Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan.
En ymmärrä miten toinen on voinut tehdä niin suuren vaikutuksen, että sitä ei ole pystynyt peittelemään enää pitkään aikaan. Hän on myös niin ainutlaatuisen kaunis.
Ikäero↗️ on aivan järjetön jne…
Tämän kaltaista rakkautta/vetoa en ole ikinä tuntenut aikaisemmin ketään kohtaan.
Tiedän. Täysin järjetöntä🙄.
Voin onneksi tällä tavoin käsitellä tunteitani ja ehkä päästä yli.
Vaikea tilanne
76
960
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikään tällainen ikäeroon liittyvä aloitus ei ole sitten minulta. Tiedoksi sinulle J.
- Anonyymi00019UUSI
Tiedoksi J- naiselle? Vai J: lta?
- Anonyymi00020UUSI
Sivusta - niin arvelinkin sisällöstä päätellen. Onneksi pystytään puhumaan tunteista ja kaikesta muustakin myös kasvotusten. Tiedän kyllä ettei kummallakaan tarvetta päästä yli tai unohtaa, päinvastoin. Joku katkera taas trollaa. Kaikki hyvin. Pistin sulle viestiä liittyen huomiseen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedoksi J- naiselle? Vai J: lta?
Sivusta.
- Anonyymi00040UUSI
Tiedän kyllä J.
- Anonyymi00002UUSI
Ei saa särkeä sydämiä. Kukapa olis tunnekylmä, oli vanha tai nuori.
- Anonyymi00003UUSI
Vieraita saa n*ussia, oli sitten perheenisiä tai äitejä. K*alua vaan sisään ja eteenpäin.
- Anonyymi00050UUSI
Tapa ittes gubbe!
- Anonyymi00004UUSI
Tai… ehkä.. ensi vuonna?
- Anonyymi00005UUSI
Onko väärä nainen siis tämä sinua vanhempi?
- Anonyymi00012UUSI
On joo
- Anonyymi00021UUSI
Trolli tuo on.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Trolli tuo on.
Ok? :D
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ok? :D
Tais olla Pm ->Mm
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tais olla Pm ->Mm
No ei ollu 😂
- Anonyymi00033UUSI
Joo
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Trolli tuo on.
Tarkoitin aloittajaa :D
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tarkoitin aloittajaa :D
Kiitos sun kriittisestä näkemyksestä👍🏻.
- Anonyymi00006UUSI
Ja mitä on tapahtunut? Jos ei mitään mikä ongelma. Ihastukset kuuluu elämään. Ja suurinosa niistä kuolee omaan mahdottumuuteensa
- Anonyymi00018UUSI
Eikun hävettää vaan. Jotenkin varmaan vastenmielinen ajatus toisen mielestä, kun oon niin nuori.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikun hävettää vaan. Jotenkin varmaan vastenmielinen ajatus toisen mielestä, kun oon niin nuori.
Ai minkä ikäinen?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ai minkä ikäinen?
Alle 20v
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Alle 20v
No yök.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
No yök.
Mähän sanoin.
- Anonyymi00007UUSI
Juu tiedän tilanteen mahdottomuuden, mutta vetovoimaa ja niitä silmiä on vaikea vastustaa vaikka täytyy tietysti.
- Anonyymi00008UUSI
Lapsensa ikäisten kanssa ei vehdata.Ystävä ilman seksiä on OK.
- Anonyymi00016UUSI
Niin on. Ois kyl unelma, jos ois hänen kaltainen ystävä.
- Anonyymi00072UUSI
Paitsi jos ei ole omia lapsia niin ei voi oikein verrata niihin. Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Miten niin väärää naista?
- Anonyymi00014UUSI
Niin, eikös tuosta selviä? Liian iso ikäero jne…
- Anonyymi00010UUSI
Jos et rakas seuraavalla kerralla vastaa niin.. älä enää sitten odota, että tänne sinulle enää kirjoittelisin.. Kauniita unia sinulle ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Ei se kirjota mulle :D
- Anonyymi00015UUSI
Nuku hyvin ❤️
- Anonyymi00025UUSI
Kuin myös😊
- Anonyymi00017UUSI
Hyvää yötä rakas ❤️
- Anonyymi00024UUSI
Hyvää yötä😊
- Anonyymi00032UUSI
Kaikella ystävyydellä minua yli 10 vuotta nuorempaa miestä kohtaan.
- Anonyymi00034UUSI
Entä, jos onkin oikea, eikä väärä?
- Anonyymi00036UUSI
No joo. Ehkä unissani.
- Anonyymi00035UUSI
Tuleeko huono omatunto siitä, että hän ihastui sinuun?
- Anonyymi00038UUSI
Ei kai oo ihastunu.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei kai oo ihastunu.
Never!
- Anonyymi00037UUSI
Jos ap:tä yhtään lohduttaa, niin itselläni sama tilanne, mutta nuorempaan mieheen.
Ikäero tosiaan suuri, mutta niin pääsi käymään. Luulin häntä kyllä paljon vanhemmaksi erään väärän tiedon pohjalta, mutta tässä sitä nyt ollaan.
Minä en koe huonoa omaatuntoa, enkä että olisi väärä iästään johtuen.
Haluaisin kyllä tutustua häneen paremmin ehdottomasti.- Anonyymi00039UUSI
Niin. Kun itsekin tykkään muutenkin, kun on niin kiva tyyppi kyseessä. Ihan vaikka ystäväks, jos toisella ois ees sen verran kiinnostusta😅.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin. Kun itsekin tykkään muutenkin, kun on niin kiva tyyppi kyseessä. Ihan vaikka ystäväks, jos toisella ois ees sen verran kiinnostusta😅.
Ja sinäkö olet se alle 20 vee?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niin. Kuinka niin?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
…Eli ap.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kysy siltä ihmiseltä 😊 tai laita viestillä joulu terveiset, ehkä vastauksesta voit päätellä jotain.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kysy siltä ihmiseltä 😊 tai laita viestillä joulu terveiset, ehkä vastauksesta voit päätellä jotain.
Ei oo tietenkään numeroo tai mitään…
- Anonyymi00044UUSI
Yleisen selkeyden vuoksi olisi kohtuullista pistää edes sellainen tunniste mikä karsii minut ja monet muut pois. Vaikkapa sen syntymävuosi ja horoskooppimerkki jolle nämä osoitat.
- Anonyymi00046UUSI
Ei tiedossa. 😅
- Anonyymi00048UUSI
Olette siis tavanneet? No toivotaan, että saisit kaipaamasi, minkä ikäinen sitten onkaan? Minun hän ei ihan noin nuori ole...
- Anonyymi00079UUSI
Tottakai olemme tavanneet 😊😁
- Anonyymi00055UUSI
Mitä jos yrittäisit jutella hänelle ihan niitä näitä ja vähän tunnustella tilannetta, onko mahdollista törmätä häneen jossain jossa pääsisit juttelemaan?
- Anonyymi00057UUSI
Trollukka tonttu mekastaa joulun alla vaikka pitäisi olla lahjoja paketoimassa
- Anonyymi00058UUSI
Ei saa dissata toisen tunteita. Kaikkien tunteet on arvokkaita.
- Anonyymi00059UUSI
Älä pääse ihan vielä yli 😥 Tiedän, että susta on pakko luopua, mut ei ihan vielä.
Ajatus sinusta ei ole vastenmielinen, päinvastoin. Mä rakastan teitä molempia, niin uskomattomalta kuin tää kuulostaakin.- Anonyymi00061UUSI
Miestäni ja sua.
- Anonyymi00063UUSI
Tää ei oo sitte multa 🤣 Mulla vaan yks kiikarissa ja toinen tähtäimessä.
- Anonyymi00065UUSI
Joo oot oikeessa. Tuo kuulostaa vähän liian uskomattomalta :D.
- Anonyymi00070UUSI
Minä en halua jakaa. Saat rakastaa, mitään ei silti synny tällaisen tyypin kanssa joka rakastaa kahta naista. Ystävyys jees.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Minä en halua jakaa. Saat rakastaa, mitään ei silti synny tällaisen tyypin kanssa joka rakastaa kahta naista. Ystävyys jees.
Sivusta.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tää ei oo sitte multa 🤣 Mulla vaan yks kiikarissa ja toinen tähtäimessä.
Tää oli hyvin sanottu :-D
- Anonyymi00081UUSI
Ei kukaan muu saa multa samalla tavalla huomiota ennen, kun meidän kohtaamiset loppuvat kokonaan. Ei varmasti löydy toista korvaajaksi. 😂
- Anonyymi00062UUSI
Eiköhän tämä väärä kaikessa parhaudessaan osaa ottaa tämän virheliikkeesi oikein. Eli ymmärtää sinun olleen vailla täyttä ymmärrystä kääntyessäsi puoleensa noissa merkeissä. Ehkä antanut sen salaa hivellä itsetuntoaan. Että ei muuta kuin oikealta tuntuvaa kohti pystypäin ja mitään katumatta.
- Anonyymi00064UUSI
Voi olla
- Anonyymi00067UUSI
Toivon kyllä, että olisin onnistunut vaikuttamaan toisen itsetuntoon😳🥰.
- Anonyymi00071UUSI
Minusta tämä vähättelee sitä toista ja sen toisen mahdollisia tunteita... :(
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Minusta tämä vähättelee sitä toista ja sen toisen mahdollisia tunteita... :(
Mistä olet saanut sellaisen käsityksen?
- Anonyymi00066UUSI
Reilusti aikuisia ollaan. Kumpikaan ei ole vasta aikuiseksi tullut.
- Anonyymi00069UUSI
Ootko lukenu yhtään kommenttiosiota? 😂
- Anonyymi00068UUSI
Entä, jos hän tuntee täysin samoin? Minulle kävi näin ja tiedän, näen ja aistin miten hän kamppaili. Itsekin kamppailin, koska halusin antaa tilaa.
Hänestä ei ole nyt enää kuulunut enkä tiedä tavataanko enää ellei sovita niin.
Hän tietää tunteeni. Tsemppiä 💕
Naiselta- Anonyymi00073UUSI
Ja hän on jonkun verran mua vanhempi mies, mutta koko juttu oli outo.
Asiat riiteli keskenään joten päätin antaa olla. Ottaa kyllä yhteyttä muhun, jos haluaisi. Luotan tähän. Päätin olla vaivaamatta enää. - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ja hän on jonkun verran mua vanhempi mies, mutta koko juttu oli outo.
Asiat riiteli keskenään joten päätin antaa olla. Ottaa kyllä yhteyttä muhun, jos haluaisi. Luotan tähän. Päätin olla vaivaamatta enää.Niin🤔. Kyllä kerran mainitsin ja ilmaisin tunteitani hänelle. Kyllä se oli älynnyt jo aiemmin, minkä tiesin😅.
- Anonyymi00075UUSI
No käy edes sentää kysäisemässä näist kuohuvist tunteist sillähän siitä pääsee
- Anonyymi00078UUSI
Sanoin ite kerran
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4366347Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1253659Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251909Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 43941