Hei! Joku viisas voisiko kertoa mitä itse tekisi tilanteessani?
Kaverini kanssa humalassa vietettiin iltaa, ja tuli kinaa jossain vaiheessa, molemmat sanoi pahasti toiselle, siis perushaukkumisia yms, jonka seurauksena kaverini heitti minua viinilasilla. Suoraa minua kohti, ja sen seuraukseni käteni oli aivan veressä ja naarmuilla. Kävin lääkärissä, käsi on nyt tulehtunut, ja siinä on paljon haavoja. Sain jäykkäkouristusrokotteen, ja joudun menemään jatkohoitoon.
Mikä on rikosnimike tuollaiselle, ja onko järkeä nostaa syytettä? Itse mietin syytteen nostamista lähinnä sen takia, että pelottaa että niin tapahtuisi uudestaan ( hän on vähän temperamenttinen ihminen ), ja haluaisin että olisi viranomaisilla jo tiedossa sitten tällainen tapaus valmiiksi, jos sattuisi minun tai jonkun muun kanssa käymään samallai tai jotain samallaista.
Voiko hän saada mitä tuosta? Sakkoja vai mitä? onko kellään tietoa tai kokemusta, lakipykäläjuttuja?.
ps. minulla on todistaja joka näki tapahtuman. itse en koskenut häneen ollenkaan.
viinilasilla heittäminen toista kohti
3
175
Vastaukset
- 267
Kannattaisko sun valita kaverisi paremmin. Suosittelen sulle myös vihanhallinta kurssi ja AA-kerhoa.
- mm88
Jos nostat syytteen, nimikkeeksi tulee törkeä pahoinpitely koska siihen on käytetty muuta kuin kättä. Rangaistus siitä on sakkoa jos tekijällä ei ole aiempaa rikostaustaa.
- hhll
Jos kädessä on vain haavoja niin ei kannata nostaa syytettä. Siitä syytteen nostosta on sulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Jos vastaavaa tapahtuu vielä uudestaan niin sä voit sen todistajan kanssa mainita kyseisestä asiasta silloinkin...! Rikosnimike on korkeintaan lievä pahoinpitely ja syytetty saa pienen sakon ja sinä ehkä pienen korvauksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell422247Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.521816Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1331749Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041366Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541100Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 62969
- 20916
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102831