kaivattusi seurassa?
Kehtaisitko näyttäytyä
74
966
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ainoastaan alasti.
- Anonyymi00002UUSI
Tietysti. Olisin ylpeä hänen seurastaan.
- Anonyymi00003UUSI
En. Saisin monet vihat niskaan.
- Anonyymi00022UUSI
Ohhoh
- Anonyymi00044UUSI
Miksi saisit ja mitä sä siitä välität?
- Anonyymi00073UUSI
Haluaaks hänet joku toinenkin? Mustasukkaisuutako?
- Anonyymi00004UUSI
hän näytti ihanalta pitkän tarzan tukkansa kanssa, kyllä
- Anonyymi00008UUSI
Harmi vaan, että se liaani jäi reppuus. ;)
-sivusta
- Anonyymi00005UUSI
Kuka näitä trolleja keksii..
- Anonyymi00006UUSI
Usein tämä kysymys täällä
- Anonyymi00007UUSI
En kehtaa näyttäytyä edes yksin.
- Anonyymi00023UUSI
Auts🤨
- Anonyymi00009UUSI
Aiii want to be ninjaaa
- Anonyymi00010UUSI
Vattuakaan kiinnosta mitä muut on mieltä.
- Anonyymi00011UUSI
En kehtaisi. Sängyssä voidaan olla kaupassa käydä miel. Eri aikaan koska kaikki kyselee muuten että oliko eno isä vai minun grani, tuulee paha olla niistä katseista.
- Anonyymi00012UUSI
Tietysti kehtaan ❤️
- Anonyymi00024UUSI
😍😍
- Anonyymi00040UUSI
❤️
🙏
- Anonyymi00013UUSI
Olisi onni ja kunnia kulkea hänen seurassaan.
- Anonyymi00014UUSI
Mua ei kukaan kaipaa.
- Anonyymi00015UUSI
Ei vrm heti kehtaa. Tuskin aluksi maltan pitää suutani ja näppejäni irti hänestä 🫠 Ehkä sitten vuoden päästä osaan käyttäytyä asiallisesti.
- Anonyymi00016UUSI
Miksi en kehtaisi?
- Anonyymi00017UUSI
En kyllä siellä ainakaan 😬
- Anonyymi00019UUSI
😬 miks et?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
😬 miks et?
En ja en kyllä haluakaan.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
😬 miks et?
Olisi äärettömän noloa kaiken jälkeen.
- Anonyymi00018UUSI
Tietenkin. Seksikäs hän on.
- Anonyymi00025UUSI
👍😌
- Anonyymi00026UUSI
Mikäs siinä olisi jos ei voisi kaivatun seurassa liikkua?
- Anonyymi00027UUSI
haluaisin kävellä kaivatun kans käsikädessä, mitähän muut esim naapuristo ajattelis :)
JL- Anonyymi00028UUSI
Onko teillä Risto naapurissa? :)
- Anonyymi00058UUSI
Ajattelisivat, et onpas siinä onnellinen pariskunta ❤️🙏
- Anonyymi00029UUSI
Eipä mua ole mikään estänyt näyttäyttymästä ihan kenen seurassa tahansa niissä on vaan hyvä muistaa että jokainen vetää niistäkin omat johtopäätöksensä jos ei kestä puheita selän takana on hyvä osata valita seuransa erityisen tarkkaan
- Anonyymi00030UUSI
Maailman kaunein nainen, kehtaan hyvin.
- Anonyymi00074UUSI
🙂👍
- Anonyymi00031UUSI
Sanon vaan jos ei kehtaa sillon tuskin edes itsensä kanssa kehtaa. Olisimme naisen kanssa hiton hieno pari. Kaupungin kauneimmat katseet molemmilla.
- Anonyymi00041UUSI
Sanoisin kaikille että oot osa mua, ja niin oon sanonut jo nytkin vaikkei....
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sanoisin kaikille että oot osa mua, ja niin oon sanonut jo nytkin vaikkei....
Niin vaikk ei mut kyllä haluan sinut.
- Anonyymi00032UUSI
Tietysti.
- Anonyymi00033UUSI
En tiijä, kaikki sen p*notouhut tietää.
- Anonyymi00035UUSI
Tiedän ehkä sinut:)
- Anonyymi00036UUSI
Tietenkin ja voin kutsua häntä Nössykkä Mössykäksi jos hän haluaa.
Voidaan mennä kauppaankin ja minä voin sanoa, että : Nössykkä Mössykälle pitää ostaa ruokaa niin hän vähän lihoo, koska kohta kaikki alkaa väittämään, että MINÄ SYÖN HÄNENKIN EVÄÄT.- Anonyymi00037UUSI
Niinhän olet tehnytkin 😄
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niinhän olet tehnytkin 😄
Eihän me vielä olla edes samoilla eväillä 😄
Oikeesti sinä syöt enemmän, kuin minä. Oot LAIHA, mutta LÄSKI 🤣🤣🤣 - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eihän me vielä olla edes samoilla eväillä 😄
Oikeesti sinä syöt enemmän, kuin minä. Oot LAIHA, mutta LÄSKI 🤣🤣🤣Ehkä tarkoitin eväillä jotain muuta 🙄
- Anonyymi00042UUSI
Hän on juuri se Nainen jonka vierelleni haluan. Lumoavan kaunis rinnallani edustaman hillitty ja rakastava, En muita tarvitse vaan hänet arkeen ja työhöni
- Anonyymi00075UUSI
Toivottavasti saat🙂
- Anonyymi00076UUSI
Ai kaipaat itsellesi työntekijää, eli orjaa ns.
- Anonyymi00043UUSI
Kyllä vain kehtaisin ottaa hänestä pusukuvan someen. Valitettavasti vain hän ei halua yhteiskuvaan kenenkään miehen kanssa.
- Anonyymi00048UUSI
Olet oikeassa 😄
- Anonyymi00045UUSI
En. Kiusaaja mikä kiusaaja.
- Anonyymi00052UUSI
Mistähän tällainen älytön juttu on saanut alkunsa? Viiraa vissiin päässä.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mistähän tällainen älytön juttu on saanut alkunsa? Viiraa vissiin päässä.
Enemmän viirasi silloin kun uskoin että mua joku vois oikeasti kaivata. Kokoajanhan mulle on naurettu vaan.
.
- Anonyymi00046UUSI
Kehtaisin, mutta en välttämättä kaikkien minua kaipaavien seurassa.
- Anonyymi00050UUSI
Montako luulet heitä olevan?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Montako luulet heitä olevan?
Kolme vähintään.
- Anonyymi00049UUSI
joo miksei.
- Anonyymi00051UUSI
Ihan älytön kysymys. Jos tähän vastaa ei, vika on itsessä, ei siinä kaivatussa.
- Anonyymi00057UUSI
Samaa mieltä. Miettii, että mikä diagnoosi on takana tyypillä, joka kyselee tämmöisiä.
- Anonyymi00055UUSI
Kyllä kehtaisin, outo kysymys.
- Anonyymi00063UUSI
Minä en halua olla missään tekemisissä paljon nuoremman kanssa, joten en halua liikkua hänen kanssaan missään! Pelkkä ajatuskin hänen naamansa näkemisestä alkaa ahdistaa minua, niin paljon kaikki kokemani häneen liittyen on saanut minut voimaan huonosti!
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Minä en halua olla missään tekemisissä paljon nuoremman kanssa, joten en halua liikkua hänen kanssaan missään! Pelkkä ajatuskin hänen naamansa näkemisestä alkaa ahdistaa minua, niin paljon kaikki kokemani häneen liittyen on saanut minut voimaan huonosti!
Olin kauhuissani monen vuoden ajan, koska en ymmärtänyt sitä esitystä mitä ympärilläni käytiin! Oli julmaa antaa lupa projektille minulta mitään kysymättä. En olisi koskaan halunnut oman lapseni ikäisen olevan mukana projektissa. En tule koskaan ymmärtämään sitä miksi niin tehtiin. Projektille luvan antaneiden olisi pitänyt kysyä minulta muutama kysymys ja yhden niistä olisi pitänyt olla minkä ikäisistä ihmisistä pidän ja siihen vastaus olisi ollut suunnilleen saman ikäisistä kuin itse olen! Voistteko tulla esiin ja kertoa minulle miksi niin toimitte, koska minusta se on ollut koko projektin ajan valtava ongelma, että mukana on ollut oman lapseni ikäinen henkilö!
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Olin kauhuissani monen vuoden ajan, koska en ymmärtänyt sitä esitystä mitä ympärilläni käytiin! Oli julmaa antaa lupa projektille minulta mitään kysymättä. En olisi koskaan halunnut oman lapseni ikäisen olevan mukana projektissa. En tule koskaan ymmärtämään sitä miksi niin tehtiin. Projektille luvan antaneiden olisi pitänyt kysyä minulta muutama kysymys ja yhden niistä olisi pitänyt olla minkä ikäisistä ihmisistä pidän ja siihen vastaus olisi ollut suunnilleen saman ikäisistä kuin itse olen! Voistteko tulla esiin ja kertoa minulle miksi niin toimitte, koska minusta se on ollut koko projektin ajan valtava ongelma, että mukana on ollut oman lapseni ikäinen henkilö!
Ette ole osanneet asettua minun tilanteeseeni ollenkaan projektin aikana. Tuskin kukaan teistäkään haluaisi ystäväksi henkilön, josta ei pidä milään tavalla!! Olin koko projektin ajan ymmälläni siitä, miksi oman lapseni ikäinen henkilö vainosi minua!
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ette ole osanneet asettua minun tilanteeseeni ollenkaan projektin aikana. Tuskin kukaan teistäkään haluaisi ystäväksi henkilön, josta ei pidä milään tavalla!! Olin koko projektin ajan ymmälläni siitä, miksi oman lapseni ikäinen henkilö vainosi minua!
Pelkäsin häntä ja pelkään yhä!
- Anonyymi00059UUSI
Todellakin kehtaan, en ole hävennyt tähänkään asti❣️
- Anonyymi00060UUSI
Ulkonäöllisesti totta kai, ehdottomasti. Mutta muuten... Tulevaisuus näyttää.
- Anonyymi00061UUSI
en varmaan ottas semmosta miestä kenenkaa en vois liikkua
- Anonyymi00071UUSI
Se on oikea periaate.
- Anonyymi00062UUSI
Ei minulla ole kaivattua, eikä tule. Haluan 70v miehen ystäväkseni ja toivon että hän tykkää lenkkeilystä kävelemällä ja että hän on puhelias.
- Anonyymi00069UUSI
Kohta on.
- Anonyymi00064UUSI
En halua.
- Anonyymi00070UUSI
Haluat.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Haluat.
Ei sillä ole väliä. Niin ei tapahdu.
- Anonyymi00077UUSI
No mitäpä luulet. Jos joku on paras kaikista, niin miksi sen kanssa ei kehtaisi. Mutenkin en tuomitse ihmisiä noin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1583814Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1012490Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251969Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671114
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771019- 44993