Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mitä olen huomannut ja mitä se merkitsee?
Ja kaiken tuon niin, että saisin välitettyä sen kaiken informaation sinulle niin, että voisit antaa vastauksen.
Kun olet sellainen harvinainen ja juuri oikea. Mutta kaikista eniten olen vakavasti kiintynyt ajatukseen meistä. Onko tämä sitten vaikeaa vai juuri oikeaa, niin se selviää ajallaan.
Miten löydän sinut
15
1352
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja se että ihastunut olen tekee kaikesta omalta osaltani hankalaa. En voi rehellisesti olla itseni kanssa kun jatkuvasti muistan kuinka tarvitsen sinua. Olen pelkkä puolikas nyt.
Ja sitten se toinen asia, mihin valtavasti haluaisin kuulla mielipiteesi. Ne on kultaakin arvokkaampia sanasi jotka sanoisit. Mutta jos tämä maailma näyttää pimeyttä vaan ja en löydä sinua, niin silti mun on jatkettava työtäni.
Ehkä se sitten tavoittaisi sinutkin... ja tunteeni jäisivät jonnekin arkistoon vuosien hautaamiiksi.
~aloittaja - Anonyymi00002UUSI
Riippuu siitä kuka olet…
- Anonyymi00003UUSI
Et sinä edes minua ole tavannut. 😭😭😭
- Anonyymi00013UUSI
Aina pitäisi laittaa m-n tai n-m jos tyhmiä jakaa täällä.
- Anonyymi00004UUSI
Enkä edes tiedä olet yksinäinen. Siis että et seurustele, sillä jos sen tietäisin niin en tavoittelisi.
Ja koska en voi sitä tietää, niin kaikella järjellä minun on parempi vain miettiä omia juttujani. Ehkä löytäisit jotain mielenkiintoista kun asiat ilmenee, mutta mitään suhdetta meille ei tulisi. Sillä emmehän me välttämättä ikinä edes kohtaa.
Järkyttävän ikävä tunne nyt tästä kaikesta, mutta jos en omaksi hyväkseni, niin kollektiivisesti ihmisten hyväksi.
~aloittaja - Anonyymi00005UUSI
Vaikea sanoa mä olen yrittänyt tehdä siitä mahdollisimman vaikeaa kahden kesken asiasta puhumalla en muutoin juurikaan keskity sen kummemmin edes miksi on olemattoman pieni todennäköisyys että toinen mitään sen vakavampaa haluaa ja yksityisasioistani ei muutoinkaan tiedä monikaan
- Anonyymi00006UUSI
Vaikea on tilanne joo.
- Anonyymi00007UUSI
Jos olisit Hän niin aivan varmasti haluasin vaikka mitä, vakavampaakin.
- Anonyymi00009UUSI
En voi olla. En ymmärrä miten hän tietäisi minusta.
- Anonyymi00008UUSI
Olisiko sinulla mitään sellaista sanottavaa, mikä minua vielä kiinnostaisi?
- Anonyymi00010UUSI
Vielä? Emme ole edes moi sanoneet.
- Anonyymi00011UUSI
Seuraat tähteä joulu yönä. Löydät minut sängystä kääriytyneenä peittoihin.
- Anonyymi00012UUSI
Joo.
- Anonyymi00014UUSI
Millä seuduilla asut nykyään? Ehkä jos sinulla on vaikka koira, niin koirapuistossa?
- Anonyymi00015UUSI
Haluan kohdata hänet, mutta jos lähden ihastuksissani häntä etsimään, niin koen että siinä olisi jotain väärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759