Annetaan sokeriorava....

smeegul

... toiselle yksinäiselle kaveriksi! Skikkeböyltä kuoli kaveri ja nyt siis jos sattuisi löytymään jostain toinen samanmoinen, olisin valmis luopumaan kaverista.

13

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dobsy

      Heippa!
      Sokrusi on varmaa poika? Meillä ois yks yksinäinen poikamies, jolta kuoli kaveri. Olis kivaa että poitsu sais kaverin tosin ei tiedetä miten noi pojat tulis keskenää toimeen, Missä päin asut?

      • smeegul

        Paimiossa. uros tää on, juu, n. 5 vuotias. Isänsä kanssa tämä on elellyt, kauheeta "rähinää" nekin keskenään piti, mut ei mitään vekkejä ikinä tullu, ja samassa pesässä aina koisivat. Jos et missään perkeleellisen kaukana asu ni voisin vaikka tuoda tän kokeeksi, jos vaikka kokeilis eri häkeissä ens?


    • Dobsy

      Nii oishan se kiva kokeilla mut asutaan kyllä aika "perkeleellisen kaukana" meinaan Lahdessa. Meillä herralla on omanaan koko vaatekomero missä saa rymytä ja jonne ollaa viritelty kaiken näkösiä kiipeily mahdollisuuksia, että meillä ei häkkii edes ole.

    • smeegol

      Kaveri asuu Asikkalassa, että kyyti saattais järjestyä!? mun puh.nro on 0407467031.

    • Stitch:(

      Löysikö sokru kaverin? Meillä olis kans yksinäinen uros, ku sen kaveri kuoli.

    • sofiä765

      hei,

      etsiikö sokru vielä kotia? Etsin omalleni kaveria , piikkiössä.

      • Stitch

        Hei
        Mulla olis yksinäin uros sokru, jonka kaveri kuoli. Asustellaan Kaarinassa.


    • Stitch

      Niin siis sama sokru etsii vielä kaveria. :)

    • piupllo

      Terve!Olisin erittäin kiinnostunut tästä sokrusta,meillä ei ole toista sokrua mutta hakusessa on 24/7 joten seuraa ei vielä ole mutta on kyllä tulossa!Näitä kun on niin vaikea löytää

    • Stitch

      Terve Piupllo. Oletko vielä löytänyt sokeriorvaa?

    • sokerisipsi

      Hei, Otetaan vastaan yksinäisiä sokerioravia! Minulla on jo ennestään kaksi erittäin sosiaalista ja toimeen tulevaa urosta, mutta haluan kasvattaa laumaani. :)
      Meillä oravat ovat häkissä vain nukkuessaan ja saavat takuula tarvitsemaansa liikuntaa ja oikea oppista ruokintaa!
      Asun helsingissä, mutta auto käytössä, voimme tulla siis hakemaan vähän pidemmänkin matkan päästä.
      Yhteydenotot: finmmp @ gmail.com

    • anzu3

      Heippa!

      Olisin kiinnostunut sokerioravan ottamisesta ja näin keskustelun, niin missä sokerioravia myydään ja minkä hintaisia ne ovat? Yhteydenotot sokruihin liittyen; [email protected] =)

      • jokunenjaska

        Classic väristen sokerioravien poikasten hinnat vaihtelevat 160-300 euron välillä, harvinaisemmat ovat sitten 600-1100 euroa. Vanhemmat oravat/kodin vaihtajia saa hieman edullisemmin. Kannattaa tarkkailla mm keltaistapörssiä kesäisin, mutta älä missään nimessä hanki sokrua eläinkaupasta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe