Rakentaessani mökille kaariporttia tuli mieleeni, että olen joskus kuullut runon, missä ovat sanat "minä kaariportin rakennan". Enempää ei tullut mieleeni, eikä netistäkään löytynyt apua. Onkohan muistikuvani olemassa olevan runon tekstiä.
Kaariportti
2
222
Vastaukset
- kaarisilta runo
Sinun muistamasi runo on "Kaarisilta" :) Aale Tynniltä.
Kaunis hengellinen runo.
Mukavaa päivän jatkoa rakennelman kanssa. Tulkoon siitä hyvä ja kaunis portti.
Piti etsiä tähän linkki.. kun se on niin kaunis runo.
http://www.saunalahti.fi/virvatu/kaarisilta.htm- kukahan
Kiitos tiedosta. Huomasin, että Aale Tynnin runo on Kaarisilta eikä kaariportti. Samalla tuli mieleeni, että ehkä vanha muistikuvani vuosikymmenien takaa olikin: Minä kaarisillan rakennan, mutta tuli mieleen kaariporttina, jota väsäsin.
Kaariporttimme on valmis. Oikeastaan se on metallinen köynnöskaari, jonka alla on vanha puuportti. PS. Aale Tynnin runo on todella kaunis. Vaimoni ihastui siihen kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132