Sain mopoauton

Kundi 15w

Olen viikon nyt ajellut ylpeänä uudella mopoautolla. On se vaan mahtava peli liikkumiseen, paljon upeampaa kuin jollain nololla skootterilla ajeleminen.
Autoni on Ligier:
http://www.ligier.fi/

Parin viikon päästä alkaa koulu, ysiluokka ja saan mennä sinne ihan omalla autolla. Mahtaa porukka pakahtua kateuteen. Upea näky, kun sporttinen söpö kundi ajelee tyylikkäällä mopoautolla. Kaikkihan tietää miten kalliita mopoautot on.

Faija halusi ostaa mulle kunnon menopelin kerralla, kolmen vuoden päästä kun saan ajokortin, niin sit faija ostaa mulle Audin.
Faijalla itellään on Audi Q5 vm. 2010 ja mutsilla VW Golf plus vm.2011.
Mutsin ja faijan tulot on yhteensä noin kymppitonnin kuukaudessa, siks asutaankin pääkaupunkiseudulla hienossa omakotitalossa.

40

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121212

      Kiinnosti taas ihan helvetisti sinun isäsi ja äitisi autot. Onnea sinulle joka nyt pääset ajelemaan tientukkona tuolla uudella "tyylikkäällä" mopoautollasi.

      "Omg, oot vaa kade!!!1" - Ei, en ole. Tämä on minun mielipiteeni.

      Etkä selvästikään ole mistään viisaimmasta päästä: Tämä alue on mopoSKOOTTEREILLE eikä mopoautoille.

      • 34325325

        "Etkä selvästikään ole mistään viisaimmasta päästä: Tämä alue on mopoSKOOTTEREILLE eikä mopoautoille."

        Ja sille sopivaa palstaa ei ole olemassakaan, kiitos ylläpidon.


    • hgjkhbj

      "kukaan ulkopuolinen ei todellakaan katso ihaillen tai kateellisesti"

      Tuo ei luulisi olevan syy sen ostoon. Eiköhän se pääpointti ole juurikin siinä että pääsee nopeammin perille vaikka sateella kun silloin ei kastu. Ei mitään vikaa jos joku hankkii sellaisen, ja onpahan paljon halvempaa omistaa sellainen. Henkilöauton pitäminen kun on niin saatanan kallista. Itse kun satun omistamaan henkilöauton niin sanoin sen omilla kokemuksillani.

      • .

        Tervetuloa uuteen tulevaisuuteen, muuta en voi sanoa. En ota kantaa ollenkaan, kunhan se että ne saisi liikennesäännöt päähänsä niin eipä siinä mitään.


      • OLET NAURETTAVA

        "vaan osoitin sen tuollaisille aloittajan kaltaisille kusipäille, joilla ei ole mitään virkaa ajella mopoautolla, kunhan esittävät."

        Mistä sä kateellinen runkkari tiedät, että mihin kukakin mopoautoaan käyttää?
        Olet kyllä niin katkeroitunut ja kateellinen pelle, ettei pahemmasta väliä.

        Antaa aloittajan ja muidenkin nauttia menopeleistään.

        Sitten kun loppuu muut haukkumasanat kesken, niin aletaan syyttelemään trolliksi.


      • huybxgjlfg

        Kun pitää olla samaa mieltä toisten kanssa...vittu! Siis oletko tosiaan noin tyhmä ettet tajua että on ihmisiä jotka tykkäävät käyttää mopoautoja? VOI vitun vitun vittu! Olen niin samaa mieltä tuon "OLET NAURETTAVA" käyttäjän kanssa, olet oikein idioottimaisen naurettava.


    • nitropippeli

      Mopoautoilla ei tosiaan tee muuta ku tukkii tien autoilijoilta

    • lolleropollero

      don't feed the troll....

    • gnjfsdklhst

      Nykyään on jo pakollista se autokoulu mopokortin osalta. Ainoa mikä ärsyttää on ne jotka kulkee jollain skootterilla keskellä ajokaistaa vaikka niiden linja on siellä oikeassa tienreunassa.

    • Ligier painu suolle

      Säälittävää ylpeilyä... Ootan et sun mopoautos pamahtaa puuhun ja menee ryttyyn, kun eihän se oo kun pelkkä alumiinikasa. En siis todellakaan ole kateellinen. Ja vielä, merkki oli Ligier? Ostaisit mieluummin Microcar M.Go F8:n kun kerta isilläs on varaa...

      • hujtrklnhjgkltrg

        Ja sinä olet hiljaa ja anna muiden mennä niillä millä he itse haluavat kulkea! Siis....voi vittu mitä paskareikiä koko sakki, koko suomi. Liikaa perkeleitä valittamassa että mopoauto on mukamas liikenteen tukkija tai jotain sinnepäin. Sellaisille tyypeille sanon että haistakaa paska! Itsehän kuljen henkilöautolla joka päivä töihin enkä ota niistä mitään negatiivistä, ja mikään ei ole hidastanut omalla kohdallani kertaankaan vaikka teidän kaltaiset mulkut sanovatkin toisin! Antakaa kaikkien kulkea millä tykkäävät ja lopettakaa nuo lapselliset jutut mopoautoista!


      • RUAHAHAHAHAAA

        "Haistakaa paska isinpojat. "

        Näin meille kommentoi katkeroitunut mammanpoika.


      • asgyyagtbsa
        RUAHAHAHAHAAA kirjoitti:

        "Haistakaa paska isinpojat. "

        Näin meille kommentoi katkeroitunut mammanpoika.

        Vieläks te jaksatte ?


        Eikö nappulan kaaliin ole vieläkään menny että ei ole mitään syytä olla katkera teidän muovisille leluautoille, kun mulla on auto?


        Teidän on niin helppo nimettömänä sieltä vittuilla, kun ette tajua kuinka pieniä ootte oikeasti niiden mopoautojenne kanssa. Ikäeroa meillä taitaa olla muutamia vuosia, eli tuletko heti keskustelemaan ihan kasvokkain? Vai jatkatko vielä leikkimistä sillä lelullas ja tajuat ihan itse kuinka noloja olette?


      • RUAHAHAHAHAA
        asgyyagtbsa kirjoitti:

        Vieläks te jaksatte ?


        Eikö nappulan kaaliin ole vieläkään menny että ei ole mitään syytä olla katkera teidän muovisille leluautoille, kun mulla on auto?


        Teidän on niin helppo nimettömänä sieltä vittuilla, kun ette tajua kuinka pieniä ootte oikeasti niiden mopoautojenne kanssa. Ikäeroa meillä taitaa olla muutamia vuosia, eli tuletko heti keskustelemaan ihan kasvokkain? Vai jatkatko vielä leikkimistä sillä lelullas ja tajuat ihan itse kuinka noloja olette?

        Sinä olet nolouden huipentuma. Mammanpoika meinaa alkaa uhoamaankin, HUI.


      • stgaga
        RUAHAHAHAHAA kirjoitti:

        Sinä olet nolouden huipentuma. Mammanpoika meinaa alkaa uhoamaankin, HUI.

        Oo sitä mieltä.


        Pieniä nappuloita te edelleen kuitenkin olette vielä, eikä teistä olisi uhoamaan livenä.


      • BOSS HOSS
        stgaga kirjoitti:

        Oo sitä mieltä.


        Pieniä nappuloita te edelleen kuitenkin olette vielä, eikä teistä olisi uhoamaan livenä.

        Sinähän täällä niin uhoat, siis täällä netissä. Livenä sä vääntäisit tortut housuun.


      • gtagyasyha
        BOSS HOSS kirjoitti:

        Sinähän täällä niin uhoat, siis täällä netissä. Livenä sä vääntäisit tortut housuun.

        No tuskinpa vain säikähtäisin tommosia termospullon kokosia mopojunnuja.


        Molemmat täällä uhoaa ihan yhtä paljon, niin sinä kuin minä.


    • yhjgbjhybgvjm

      "kun mulla on auto"

      Tuossahan se syy löytyikin miksi olet niin ärsyyntynyt mopoautoihin ja etkä VOI HYVÄKSYÄ NIITÄ MITENKÄÄN. Painu vittuun täältä, sinulla ei ole enää mitään asiaa tässä ketjussa muuta kuin raivostuttaa kaikkia sanomalla "joo mulla on auto", ENTÄ SITTEN? Oliko tuo syy sitten aukoa ketjun aloittajalle että hänellä on mopoauto?

      • EI HELVETTI

        "Mulla ei oo yhtään mitää mopoautoja vastaan vaan aloittajan kaltaisia omistajia jotka luulevat liikoja itsestään ja ajopelistään."

        Ja tuo muka närästää sinua pelkästään että se esittää vain sitä? Voi vittu. Näinkö sinä suhtaudut aloittelijan viestiin? Ei taida olla enää vapaa suomen maa sanoa ja tehdä mitä lystää. Tämä kansa on selvästi tulehtunut näissä asioissa sitten viime vuosista.


    • ____________________

      Nyt sitten pidätte kaikki turpanne kiinni kun olis jo, nyt alkaa mennä jo yli rajan tuo tarpeeton riitely! Ja omasta mielestäni myös sanon että tuo pikkuauto on kätevä ja ketterä joka kelpaisi minullekin henkilöauton omistajana. Olen ehtinyt jopa kokeillakin yhtä sellaista.

    • 121212

      En itse missään nimessä ostaisi mopoautoa kun miettii muiden liikenteenkäyttäjien asenteita noita vehkeitä kohtaan.

      • ____________________

        Saisi kyllä nuo poliisit kiinnittää enemmän huomioita noihin mopoautoihin, tarkoitan sillä juuri sitä kun ne jotka ajaa niillä henkilöautoillansa ja aiheuttaa tahallaan kiusausta. Itse en ole nähnyt sellaista tapausta vielä missä mopoautoja ahdistellaan tai mitään mutta tosiaan virkavalta saisi enemmän katsoa noita henkilöautonkuljettajia, kun niistäkin on tullut sellaisia perkeleitä niistä nuorisoista jotka ajelee henkilöautolla ja yrittää tahallaan aiheuttaa liikenteen vaarantamista ja aiheuttaa vaaraa mopoauton kuljettajille. Todellisia mulkkuja, todella. Niiltä olisi hyvä vetää kortit hyllylle ja inssi uusiksi sekä tuntuvat sakot päälle. Eiköhän siitä tullut hyvä kakku aikaiseksi.


      • ____________________
        ____________________ kirjoitti:

        Saisi kyllä nuo poliisit kiinnittää enemmän huomioita noihin mopoautoihin, tarkoitan sillä juuri sitä kun ne jotka ajaa niillä henkilöautoillansa ja aiheuttaa tahallaan kiusausta. Itse en ole nähnyt sellaista tapausta vielä missä mopoautoja ahdistellaan tai mitään mutta tosiaan virkavalta saisi enemmän katsoa noita henkilöautonkuljettajia, kun niistäkin on tullut sellaisia perkeleitä niistä nuorisoista jotka ajelee henkilöautolla ja yrittää tahallaan aiheuttaa liikenteen vaarantamista ja aiheuttaa vaaraa mopoauton kuljettajille. Todellisia mulkkuja, todella. Niiltä olisi hyvä vetää kortit hyllylle ja inssi uusiksi sekä tuntuvat sakot päälle. Eiköhän siitä tullut hyvä kakku aikaiseksi.

        Saisi olla muuten mopoautoille ihan oma palsta kun ylläpito ei vieläkään sitä lisännyt. Tämä on huono palsta kun täällä puhutaan moposkoottereista.


      • .
        ____________________ kirjoitti:

        Saisi kyllä nuo poliisit kiinnittää enemmän huomioita noihin mopoautoihin, tarkoitan sillä juuri sitä kun ne jotka ajaa niillä henkilöautoillansa ja aiheuttaa tahallaan kiusausta. Itse en ole nähnyt sellaista tapausta vielä missä mopoautoja ahdistellaan tai mitään mutta tosiaan virkavalta saisi enemmän katsoa noita henkilöautonkuljettajia, kun niistäkin on tullut sellaisia perkeleitä niistä nuorisoista jotka ajelee henkilöautolla ja yrittää tahallaan aiheuttaa liikenteen vaarantamista ja aiheuttaa vaaraa mopoauton kuljettajille. Todellisia mulkkuja, todella. Niiltä olisi hyvä vetää kortit hyllylle ja inssi uusiksi sekä tuntuvat sakot päälle. Eiköhän siitä tullut hyvä kakku aikaiseksi.

        "Saisi kyllä nuo poliisit kiinnittää enemmän huomioita noihin mopoautoihin, tarkoitan sillä juuri sitä kun ne jotka ajaa niillä henkilöautoillansa ja aiheuttaa tahallaan kiusausta. Itse en ole nähnyt sellaista tapausta vielä missä mopoautoja ahdistellaan tai mitään mutta tosiaan virkavalta saisi enemmän katsoa noita henkilöautonkuljettajia, kun niistäkin on tullut sellaisia perkeleitä niistä nuorisoista jotka ajelee henkilöautolla ja yrittää tahallaan aiheuttaa liikenteen vaarantamista ja aiheuttaa vaaraa mopoauton kuljettajille. Todellisia mulkkuja, todella. Niiltä olisi hyvä vetää kortit hyllylle ja inssi uusiksi sekä tuntuvat sakot päälle. Eiköhän siitä tullut hyvä kakku aikaiseksi."

        Totta.


    • 96kkkkkkk

      "Upea näky, kun sporttinen söpö kundi ajelee tyylikkäällä mopoautolla. Kaikkihan tietää miten kalliita mopoautot on."
      Oot trolli tai homoseksuaali

      • ihme venkula

        Trolliahn sen sillon täytyy olla, kun sulla ei ole varaa mopoautoon ja olet kateellinen.


    • Hidas tappolaite

      Tarvitaan HETI mopoautoihin AUTOVERO, ennenkuin nuo kinnerit täyttävät
      maantiet. Vaikka pappa betaalaa, kyllä 5000 euron hintojen korotus ainakin
      hieman hillitsee kysyntää.

    • Rakkain terveisin

      Kaikki saavat ajaa millä haluavat, mutta tuo skootterin sanominen noloksi, itsensä kehuminen söpöksi ja vanhempien tuloilla leijuminen on kyllä säälittävää.... Voin kuvitella että sinusta tulee isona joku tyhjäntoimittaja joka asuu vielä kolmekymppisenä vanhempien luona, ja joudut maksamaan joa ikisestä pillusta mitä tulet saamaan. Että hyvää loppuelämää vain! ==)

      • aivaintotta

        Indeed


    • hgthjgkbty

      En edelleenkään ymmärrä mikä kaikkia autoilijoita vaivaa mopoautoista. Ei minulla ole mitään väliä niistä kun kuljen autolla. vittu kun on niitä muitakin hidastajia kuin mopot, niin että älkää edes ruvetko leikkimään kanssani. Ja sitäpaitsi, kaikki kulkee ihan millä he itse haluavat kulkea joten haistakoot paskat jos ei nämä mene läpi.

      • bhujtjkgeg

        Vähän jatkoa.... Mitäs jos kuitenkin palattaisiin niihin vanhoihin autoihin jotka ei kulje kuin se 40km, varmaan sekin vituttaisi teitä. Sanoisin sitä käytännölliseksi.


    • sdgasdgasgds

      Keskustelun aloittajalle onnea! Kannattaa olla ylpeä kun ajat mopoautolla joka kulkee 5km tunnissa. Ajattele kun koulut alkaa, niin montako pissaliisaa tulee sun ympärilles? Ehkä saat niiltä pipareita... jouluna.

    • hjgtjlgnkltgr

      "5km tunnissa"

      Väärin! 45km on todellinen nopeus.

    • Katsokaa linkki
    • 1245235437

      Uskomatonta paskaa. Ketjukin tehty väärään paikkaan.

    • vittuuntunut

      tollatteita uusavuttomia hinareita tua liikentees nykyään o...... "isi ostaa mulle audin" "vanhemmat saa 10tonnii kuukaudes rahaa" soitat ko sä isälles aikuisena si et tua rahaa ku rahat loppu ku kävit vaate ostoksilla?

    • No onnee vaan, arvaa vituttaako? Olen 39v muija ja mun tulot työttömänä ja siaraslomalla on noin 400e/kk
      Ajelen silti mopolla ja hienoo sekin on.

    • uki.

      Täälläkö saa avautua? Minulle on aivan sama millä kulkupelillä kuljet, mutta pysykää nyt perkele poissa edes pääteiltä niiden laatikoiden kanssa. Joka saatanan kerta ku tulee töistä kotia näitä hinureita ajaa keskiviivan vieres paska piittaamatta kanssa autoilijoista. Pysykää siis siellä taajamassa. Kiitos.

    • No huhhuh

      Jotkut ihmiset ovat vaan niin kusipäitä. En ymmärrä miksi kaikki sanovat, että mopoautot ovat tientukkoja kulkeehan nekin sen 45km/h. Ei se tarkoita, että kaikki mopoautoilijat olisivat kusipäitä ja ajelesivat miten sattuu. Joidenkin mielestä mopoauto on turha no sou wat. Tässäkään koko jutussa oo mitään järkeä ensimmäisenä on henkilö, joka kertoo saaneensa mopoauton ja samantien aletaan solvaamaan, että se on ihan paska hankinta. Ei välttämättä mopoauto saattaa olla oikeastaan hyvä, se on vaan niiden mielestä paska joilla sitä ei oo eikä varaakaan ostaa.

    • tääleioovapaitanimiä

      uskooks ihmiset oikeesti tähän hiton trollii??!? en usko et kukaa menis tollee lesoilee muille, kirjotuksen on selvästi tehny joku joka vihaa mopoautoja. ittelläni on mopoauto enkä todellakaan aattele niiku "Kundi15w", paitsi sen myönnän että se on suht kätevä peli.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe