Juoksin päin lasiovea (pleksiä oikeastaan). Päästä jäi pieni tennispallon kokoinen tahra oveen, mistä jälkeenpäin päättelin, että otsa siihen oli osunut.
Mustelmaa eikä kuhmua tullut päähän, päätä ei juurikaan ole särkenyt (paitsi takaraivoa juiminut), ei oksettanut tapahtumahetkellä eikä muisti/taju mennyt.
Ainoa paikka, joka tuli kipeäksi, oli polvi.
Kävin tapaturmaa seuraavana päivänä vasta lääkärissä ja minulle sanottiin, että on aivotärähdys. Nyt hommasta on kohta viikko aikaa ja edelleen huippaa ja olo on epävarma. Pitäisikö tästä huolestua? Olenkohan saanut aivovamman?
Aivotärähdys lasiovea päin juoksemisesta
Aivovammako?
1
196
Vastaukset
- samankärsinny
kuule ole kitti ja samalla lääkärillä jolla kävit ensin se no tärkeää pois sulkea myöhäis vaikutkset. Tiedän omasta kokemuksesta käy ihmeesä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423