olin yksi päivä menossa kaverilleni........kun pääsin perille hän ei ollutkaan kotona...mutta ritva, hänen äitinsä pyysi minua jäämään....no juttelimme jotain ja olin huomaamattani koko ajan tuijottanut hänen tissejään....yhtäkkiä hän kysyi "naidaanko"...vastasin että "joo". no riisuimme vaatteet ja menimme makuuhuoneeseen sängylle....sanoin hänelle että haluan pyllyyn. hän haki dildon ja kiinnitti sen itseensä´. minä makasin sängyllä ja nostin pyllyni ilmaan niin että pillu aukeni. hän työnsi dildon sisääni ja huokaisn. sanoin että haluan hänen panevan minua rajusti jan alkoi työntämään ja en voinut olla enää hiljaa " aaah...lujempaa ritva....ihanaa!!älä lopeta!" mä huusin alóin liikkumaan jo tahdissa...huusin jo kurkku suorana, kunnes kaverini avasi oven ja katsoi hämillään....emme voineet lopettaa vaan jatkoimme loppuun...huusin niin lujaa ja kaverini hymyili hieman...viimei sain orkun ja lyyhistyimme sängylle. sitten kaverini kysyi " sanko minäkin"
minä ja kaverini äiti n+n
uuuh
4
15192
Vastaukset
- wozu
toi oli mun yks surkeimmista stooreista mitä onn eläissäni lukenu!!!!
- Cassius
Just huippu?! :) Eiköhän noiden kirjoittajat itsekin lue näitä foorumeita, mutta sitten koulussa pitää esittää kovaa ja kirjoittaa paskoja trolleja "öhöhöh, typerät pervot, lukekaas tää"
Minkäs sitä lapsille mahtaa :)
- Timo
säälittävä sopii paremmin ...
- haha
toi oli ehkä paras mitä oon ikin lukenu! hollywood kutsuu sua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068