Niin eli mikä sivu olisi yksinkertaisin ja NOPEIN kuvien jakamiseen netissä? Kokeilin jo Flickr:ia koska sitä on niin paljon kehuttu mutta hermothan siinä vaan meni kun yksitellen joutui kuvia lataamaan ja sitten ainakin meikäläiselle ihan liian hankala.
Kuvia jaettavana tosiaan toista sataa, niin olisi ihan jees että saisi heitettyä kansiona suoraan nettiin..
Kiitos jos joku osaa kertoa jonkun nopeen tavan!
Nopein sivu kuvien jakamiseen?
7
123
Vastaukset
- ehkä picasa
picasa kai imaisee kerralla koko kansionkin.
- en omistaja,käyttäjä
kuvat.fi
Ilmainen, 5 gigaa, mutta mainoksia. Kun maksaa olikohan parikymppiä/vuosi, jää mainokset pois ja saa 50 gigaa tilaa.
Oleen ladannut yli 200 kerralla, koskaan ei ole takkuillut, paitsi kun elisa taas kaatui kotona. Otta vastaan nopeasti. - ummetus
Huomaattehan lukea säännöt/ohjeet. Moni palveluntarjoaja yksipuolisesti ottaa kuvan oikeudet itselleen, eli lataamasi kuvassa oleva tuttava olla vaikka jonain päivän ulostuslääke mainoksen keulakuva
- kuka uskaltaa
kerropa esimerkkejä tällaisista palveluntarjoajista, että tietää niitä välttää.
- Nikon D300s
Dropbox/ 2Gb ilmaista. Vaatii 'vastapelureilta' kirjautumisen mutta toimii mielestäni OK.
Itse kokeilin dropboxia:
lataa kaikki kuvat suoraan zip tiedostona.
Helppo laittaa kuvat
-aivan turkaisen hidas laittamaan kuvia
-tarvitsee taas asentaa yksi ohjelma lisää koneelle
Itse käytän nykyisin ftp siirtoa, toimii kuin unelma.
Eli hommasin 30e/vuosi webhotellin, kuuluu oma kotisivu tila, 1gt vapaasti käytettävää tilaa. Ja mahdollista käyttää sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437