minulla on ollut jo noin kuusi vuotta käytössäni Office paketin 2003 versio.
Nyt haluaisin kokeilla versiota 2010, ja latasinkin Mickrosoftin sivuilta tuon kokeilupaketin.
mutta miksi tuo kokeilupaketin ohjelmat latautuu vanhan päälle, kun haluaisin käyttää rinnan ja palata varmaan kokeilujakson päätyttyä vanhaan versioon asentamatta sitä uudelleen.
uusi office paketti vanhan version päälle ?
dgfhgdfgfsd
3
243
Vastaukset
- dgfhgdfgfsd
edelliseen heti lisäten:
poistin tuon version 2010 kokeiluversion, koska siinä ei ollutkaan Outlook ohjelmaa, mitä olen tottunut käyttämään sähköpostiohjelmanani.
Nyt sitten ei toimi myöskään Office paketin 2003 ohjelmat, vaan sekin täytyy ilmeisesti poistaa kokonaan ja asentaa uudelleen.
että näin !
ei näköjään kannata noita kokeilupakettejakaan ladata, kun kaikki menee läskiksi sen jälkeen. - kdlasdkaskdlasasöas
tyypillistä microsoftin toimintaa...
- dgfhgdfgfsd
officen 2010 version poistamisen jälkeen kun siivoilin Ccleanerillä rekisterin niin alkoi 2003 ohjelmat toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682837
- 2012127
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592111- 711786
- 931673
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 841288
- 811090
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2051066- 951049