Heipsan.
Meillä on siis tilanne se, että vauvan laskettu aika on joulukuun alussa ja näin ollen vanhempainvapaa päättyy syyskuun alussa, jolloin pidän vuosiloman töistä ja jään sitten hoitovapaalle vuodenvaihteeseen saakka.
Miten nyt menee Espoossa tuon kuntalisän osuus, saan siis Kelalta ilmeisesti Kotihoidon tukea(?) siltä ajalta, kun olen vauvan kanssa kotona eli tuon 315,54 € kk (meneekö tästä vero, onko tuloihin sidottu?) mutta saanko lisäksi Espoossa asuvana tuon kuntalisän vai onko sekin tuloihin sidottu?
Jos joku osaa vastata, niin kiitos kaunis ja kumarrus!!
Espoo kuntalisä
PP
1
421
Vastaukset
- 2+5
Saat kotihoidontukea ja Espoo-lisää vain niiltä
lomasi jälkeisiltä kuukausilta kun olet hoitovapaalla. Perusosaan ei tulot vaikuta, mutta veroa niistä menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329