Sinkkua tyttöä?

Mahtaskos löytyy;o

Löytyisikö täältä ketään sinkkua tyttöä joka haluaisi poikaystävän? Oon vaan niin vailla kunnollista tyttöystävää! Onko se joku ihmekään kun olen 18 vuotias mutta kohta täytän jo 19 ja takana vain pari pientä säätöö....:< molemmat on olleet ihan outoi:o En nyt ole mikään romeo mutten sysirumakaan.Ihan tavallisen näköinen poika ei oo edes finnejä.Luonteeltani olen oikein mukava,avoin,sosiaalinen ja kuuntelevainen ihminen:) Olis kiva löytää joku kiltti ja mukava tyttö! :3 Ei mitään vaatimuksia mulla.jos pitää omasta ulkonäöstä jotain sanoo niin mulla on ruskeat hiukset vähän pitkähköt ja sinertävät silmät:) Oon hoikahko ehkä vähän alta 60 kiloa painan ja semi-lyhyt:D 172cm täs vois oikeestaa selittää koko yön mutta jos kattois syttyiskö tähän mitään kiitos?;) Tyttöystävää tai todella läheistä ystävää muuten vaa jostai tytöstä:> Ei oo kiva kun ei oo ketään tää on juuri sinua ilman masentavaa;) wait for you

12

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

:) Haluisiks tutustuu ?(::
      Itekki oon täältä ettimäs kunnolista jätkää !
      Mä kaipaan poikaystävää (:
      Joten, onks sul mesee tai jotaii ?(:

• Aloittaja tässä vaan

Todellakin haluan tutustua:):3 Tässä on sitte ihana homma kun molemmat ettii jotakin ja tässä on nyt kerrankin mahollisuus(:! Löytyy joo mese ja facebook ja kaikki vastaavat:> Ainoo pieni ongelma että tos osottees on koko nimeni:< Mut keksitää joku erinomainen ratkaisu tilanteeseen:> Teen vaikka toisen mesen jos se siittä kiinni on :p Mutta nyt kuulostaa hyvältä!:9

• --------------------
    • --------------------

Siellä mesessä on sitte helpompi puhua ja näi (::
      Täällä meinaa kaikki näkee kaiken : DDD
      Mutta lisäile toi mun mese hetiku tuut käymää täällä (:::
      Ja kyllä kuulostaa hyvältä (: !!!

• Aloittaja tässä:9

Voi kiitoksii! :) oot ihana

• --------------------

itse olet

• ihminen!!!!

Mä etin poikakaveria!!!! ja pysyvää suhdetta :-)
      Tutustutaanko?

• sinä&minä

Oon sinkku ja etin poikaystävää!! :---)))
      Kiinostaisko?

• elisavain4643

ihminen ja sinä&minä.
      Ettekö te nää että tää kyseinen poika joka ETSI itselleen seuraa,
      on jo löytänyt ^^ Ainakin noiden tekstien perusteella nuo ovat tutustuneet.
      Ja varmaankin tuo poika vastaisi teille jos heillä ei olisi juttua.
      Joten jättää nuoripari rauhaan :-)
      On se mukavaa että tämä nuorukainen löysi täältä itselleen tytön :')

• ekmkemng

^^ samaa mieltä elisavain kanssa =)

• Henry Miller Band

Itse en oo saamassa. 18v kokematon ujo kundi

• minkäs ikästä porukk

Minkäs ikästä porukkaa olisitte?=) mistäpäin?^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe