Viking line, kaksi henkilöä neljän henkilön hytissä

kolnse

Tuli varattua kahdelle henkilölle Hki-Tallinna risteily Viking linen M/S Viking XPRS-laivalla B4-hytissä. Aloin katselemaan tarkemmin ja huomasin, että ko. hytissä on neljä sänkyä. Onko nyt niin, että tuonne hyttiin voi tulla meidän kanssa jotkut oudot ihmiset? Vai onko sillä mitään merkitystä, että meistä toinen on mies ja toinen nainen?

Ja tosiaan, onkohan noissa kaikissa B4-hyteissä ikkuna vai onko se tuuripeliä että onko ikkunallinen hytti vai ei?

41

6425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukutaidottomalle:

      Varausvahvistuksesta selkiää onko koko hytti teidän vai oletteko varanneet 2 mies-/naispaikkaa.

      Varaustanne tietämättä on mahdoton vastata tarkemmin, mutta lue varausvahvistus, siitä se selkiää onko varattu hytti 2 hlölle vai hytistä 2 M/N paikkaa.

    • kolnse

      Kiitos vastauksesta, en tosin ole lukutaidoton. Olen ollut yhteyksissä sähköpostin välityksellä matkan varaukseen, ja vielä en ole saanut varausvahvistusta. Pitää tarkistaa sitten siitä, mitä siinä lukee.

      Jos nyt koko hytti ei ole meille, niin onko sitä määritelty etukäteen että tuleeko meidän kanssa samaan hyttiin kaksi naista, kaksi miestä vai mies ja nainen?

      • Lukutaidottomalle:

        Riippuu oletteko varanneet mies vai naispaikkoja, kyllähän nyt luulisi tietävän mitä on tilannut ...


      • lukutaidottomalle:
        Lukutaidottomalle: kirjoitti:

        Riippuu oletteko varanneet mies vai naispaikkoja, kyllähän nyt luulisi tietävän mitä on tilannut ...

        Lisätään vielä tuosta B4-hytistä, saa olla aika hyvää tuuria että sisähytissä olisi ikkuna, tai tallinkin silja serenadella/symphonylla on ikkuna B-luokan tasoisissa hyteissä, mutta ei niistäkään merta näe.

        Tutustu www.vikingline.fi sivustoihin ja siellä viking XPRS aluksen tietoihin, siellä selitetään tarkalleen kuvan kera mm. B4-hytin ominaisuudet ....


    • taidat trollata

      Kuten sinulle jo sanottiin, varauksenne määrää sen, ketä hyttiin tulee. Mutta oikeasti, etkö muka muista, varasitteko hytin vai mies/naispaikkoja? Voit päätellä asiaa siitäkin, minkä hintaiseksi matkasi tulee, eli onko hinta koko hytiltä vai vähemmän (ja oikeesti, tuon tietämiseen ei tarvita vahvistusta, kai jotain sentään muistat varauksestasi teitpä sen netissä tai puhelimitse). Enkä muuten usko, että teille olisi hyväksytty vain osavarausta (siis niin, että ette olisi ottaneet koko hyttiä), jos jo teidän seurueessanne on mies ja nainen. Niiden mies- ja naispaikkojen idea kun on se, että yksinään matkustava voi varata pelkän yhden pedin semmoisesta hytistä, johon joku toinen saman sukupuolen edustaja on myös varannut itselleen petipaikan).

      B-hyteissä ei koskaan ole ikkunaa, se selviää näppärästi vaikkapa tuolta http://www.vikingline.fi/merella/viking_xprs/hytit.asp

      • kolnse

        En trollaa, olen vain tyhmä. :)


    • kolnse

      Valitettavasti tiedän vain tilanneeni matkan ko. hyttityypissä itselleni ja miehelleni ( tietenkin lähtöpäivän ja ajan jne). Eli yksi naispaikka ja yksi miespaikka? Viimeksi tullut käytyä laivalla joskus pallomeri-iässä, niin olen hieman hukassa. :( Toivottavasti tuo hytti ei ihan surkea ahdistava koppero kuitenkaan ole ja toivottavasti sinne ei nyt ketään känniääliöitä tulis meidän kanssa...

      • taidat trollata

        No, jos noin huonosti on asiat, että teet varauksia tietämättä millaisia varauksia teet, niin sitten et voi muuta kuin odotella sitä varausvahvistusta. Tai jopa soittaa Viikkarille, sieltä saattaa löytyä vastaus kysymykseesi nopeammin kuin täältä.

        "Toivottavasti tuo hytti ei ihan surkea ahdistava koppero kuitenkaan ole "

        Ja jos kurkkaat antamaani linkkiä, niin sieltä löytyy kyllä hyttitiedot, koko mukaanlukien.

        Miksi muuten teet varauksia ottamatta selvää, mitä varaat ja päättämättä etukäteen tietojen pohjalta, onko kyseinen hyttityyppi sinulle mieleinen?


      • kolnse
        taidat trollata kirjoitti:

        No, jos noin huonosti on asiat, että teet varauksia tietämättä millaisia varauksia teet, niin sitten et voi muuta kuin odotella sitä varausvahvistusta. Tai jopa soittaa Viikkarille, sieltä saattaa löytyä vastaus kysymykseesi nopeammin kuin täältä.

        "Toivottavasti tuo hytti ei ihan surkea ahdistava koppero kuitenkaan ole "

        Ja jos kurkkaat antamaani linkkiä, niin sieltä löytyy kyllä hyttitiedot, koko mukaanlukien.

        Miksi muuten teet varauksia ottamatta selvää, mitä varaat ja päättämättä etukäteen tietojen pohjalta, onko kyseinen hyttityyppi sinulle mieleinen?

        Soitin sinne ja sain vastaukset piiitkän jonotusajan jälkeen. Olen kyllä katellut Viking linen sivuja ja vertaillut eri hyttejä, mutta enpä nyt tajunnut että b-luokan hyteissä ei ikkunaa ole.

        Varasin ko. matkan kun hinta oli sopiva ja hyttikään ei ollut pienin mahdollinen.

        Täältä ei ilmeisesti olisi saanut kysyä, kun kyselin näin helppoja ja typeriä kysymyksiä teiltä viisailta. Anteeksi.


      • Lukutaidottomalle:
        kolnse kirjoitti:

        Soitin sinne ja sain vastaukset piiitkän jonotusajan jälkeen. Olen kyllä katellut Viking linen sivuja ja vertaillut eri hyttejä, mutta enpä nyt tajunnut että b-luokan hyteissä ei ikkunaa ole.

        Varasin ko. matkan kun hinta oli sopiva ja hyttikään ei ollut pienin mahdollinen.

        Täältä ei ilmeisesti olisi saanut kysyä, kun kyselin näin helppoja ja typeriä kysymyksiä teiltä viisailta. Anteeksi.

        Helppoa?

        Ethän tiennyt itsekään mitä oikein tarkoitit kysymykselläsi, unohdit mitä piti kysyä ja sen pitäisi olla vielä helppo kysymys.
        No ehkä näin jos et tosiaankaan tiennyt mistä kysyt


      • taidat trollata
        kolnse kirjoitti:

        Soitin sinne ja sain vastaukset piiitkän jonotusajan jälkeen. Olen kyllä katellut Viking linen sivuja ja vertaillut eri hyttejä, mutta enpä nyt tajunnut että b-luokan hyteissä ei ikkunaa ole.

        Varasin ko. matkan kun hinta oli sopiva ja hyttikään ei ollut pienin mahdollinen.

        Täältä ei ilmeisesti olisi saanut kysyä, kun kyselin näin helppoja ja typeriä kysymyksiä teiltä viisailta. Anteeksi.

        Kyllä kysyä saa. Mutta kun kysyt, mitä juuri sinä olet varannut, niin miten ajattelit kenenkään osaavan vastata? Turha ottaa nenäänsä siitä, että esittää ns. mahdottoman kysymyksen.

        Toinen juttu, palsta on täynnä tämänkaltaisia trolleja, joissa kysellään kysymyksiä, joihin oikeasti parhaat vastaukset löytää kyseisen firman sivuilta. Siksi kysymyksiin ei aina jaksa suhtautua asianmukaisella vakavuudella.

        Lopuksi, kun kerta olit katsellut hyttejä nettisivuilta, niin jatkon kannalta, B-hytit mainitaan linkissäni "sisähytteinä". Se tarkoittaa aina, ettei ko. hytissä ole ikkunaa. Ne hytit, jotka mainitaan "ulkohytteinä", ovat ikkunallisia. Eron huomaa usein myös hinnasta, ikkunattomat B-hytit ovat edullisempia kuin samankokoiset muuten vastaavat, mutta ikkunalliset A-hytit (oletus on, että ihmiset haluavat maksaa lisähintaa ikkunasta ja näkymästä merelle, niin kuin monet haluavatkin).


      • kolnse
        Lukutaidottomalle: kirjoitti:

        Helppoa?

        Ethän tiennyt itsekään mitä oikein tarkoitit kysymykselläsi, unohdit mitä piti kysyä ja sen pitäisi olla vielä helppo kysymys.
        No ehkä näin jos et tosiaankaan tiennyt mistä kysyt

        Voitko tarkentaa näitä väitteitä? Lainaa minua ylläolevasta keskustelusta suoraan, haluan oppia miten pitää kysyä oikein. Käsittääkseni kysyin että tuleeko neljän hengen hyttiin outoja ihmisiä jos on mies ja nainen varannut hytin ja kysyin myös, että onko ko. hytissä ikkunaa. Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, että missä hyteissä on ikkuna. Sen voin kyllä myöntää että sisälukutaito ei riittänyt tällä kertaa tajuamaan eron sisähytin ja ulkohytin välillä, otan vastuun siitä.

        Äh, en halunnut tulla tänne väittelemään turhasta. :(


      • kolnse
        taidat trollata kirjoitti:

        Kyllä kysyä saa. Mutta kun kysyt, mitä juuri sinä olet varannut, niin miten ajattelit kenenkään osaavan vastata? Turha ottaa nenäänsä siitä, että esittää ns. mahdottoman kysymyksen.

        Toinen juttu, palsta on täynnä tämänkaltaisia trolleja, joissa kysellään kysymyksiä, joihin oikeasti parhaat vastaukset löytää kyseisen firman sivuilta. Siksi kysymyksiin ei aina jaksa suhtautua asianmukaisella vakavuudella.

        Lopuksi, kun kerta olit katsellut hyttejä nettisivuilta, niin jatkon kannalta, B-hytit mainitaan linkissäni "sisähytteinä". Se tarkoittaa aina, ettei ko. hytissä ole ikkunaa. Ne hytit, jotka mainitaan "ulkohytteinä", ovat ikkunallisia. Eron huomaa usein myös hinnasta, ikkunattomat B-hytit ovat edullisempia kuin samankokoiset muuten vastaavat, mutta ikkunalliset A-hytit (oletus on, että ihmiset haluavat maksaa lisähintaa ikkunasta ja näkymästä merelle, niin kuin monet haluavatkin).

        Ok kiitoksia. :) En osannut kysyä oikein (eli tarpeellisilla tiedoilla) kun olen täysi noviisi näiden laivamatkojen varausten kanssa. Viimeksi tosiaan käyty vanhempien kanssa pikkuisena risteilyllä. Luulin että hyttityyppi riittää lähtötiedoiksi, mutta nyt tuli taas opittua uutta.
        Kiitosta vastanneille


      • Lukutaidottomalle:
        kolnse kirjoitti:

        Voitko tarkentaa näitä väitteitä? Lainaa minua ylläolevasta keskustelusta suoraan, haluan oppia miten pitää kysyä oikein. Käsittääkseni kysyin että tuleeko neljän hengen hyttiin outoja ihmisiä jos on mies ja nainen varannut hytin ja kysyin myös, että onko ko. hytissä ikkunaa. Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, että missä hyteissä on ikkuna. Sen voin kyllä myöntää että sisälukutaito ei riittänyt tällä kertaa tajuamaan eron sisähytin ja ulkohytin välillä, otan vastuun siitä.

        Äh, en halunnut tulla tänne väittelemään turhasta. :(

        "viking linen sivuiltaei löydy suoraa tietoa"

        www.vikingline.fi/merella/viking_xprs/

        Nyt kai voimme sanoa ettet osaa lukea selvää tekstiä, voiko varustamo enää tuon selvemmin suoraan ilmoittaa mitä missäkin hytissä on!

        Tuossa vasemmassa reunassa on hytit, aukiolajat esiintyjät ....
        Voiko ne enää selvemmin olla?


      • kolnse
        Lukutaidottomalle: kirjoitti:

        "viking linen sivuiltaei löydy suoraa tietoa"

        www.vikingline.fi/merella/viking_xprs/

        Nyt kai voimme sanoa ettet osaa lukea selvää tekstiä, voiko varustamo enää tuon selvemmin suoraan ilmoittaa mitä missäkin hytissä on!

        Tuossa vasemmassa reunassa on hytit, aukiolajat esiintyjät ....
        Voiko ne enää selvemmin olla?

        Älä nyt, vastaa tuohon mitä kysyin edellisessä viestissä. :D Arvasin että takerrut tuohon lauseen alkuun kun et jaksanut alkaa perustella noita edellisiä väittämiäsi! Kyllä minä nyt oon tuolla sivuilla käyny kattomassa... Oikein hyvin löytyy laivan tiedot.

        Kun sanoin että Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, tarkoitin että siellä ei lue esim. "Hytti on ikkunallinen" tai "Hytissä ei ole ikkunaa", vaan siinä lukee että se on sisähytti tai ulkohytti. En siis alunperin tajunnut mitä sillä tarkoitettiin, ja myönsinkin virheeni tuossa edellisessä viestissä. Lue muuten tuo lause loppuun, enkös minä kirjoittanut: "Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, ETTÄ MISSÄ HYTEISSÄ ON IKKUNA. " ?

        Jos sulla on joku pakko todistaa olevas fiksumpi kuin minä "lukutaidoton", niin siitä vaan, ei mun elämä siitä mee pilalle. ;) Tärkeintä kuitenkin on että sain alkuperäisiin kysymyksiin jo vastaukset. Turhaa vaan jauhetaan tässä.


      • Lukutaidottomalle:
        kolnse kirjoitti:

        Älä nyt, vastaa tuohon mitä kysyin edellisessä viestissä. :D Arvasin että takerrut tuohon lauseen alkuun kun et jaksanut alkaa perustella noita edellisiä väittämiäsi! Kyllä minä nyt oon tuolla sivuilla käyny kattomassa... Oikein hyvin löytyy laivan tiedot.

        Kun sanoin että Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, tarkoitin että siellä ei lue esim. "Hytti on ikkunallinen" tai "Hytissä ei ole ikkunaa", vaan siinä lukee että se on sisähytti tai ulkohytti. En siis alunperin tajunnut mitä sillä tarkoitettiin, ja myönsinkin virheeni tuossa edellisessä viestissä. Lue muuten tuo lause loppuun, enkös minä kirjoittanut: "Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, ETTÄ MISSÄ HYTEISSÄ ON IKKUNA. " ?

        Jos sulla on joku pakko todistaa olevas fiksumpi kuin minä "lukutaidoton", niin siitä vaan, ei mun elämä siitä mee pilalle. ;) Tärkeintä kuitenkin on että sain alkuperäisiin kysymyksiin jo vastaukset. Turhaa vaan jauhetaan tässä.

        Käys kuule uudelleen lukemassa mitä sielä mainitaan suoraan hyttikuvauksissa hyttien sisällöstä, esim. A-hyti on ikkunallinen ulkohytti ja B-hytti on sisähytti.
        Eiköhän tuosta selviä suoraa tietoa. jos vain on sisälukutaitoinen.

        Sää jauhoit avauksestasi alkaen turhaan kun et ymmärtänyt selvästi kirjoitettua kuvausta hyteistä varustamon sivuilta ...


      • kolnse
        Lukutaidottomalle: kirjoitti:

        Käys kuule uudelleen lukemassa mitä sielä mainitaan suoraan hyttikuvauksissa hyttien sisällöstä, esim. A-hyti on ikkunallinen ulkohytti ja B-hytti on sisähytti.
        Eiköhän tuosta selviä suoraa tietoa. jos vain on sisälukutaitoinen.

        Sää jauhoit avauksestasi alkaen turhaan kun et ymmärtänyt selvästi kirjoitettua kuvausta hyteistä varustamon sivuilta ...

        Kun ei löydä niin ei löydä. Kun painan hytit-linkistä Viking XPRS:n alta, tulee kuvat tietoja hyteistä. Jokaisessa lukee että onko hytti ulkohytti vai sisähytti, mutta en oikeasti ole löytänyt sieltä sanaa ikkuna. Vai mistä ihmeestä se pitäisi katsoa?
        Ja mitä haittaa siitä on jos kysyn täältä?

        " Ethän tiennyt itsekään mitä oikein tarkoitit kysymykselläsi, unohdit mitä piti kysyä ja sen pitäisi olla vielä helppo kysymys.
        No ehkä näin jos et tosiaankaan tiennyt mistä kysyt "


      • Good bye cruel world
        kolnse kirjoitti:

        Kun ei löydä niin ei löydä. Kun painan hytit-linkistä Viking XPRS:n alta, tulee kuvat tietoja hyteistä. Jokaisessa lukee että onko hytti ulkohytti vai sisähytti, mutta en oikeasti ole löytänyt sieltä sanaa ikkuna. Vai mistä ihmeestä se pitäisi katsoa?
        Ja mitä haittaa siitä on jos kysyn täältä?

        " Ethän tiennyt itsekään mitä oikein tarkoitit kysymykselläsi, unohdit mitä piti kysyä ja sen pitäisi olla vielä helppo kysymys.
        No ehkä näin jos et tosiaankaan tiennyt mistä kysyt "

        "Mitä tarkoitin tuolla"

        Kuvailin kuinka selvästi esitit kysymyksesi, tuolta se tuntui, ethän enää ihmettele tyhmyyttäsi


      • joskus reissannut
        kolnse kirjoitti:

        Kun ei löydä niin ei löydä. Kun painan hytit-linkistä Viking XPRS:n alta, tulee kuvat tietoja hyteistä. Jokaisessa lukee että onko hytti ulkohytti vai sisähytti, mutta en oikeasti ole löytänyt sieltä sanaa ikkuna. Vai mistä ihmeestä se pitäisi katsoa?
        Ja mitä haittaa siitä on jos kysyn täältä?

        " Ethän tiennyt itsekään mitä oikein tarkoitit kysymykselläsi, unohdit mitä piti kysyä ja sen pitäisi olla vielä helppo kysymys.
        No ehkä näin jos et tosiaankaan tiennyt mistä kysyt "

        Lyhyesti... yleensä sisähytti on laivan "keskellä" josta EI ole merinäkymää ja ulkohytti on yleensä ikkunallinen josta näkyy merimaisema. Jos ei netissä osaa tilata tulee varmemmaksi soittaa ko. yhtiöön ja keskustella virkailijan kanssa joka kyllä ystävällisesti neuvoo :-)


      • Matkalainen A tai L
        kolnse kirjoitti:

        Älä nyt, vastaa tuohon mitä kysyin edellisessä viestissä. :D Arvasin että takerrut tuohon lauseen alkuun kun et jaksanut alkaa perustella noita edellisiä väittämiäsi! Kyllä minä nyt oon tuolla sivuilla käyny kattomassa... Oikein hyvin löytyy laivan tiedot.

        Kun sanoin että Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, tarkoitin että siellä ei lue esim. "Hytti on ikkunallinen" tai "Hytissä ei ole ikkunaa", vaan siinä lukee että se on sisähytti tai ulkohytti. En siis alunperin tajunnut mitä sillä tarkoitettiin, ja myönsinkin virheeni tuossa edellisessä viestissä. Lue muuten tuo lause loppuun, enkös minä kirjoittanut: "Viking linen sivuilta ei löydy suoraa tietoa, ETTÄ MISSÄ HYTEISSÄ ON IKKUNA. " ?

        Jos sulla on joku pakko todistaa olevas fiksumpi kuin minä "lukutaidoton", niin siitä vaan, ei mun elämä siitä mee pilalle. ;) Tärkeintä kuitenkin on että sain alkuperäisiin kysymyksiin jo vastaukset. Turhaa vaan jauhetaan tässä.

        Hytti kuvauksista löytyy tieto onko ikkuna vai ei.
        Oikein kuvien kanssa. Vielä kerran Vikingline ei myy mies/naispaikkoja jos maksat koko hytti hinnan,


      • Anonyymi

        Jos pallomerta haluat niin varmasti niitä on jokaisessa laivassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pallomerta haluat niin varmasti niitä on jokaisessa laivassa.

        Joko kahdessatoista vuodessa on asia selvinnyt?


    • Tallinnaan

      Tuo on täysin kiinni varauksestanne. On luonnollisesti selvää, että hytissä on kaksi tyhjää paikkaa ja tietenkin jokainen laiva pyrkii ajamaan mahdollisimman täytenä. Eli hyttiin olisi tulossa kaksi matkustajaa lisää.

      Jos olette varanneet erityisesti kaksi miespaikkaa, ovat tulijat miehiä. Jos varauksena oli kaksi naispaikkaa, ovat tulijat naisia. Jos taas olette M/N-pari tai ette ole määritelleet hyttiin tulevien sukupuolta, voi sinne tulla naisia tai miehiä.

      Mistä luulet niiden laivamatkojen melkoisten seksitarinoiden saaneen alkunsa?

      • kolnse

        Haha seksitarinat. :) Soitin Viking linelle päivällä, ja sanoivat että koko hytti on minun ja mieheni käytössä. Eli loppu hyvin kaikki hyvin! Kiitosta vastauksesta.


      • paljon on kuin paljo
        kolnse kirjoitti:

        Haha seksitarinat. :) Soitin Viking linelle päivällä, ja sanoivat että koko hytti on minun ja mieheni käytössä. Eli loppu hyvin kaikki hyvin! Kiitosta vastauksesta.

        Kannattaa lukea laivasivuilta tuote kuvaukset ellet ole ennen tilannut tai olet tilaamassa


    • PP203

      Eikö olisi parasta että varaisit matkasi muualta kuin netistä, niin saisit mielenrauhan matkallesi (ja samalla varatessasi vastauksen noihin kysymyksiisi). :)

      • jaa a?

        Ehkäpä ei ole varanut netistä, netissä varatessa on mahdollista tutustua varaus tilanteessa hyttikuvaukseen, jossa mm. kuva hytistä ...


      • Selli Nro:4
        jaa a? kirjoitti:

        Ehkäpä ei ole varanut netistä, netissä varatessa on mahdollista tutustua varaus tilanteessa hyttikuvaukseen, jossa mm. kuva hytistä ...

        Viking XPRS B4 sisähytti, kansi 6 2 ala ja 2 yläpetiä, TV ja puhelin pintaala 9,3m2
        eli umpikoppi jos pistää pari kymppiä lisää niin saa vaikka B2 ulkohytin jossa
        venttiili eli ikkuna jotta voi katsella lokkeja.


      • tarkistaja...
        Selli Nro:4 kirjoitti:

        Viking XPRS B4 sisähytti, kansi 6 2 ala ja 2 yläpetiä, TV ja puhelin pintaala 9,3m2
        eli umpikoppi jos pistää pari kymppiä lisää niin saa vaikka B2 ulkohytin jossa
        venttiili eli ikkuna jotta voi katsella lokkeja.

        Tarkoitit varmaan A2 ulkohytin?


      • hölmölästä
        Selli Nro:4 kirjoitti:

        Viking XPRS B4 sisähytti, kansi 6 2 ala ja 2 yläpetiä, TV ja puhelin pintaala 9,3m2
        eli umpikoppi jos pistää pari kymppiä lisää niin saa vaikka B2 ulkohytin jossa
        venttiili eli ikkuna jotta voi katsella lokkeja.

        ei ole ikkunaa b-hytissä


    • JO ON AIKOIHIN ELETy

      Voi pyhä yksinkertaisuus.Olet maksanut koko hytin ei sinne tule muita;ei myydä yksittäisiä nais/mies paikkoja silloin ,
      Ainoastaan A-hytti lux - comadore sviitti HYTEISSÄ ON IKKUNA;
      ei B,C,säästö ne lukee kyllä vikingin sivuilla kunhan viitsit vaivautua lukemaan

      • Eletään vieläkin

        "Voi pyhä yksinkertaisuus"

        Kertoi kyllä varanneensa kahdelle henkilölle, mistä sait päähäsi hänen maksaneen koko hytin.

        Mikä on comadore-hytti, viking linella ei moista ole, onko muillakaan.

        Tosi on, kunhan osaisit lukea noita sivuja osaisit opastaakin Kolnsea kysymyksessään


      • ei ikkunattomia hytt
        Eletään vieläkin kirjoitti:

        "Voi pyhä yksinkertaisuus"

        Kertoi kyllä varanneensa kahdelle henkilölle, mistä sait päähäsi hänen maksaneen koko hytin.

        Mikä on comadore-hytti, viking linella ei moista ole, onko muillakaan.

        Tosi on, kunhan osaisit lukea noita sivuja osaisit opastaakin Kolnsea kysymyksessään

        Commodore
        Kauniit, tilavat ja korkealaatuiset 25 m2 hytit 1-2 hengelle kansilla 10 ja 11. Hyteissä parivuode ja sohva, josta saa lisävuoteen 1-2 lapselle. Osassa hyteistä parveke. Parvekehyteissä parisänky, jonka vuoteet saa erilleen, sekä kylpyamme. Flat screen-TV, Xbox (vuokra 10 € sis. ohjaimet ja 1 DVD:n tai 1 pelin), housuprässi, jääkaappi, kylpytakit ja tohvelit. Bon Vivant -erikoisaamiainen (suppeampi mannermainen aamiainen saatavissa myös hyttiin). Virvokkeita ja hedelmiä.

        Commodore lounge -osastolla oma baari sekä saunat. Osastolla vuokrataan DVD-elokuvia ja X-Box-pelejä. Commodore-emäntä avustaa pöytävarauksissa. Tarjolla pikkupurtavaa, kahvia ja teetä sekä luettavaksi sanoma- ja aikakauslehtiä.
        Siljalinellä on en kulje c-hytissä

        Eletään vieläkin toivottavasti myös sinä


      • Kysyttiin kyllä:
        ei ikkunattomia hytt kirjoitti:

        Commodore
        Kauniit, tilavat ja korkealaatuiset 25 m2 hytit 1-2 hengelle kansilla 10 ja 11. Hyteissä parivuode ja sohva, josta saa lisävuoteen 1-2 lapselle. Osassa hyteistä parveke. Parvekehyteissä parisänky, jonka vuoteet saa erilleen, sekä kylpyamme. Flat screen-TV, Xbox (vuokra 10 € sis. ohjaimet ja 1 DVD:n tai 1 pelin), housuprässi, jääkaappi, kylpytakit ja tohvelit. Bon Vivant -erikoisaamiainen (suppeampi mannermainen aamiainen saatavissa myös hyttiin). Virvokkeita ja hedelmiä.

        Commodore lounge -osastolla oma baari sekä saunat. Osastolla vuokrataan DVD-elokuvia ja X-Box-pelejä. Commodore-emäntä avustaa pöytävarauksissa. Tarjolla pikkupurtavaa, kahvia ja teetä sekä luettavaksi sanoma- ja aikakauslehtiä.
        Siljalinellä on en kulje c-hytissä

        Eletään vieläkin toivottavasti myös sinä

        Mikä on comadore- hytti !!!

        viking linen sivuilta ei löydy mainintaa kyseisistä hyteistä.

        Silja linella et voi kulkea enää missään hytissä, se on nykyään tuon firman nimi :TALLINK SILJA, markkinoinnissa saattavat suomi ruotsi välillä käyttää nimenä silja tai alusten kyljessä olevaa markkinointinimeä silja line.

        Miksi muuten on niin vaikeaa hyväksyä tallink silja nimeä, joka on tuon varustamon nykyinen nimi, vaikka kuinka itkette silja linen perään, ette edes huonolla omatunnolla voi sanoa tuon nykyään virolaisen yrityksen olevan sama kuin silja line oli varustamo (itsenäinen), vaikkakin jonkun sea contrainsin omistama, nykyään se on vain osa tallink gruppin konsernista


    • hautero

      B hytti -BI sexuality ELI miehille sekä naisille.

    • Tallinnan matkaaja

      B-hyteissä ja sitä "alemmissa" hyttiluokissa ei ole ikkunaa. Kaikissa A-hyteissä ja sitä paremmissa hyteissä on ikkuna.
      Kun ostaa risteilyn johon kuuluu siis hytti, ostaa aina koko hytin. En oo ikinä kuullu mistään nais- tai miespaikoista. Ei ole ainakaan Viron ja Ruotsin reiteillä semmosia.
      Risteilen itse n. 10 kertaa vuodessa, joten luulisin tietäväni tämän.

      • helppoa...

        Oppia ikä kaikki... voit kurkata vaikka Viking Linen nettivaraussivuja. Reittimatkoja varatessa on vaihtoehtona varata koko hytti, nais- tai miespaikka. Risteilylle ei todennäköisesti pelkän nais- tai miespaikan varaaminen onnistu, mutta kyllä reittimatkoilla niitä on! Ja on aina ollut.


      • 2x4
        helppoa... kirjoitti:

        Oppia ikä kaikki... voit kurkata vaikka Viking Linen nettivaraussivuja. Reittimatkoja varatessa on vaihtoehtona varata koko hytti, nais- tai miespaikka. Risteilylle ei todennäköisesti pelkän nais- tai miespaikan varaaminen onnistu, mutta kyllä reittimatkoilla niitä on! Ja on aina ollut.

        Niin ja mahtuuhan neljän hengen hyttiin jopa 8 henkilöä vaikkapa 4 miestä ja
        4 naista kun ovat petissä päällekkäin, ja umpikoppi on siihen ihan omiaan.


    • Anonyymi

      Jos varaa koko hytin niin ei tule vieraita.

    • Anonyymi

      Jahas, taasen on vakiohäirikkömme syönyt pilleripurkkinsa tyhjäksi ja demonit ovat alkaneet riivata.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe