Nopein sivu kuvien jakamiseen?

Niki--

Niin eli mikä sivu olisi yksinkertaisin ja NOPEIN kuvien jakamiseen netissä? Kokeilin jo Flickr:ia koska sitä on niin paljon kehuttu mutta hermothan siinä vaan meni kun yksitellen joutui kuvia lataamaan ja sitten ainakin meikäläiselle ihan liian hankala.

Kuvia jaettavana tosiaan toista sataa, niin olisi ihan jees että saisi heitettyä kansiona suoraan nettiin..

Kiitos jos joku osaa kertoa jonkun nopeen tavan!

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä picasa

picasa kai imaisee kerralla koko kansionkin.

• en omistaja,käyttäjä

kuvat.fi
      Ilmainen, 5 gigaa, mutta mainoksia. Kun maksaa olikohan parikymppiä/vuosi, jää mainokset pois ja saa 50 gigaa tilaa.

Oleen ladannut yli 200 kerralla, koskaan ei ole takkuillut, paitsi kun elisa taas kaatui kotona. Otta vastaan nopeasti.

• ummetus

Huomaattehan lukea säännöt/ohjeet. Moni palveluntarjoaja yksipuolisesti ottaa kuvan oikeudet itselleen, eli lataamasi kuvassa oleva tuttava olla vaikka jonain päivän ulostuslääke mainoksen keulakuva

• Monille tuttavillehan tuo voisi olla kunniapaikka.

• kuka uskaltaa

kerropa esimerkkejä tällaisista palveluntarjoajista, että tietää niitä välttää.

• Nikon D300s

Dropbox/ 2Gb ilmaista. Vaatii 'vastapelureilta' kirjautumisen mutta toimii mielestäni OK.

• Itse kokeilin dropboxia:
      lataa kaikki kuvat suoraan zip tiedostona.
      Helppo laittaa kuvat
      -aivan turkaisen hidas laittamaan kuvia
      -tarvitsee taas asentaa yksi ohjelma lisää koneelle

Itse käytän nykyisin ftp siirtoa, toimii kuin unelma.
      Eli hommasin 30e/vuosi webhotellin, kuuluu oma kotisivu tila, 1gt vapaasti käytettävää tilaa. Ja mahdollista käyttää sähköpostia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      76
      6056
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5647
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3158
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      183
      2684
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      274
      2614
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      22
      2276
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      104
      1629
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      386
      1519
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1374
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1246
    Aihe