Mistä sait ideasi ???
3. Montako karvaturpaa sinulla on ???
4. Missä ne asuvat ???
5. Mitä teet keppareiden kanssa ???
6. Mikä on ihan parasta ???
7. Ketkä muut harrastavat tuttavapiirissäsi keppareita ???
8. Jos sinulla on oma talli , mikä sen nimi on ja millainen se on ???
9. Millainen on unelmatallisi ???
10. Minkä nimisiä ovat hevosesi ???

22

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommatkaa,kommatkaa !!!

      • ihanatkepparit

        1. Kauanko olette harrastaneet keppareita ??? Noin 4 vuotta
        2. Mistä sait ideasi ??? kaverilta
        3. Montako karvaturpaa sinulla on ??? 26
        4. Missä ne asuvat ??? mullakin vanhassa navetassa : )
        5. Mitä teet keppareiden kanssa ??? pidän välillä tunteja, leirejä ja maastoilen, esteitä..
        6. Mikä on ihan parasta ??? On portti pihan laidalla niin kukaan ohi kulkija ei näe ja keppareitten kanssa touhuilu
        7. Ketkä muut harrastavat tuttavapiirissäsi keppareita ??? 2 parasta kamuani
        8. Jos sinulla on oma talli , mikä sen nimi on ja millainen se on ??? RuusutarhanTalli, ja ihan kiva, mut parannusta tulossa : )
        9. Millainen on unelmatallisi ??? paljon ihania keppareita ja upeat karsinat, ja sisustus... eli mahtava talli!!


    • injijn

      mitä helvettiä

    • knehkjenh

      miten keppari voi kuolla? Itellä oli pikkusena keppari jonka pään revin irti. No, ei se kuollu pää laitettiin takas XD

      • ihanatkepparit

        Mun rakas kepru kuoli niin että kun olin tramppiksella kepparini kaa nii hyppäsin beballeni ja *krätss* keppi katkesi! ja kun olin avaamassa verkkoa (tramppiksessa on turvaverkot) raukan pää jäi väliin ja *repss* se repesi ja täytteet tuli ulos : ( ihan omaa syytäni oli ja vieläkin on huono omatunto! : ( Se oli kaikenlisäksi lempi ponini!!


    • 21348idstgf

      voiko joku vittu kerto, että mitä helvettiä tää on?

      • ihanatkepparit

        Mäpäs kerron sulle...; "tää on elämää ei sen enempää.."
        ja jos ihmettelet, niin ei oo kuule noloo olla keppihevosten kanssa!! Kyllä lapset saa leikkiä! Ja se ei oikeestaan oo vaan leikkiä, vaan enemminkin harrastus josta saa ymmärrystä ja liikuntaa! Mun ennätys on kävellä kepparin kanssa keskustan läpi :D se oli aika jännittävää että mitä ihmiset siitä sanoo!! :D


    • ei näin

      Ainolta on nyt sitte pudonnu viimenenkin inkkari kanootista! =(

      • ihanatkepparit

        kui ni? : )


      • ei näin
        ihanatkepparit kirjoitti:

        kui ni? : )

        no koska nää Ainon viestit on aivan sekopäisiä!


    • fiinafiinafiinafiina

      1. Kauanko olette harrastaneet keppareita ???
      -n. 5 vuotta

      2. Mistä sait ideasi ???
      -Sain joululahjaksi keppihevosen, ja siitä se vaan lähti

      3. Montako karvaturpaa sinulla on ???
      -Tällä hetkellä 5, en älyä miksi kannattaisi olla mahdollisimman monta kepparia, koska itse jaksan liikuttaa noin 2-4 kepparia päivässä

      4. Missä ne asuvat ???
      -Vanhassa varastossa, joka on kunnostettu talliksi. Sähköt, vesihana, upeat karsinat, joissa avattava ovi paljon muuta tarpeellista

      5. Mitä teet keppareiden kanssa ???
      -Kisaan, pidän tunteja, pidän leirejä, pidän myös itsekkin kisoja, ja mitä nyt itte ratsastelen niillä. Ja tossahan oli vaan murto-osa, mitä teen niiden kaa

      6. Mikä on ihan parasta ???
      -Hmmm... Pistit pahan... No, ehkä se tunne, kun olet hypännyt täysin puhtaan 80-100cm esteradan (:

      7. Ketkä muut harrastavat tuttavapiirissäsi keppareita ???
      -Muutama kaveri samassa läänissä asuvia tyyppejä, sukulaisia (4-13.v), ja kerran sain jopa äidin houkuteltua, mutta sekin kyllä kesti vain korkeintaan 5 minuuttii :(

      8. Jos sinulla on oma talli , mikä sen nimi on ja millainen se on ???
      -Kht Kekkeri. Oma talli - Paras talli, ja niinhän se myös on. Oma tallini on kaikista paras!

    • Mitä vittua?

      HAHAA! Voi noloo!! Hiuka repeillää ain kamuje kans ku joku kepparijengi tulee tieltä vastaa!!! kepparit o tarkotettu korkeintaa 7-vuotial. Miks helvetissä ette touhuu oikeitte hevoste kans? Onks kivaa hyppii keppi persevaos pitki kylii...

      P.S. Oikeet heovset on hyvii vaikkei toimikkaa yhtää samaillai ku jokku puu tikut ::DDDDD

      p.p.s SUPER NOLOOO

      • 11111111111111111111

        Olen osittain samaa mieltä kanssasi, mutta kirjoituksestasi päätellen olet itse se 7v.


    • fiinafiinafiinafiina

      Mä oon kyllä harrastanu ratsastusta koko ikäni (on oma hevonenkin) Nii että revi siitä! Ja rakastan Viliä eniten koko maailmassa! Mutta miksi ihmiset ei saisi tehdä mitä haluavat?!? Eikö se ole meidän keppistelijöiden oma valinta ratsastetaanko me keppareilla vai ei? Ja voisitko perustella, miksi sinusta oikeat hevoset on niin siistejä, mutta keppihevoset ei? Toisin ymmärrän jotenkin niitä, jotka ihmettelevät, miksi jotkut juoksevan keppi haarojen välissä, jonka päässä on kankaasta tai sukasta tehty hevosen pää. Heistä se ei oo normaalia! Mutta sittenhän vaikka lumilautailu on ihan SUPER NOLOA!! Siis laitetaan jalat kiinni johonkin lautaan, ja lasketaan mäkeä alas! Mitä järkeä siinä on? EI MITÄÄN! Se on vaan ihmisistä hauskaa, ja niin on keppistelijöistä keppareilla ratsastaminen/muu niihin liittyvä HAUSKAA! Miksi muuten harrastaisimme niitä, jos se ei olisi hauskaa? Ja onko keppistelyyn ikäraja? Tietäälseni ei. Tai jos joistakin on, nii kai sitten lumilautailuunkin täytyy olla joku ikäraja! Varmasti se 7.v, mikä olisi muka keppihevosissakin. Ne, jotka harrastavat lumilautailuu, ja ovat yli 7.v Ovat siis niin NOLOJA!! Jonku elottoman laudan päällä vaa yritetään pysyy pystyssä. Siis voiko olla nolompaa!? Kirjoittaja "Mitä vittua" Joko tajusit mitä yritän sinulle selittää? Vai raksuttaako 7-vuotiaan aivot edes sen vertaa?!? -.-

    • vittuunhevoset!!!!

      1. Kauanko olette harrastaneet keppareita ???
      -n.69 vitun vuotta 2. Mistä sait ideasi ???
      -jeesukselta jolta sain ensimmäiset keppari tunnit.

      3. Montako karvaturpaa sinulla on ???
      -69 tietenkin
      4. Missä ne asuvat ???
      äitini PERSEESSÄ!
      5. Mitä teet keppareiden kanssa ???
      paritan niitä katupummeille(aika hyvä bisnes, niinku vink,vink.com)
      6. Mikä on ihan parasta ???
      niitten karvanen perse!
      7. Ketkä muut harrastavat tuttavapiirissäsi keppareita ???
      joulupukki,se jeesus, äiti ja mummi
      8. Jos sinulla on oma talli , mikä sen nimi on ja millainen se on ???
      jeesuksen kielletty hedelmä! Siellä jeesustellaa ja vittuillaaa..... ja tietty hypitää vanhojen mummojen yli(2metriii)
      9. Millainen on unelmatallisi ???
      no vittu arvaa. Olis hienoo saada jumalan kielletty unelma!!
      10. Minkä nimisiä ovat hevosesi ???
      firepussy, goldencock, bestboobs, fuckingass.... jne.

      • Buahajahaha

        Mulla on kans melkein samanlainen talli! Tässä muutamia heppojeni nimiä: Pedobear (pedo) Jammus Big jorma (Jammu) Kuusnänni (Britney) The Lightning Fart (salama) nelisormi (Jarppi)
        Siinä siis heppojeni kokonimet ja kutsumanimet.


    • ex-keppariharrastaja

      1. Kauanko olette harrastaneet keppareita ??? - harrastIN n. 3 vuotta
      2. Mistä sait ideasi ??? netistä
      3. Montako karvaturpaa sinulla on ??? tällähetkellä vain jotain 7 tai 8
      4. Missä ne asuvat ??? Asuivat ennen vintillä isossa tallissa, mutta nyt kellarissa
      5. Mitä teet keppareiden kanssa ??? Kaikkea mahdollaista. Mutta enisten ohjasin pienmpien lasten tunteja, ja järjestin kilpailuita, mutta myös ratsastelin itse.
      6. Mikä on ihan parasta ??? Kilpailujen järjestäminen ja tuomaroiminen
      7. Ketkä muut harrastavat tuttavapiirissäsi keppareita ??? Paras kaveri, pikkusisko, paikkusikon 4 kaveria
      8. Jos sinulla on oma talli , mikä sen nimi on ja millainen se on ??? Talli oli -Arcanus-, Se oli vintillle rakennettu 10 tilavan karsinan talli, misä oli pesutilat satulahuone ja toimisto. Isot laitumet, ja kenttä.
      9. Millainen on unelmatallisi ???
      10. Minkä nimisiä ovat hevosesi ???

    • gsger565
    • VASTAAJA!

      1. 1-2 vuotta.
      2.Löysin mun vanhan kepparin varastosta, ja leikin sillä vähösen:/ sitten hoksasin että olin HULLUNA KEPPAREIHIN!!!!
      3. 8-hepoa.
      4. Meidän kotona tai Grillikatoksessa. Niillä on aitaus pihalla:)
      5. Hoian hypin esteitä yms.
      6. Esteiden hyppiminen tietty!!!
      7. Inga, sillä on Nessi niminen poni, joka on SUPER hullu!!!
      8. Mulla on talli jonka nimi on Hopea Kavio. Vaihan nimen pian joksikin muuksi. MISTÄ MÄÄ TIIÄN MILLANE SE TALLI ON XD
      9. Emmä tiiä:(
      10. White ROse, Willow King, Osku, Unski, Jazz It Up, Angelita Girl, Poku, Kalypso.

    • 1. noin 3 vuotta :)
      2. Kaverit auttoivat innostumisessani
      3. 32
      4. Vanhassa autotallissa joka on rempattu talliksi
      5. Hoidan, hypin, väännä koulua, menen kavereideni järjestämiin kisoihin yms.
      6. Kavereiden kanssa kisaaminen, esteiden yli hyppiminen
      7. No yhteensä 6 kaveria: Sofia, Olivia, Janica, Jessica, Nea ja Annika
      8. Tallin nimi on Onnenlehdon talli ja se on.... no mistä minä voisin tietää... xD
      9. Sellane jossa on kaikki satulahuoneet, pesupaikat yms.... aah... :)
      10. en jaksa luetella....

    • Kht willow, Höpönen

      1. 3.vuotta
      2. Keksitiin vaan kaverin kaa.
      3. 7
      4. Leikkimökissä johon on takennettu talli.
      5. Hypin esteitä, meen koulu kiemuroita, maastoilen, kisaan....
      6. Parasta on hyppiä 90 esteitä kavereitten kaa:)
      7. Pari kaveria ja pikkusisko
      8.Kht Willow. Siisti ja paras:D
      9. Unelma tallissa olisi kaikki mitä oikeissakin talleisa ja....
      10. Bongo, Nappi, Nita, Puffi, Rocky, Noppa ja Poju

    • Anonyymi

      . 1,5-vuotta
      2. Khtseminalta ja muualta jota en muista
      3. Tallissa 3 omaa + yks siskon heppa
      4. Sisällä reikäjakkarassa mutta kesällä ulkotallissa
      5. Kaikkea mitä oikeinkin hevosen
      6. Uuden este-enkan hyppääminen
      7. Pari kaveria aktiivisemmin ja pari epäaktiivisesti
      8. Kht.firehoof (sanotaan tulikavion talli)
      9. Paljon hienoja heppoja, hyvä kenttä, hienot esteet, joku katos sateen varalta, hyvä tunti toiminta tms.
      10. HO Melbourne ||| "Bono"
      JJP The brightest soul in the darkness "Bali"
      VAV Grazy pumpkin "Pulla"
      Siskon heppa: HO Rice pouridge "pottu, riisi"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3141
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1436
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      973
    Aihe