Kirouksia

Henna_82

Voisiko joku pistää tänne jotain vahvoja kirouksia tai muuta vastaavaa? Olisin myös halukas tietämään että pitääkö voodoo nukkea tehdessä osata joku loitsu millä saa sen toimimaan?
Ja lopuksi haluaisin saada vielä tietää että onko mustan magian loitsuja sisältäviä kirjoja? Jos on niin minkä nimisiä?

Kiitos.

52

4180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanaatikko

      En viitsi kertoa, kun en voi koskaan tietää, vaikka käyttäisit niitä kirouksiasi minuun. :-)

      F

      • Henna_82

        No enhän minä nyt suhun. Ja muutenkin en minä niitä käyttäisikään varmaan mihinkään erikoiseen. Tykkään vain keräillä erilaisia loitsuja.
        Et taida tietää yhtään..? ;)


      • Fanaatikko
        Henna_82 kirjoitti:

        No enhän minä nyt suhun. Ja muutenkin en minä niitä käyttäisikään varmaan mihinkään erikoiseen. Tykkään vain keräillä erilaisia loitsuja.
        Et taida tietää yhtään..? ;)

        Tykkäät keräillä erilaisia loitsuja? ;-)

        No, pervoutensa kai kullakin.

        Mutta hei, tiedät kai, ettei toisen loitsua voi noin vain ottaa, vaan että ne ovat jokaisen omia, ja jos toisen loitsua yrittää heittää, niin siitä saa rangaistuksen sen toisen suojelusenkeliltä? :-D

        Tuskinpa kyllä haluaisitkaan minun kirouksiani. Ne ovat tosiaan aika huonoja... :-(


      • Henna_82
        Fanaatikko kirjoitti:

        Tykkäät keräillä erilaisia loitsuja? ;-)

        No, pervoutensa kai kullakin.

        Mutta hei, tiedät kai, ettei toisen loitsua voi noin vain ottaa, vaan että ne ovat jokaisen omia, ja jos toisen loitsua yrittää heittää, niin siitä saa rangaistuksen sen toisen suojelusenkeliltä? :-D

        Tuskinpa kyllä haluaisitkaan minun kirouksiani. Ne ovat tosiaan aika huonoja... :-(

        Ihan minkälaiset vaan kiroukset kelpaavat.
        Jopa ne sinun ;)
        Vitut suojelusenkeleistä.


      • Fanaatikko
        Henna_82 kirjoitti:

        Ihan minkälaiset vaan kiroukset kelpaavat.
        Jopa ne sinun ;)
        Vitut suojelusenkeleistä.

        käytä sitten näitä:

        1.Ananasakäämä

        2.Zimsalabim

        3.Suolaa, suolaa, enemmän suolaa.

        Äläkä pilkkaa suojelusenkeleitä, sinäkin tarvitset niitä!

        Muistathan olla varovainen!


      • Henna_82
        Fanaatikko kirjoitti:

        käytä sitten näitä:

        1.Ananasakäämä

        2.Zimsalabim

        3.Suolaa, suolaa, enemmän suolaa.

        Äläkä pilkkaa suojelusenkeleitä, sinäkin tarvitset niitä!

        Muistathan olla varovainen!

        Hyvä on. Noin vahvan loitsun jälkeen mä tuun tarviimaan mun suojelusenkulia :)


    • Wizard

      1. Suolaa suolaa, enemmän suolaa

      2. Zimzalabim

      3. Ananasakäämä

      käytä näitä varoen!

      • Fanaatikko

        Heihei, olet varastanut mun loitsut! Varo vaan, mun suojelusenkelini tulee ja panee sulle päihin.


      • Äzipöppää

        ...noita käytetään? Minkä yhteydessä noi pitää sanoo??


      • paha
        Äzipöppää kirjoitti:

        ...noita käytetään? Minkä yhteydessä noi pitää sanoo??

        olen kironnut kerran yhden sen jälkeen hänen perheestään kuoli hyvin tärkeä ihminen hänelle ja kaiken lisäksi he muuttivat pois paikkakunnaltani ei kannattaisi leikkiä pahoilla voimilla sillä se voi saada aikaan vaikka mitä


      • meedio.tai.jotakin

        mutten jäisi kiinni ;)
        itsellänikin on kiinostusta kirouksiin ja magiaan,

        tämä on eka kerta kun kirjoitan asiasta minnekkään mutta tiedän että lähelläni on jotakin yliluonnollista, ja sitten on tuo aikajanan aistiminenkin jotakin.

        en tiedä miksi tuota aistinta juttua nyt sanotaan oikealta nimeltään , mutta se on minun päässäni kuvailevin merkitys sille. olen pystynyt tekemään sen aina, enkä koskaan ole ollut väärässä, ja olen aistinut kaikkea säästä aina onnettomuuksiin.enkä minä näe kuvia vaan, tunnen sen kaiken, kyllä yksityiskohdatkin.

        siitä ympärillä olevasta yliluonnollisesta puolestaan sen verran on sanottavaa, että lähelläni on oikeasti joku. lähinnä se yleisin on se että esineet tippuu AINA kun olen stressaantunt tai vihainen tai surullinen. luulen että HEILLÄ (niitä on monta, tiedän sen) on sympatiaa tai jotain( johtunee siitä etteivät ole elossa). kyllä ne osaa riivata (Huonolla menestyksellä vain parhaimillaan puolet ruumiista) ja olla muuten ärsyttäviä, mutta ne kyllä tottelee, kun he ovat tottuneet seuraan.

        kirouksita ja magiasta olisin lähinnä sen takia kiinostunut, koska haluan... no sanotaampa vaikka että minun elämässäni on pari ärsykettä jotka haluan raivata tieltäni. mutta minä olen enemmän kiinostunut vanhaan magiaan ja kirouksiin, nehän on just vahvimpia?

        teleknesiaa voi myös kuulemma harjoittaa, ja vaikka se ei ole magiaatai edes kirous, niin kyllä siitä voisi tulla tulevaisuudessa hyötyä.



        pointti on se että tietääkö kukaan mitään vanhaa magiaa tai kirouksia?


    • Mave

      Juu... Että nykypäivänä kyseinen "Voodoo" Ei toimi enään niin vahvasti. Tässä pari syytä

      1. Voodoo heimolaisia ei ole enään.
      2. Kukaan ei suko siihen ainakaan moni, mutta minä uskon
      3. Voodoonuken tekemiseen tarvitsee poppamihen
      4. Sen tekemiseen kestää kuukausia.

    • Leidi

      Ota yhteyttä Suomalaisen kirjallisuuden seuran kansanrunousarkistoon.

    • Maverickzero

      kerromailis nii lähetän sinne kun en haluu kokosuomen tietävän....

      • Henna_82

      • [MissBileHile]

        anttex ku häiritten mut tieräx sie loitsuja ym. tommosta ku mie niin oon yrittäny ettii OIKEITA mutta ei niit oikee taho löyttää....


      • Mave
        [MissBileHile] kirjoitti:

        anttex ku häiritten mut tieräx sie loitsuja ym. tommosta ku mie niin oon yrittäny ettii OIKEITA mutta ei niit oikee taho löyttää....

        Juu osaanhan mä muutamia.


      • [MissBileHile]
        Mave kirjoitti:

        Juu osaanhan mä muutamia.

        muih
        mie oon ihan hukassa jos et kerro :D miekin tiijän joittain mut ne on varmaa ihan vääriä kun ne ei toimi......... :(((((


      • Mave
        [MissBileHile] kirjoitti:

        muih
        mie oon ihan hukassa jos et kerro :D miekin tiijän joittain mut ne on varmaa ihan vääriä kun ne ei toimi......... :(((((

        Kerro mailis nii sitten voin auttaa.


      • [MissBileHile]
        Mave kirjoitti:

        Kerro mailis nii sitten voin auttaa.

        hejppodej
        ai et mitä pittää kertoo? ai et mihin tarvin apuu...? jos sitä pittää kerttoo nii en tarvihe appuu mut haluaisin tietää niit loitsuja ym........ et jos tiiät ihan mitä vaa ni kerro mun mailiin...... ja se on se [email protected]


      • evil

        olisikohan kellään joitakin kunnon kiroksia? tarvisin kipeästi niitä... onko kellään mitään tietoa mistä niitä saisi?


      • hezzaa
        [MissBileHile] kirjoitti:

        anttex ku häiritten mut tieräx sie loitsuja ym. tommosta ku mie niin oon yrittäny ettii OIKEITA mutta ei niit oikee taho löyttää....

        niin että pissis ei osaa taikoa?!


      • minä....
        hezzaa kirjoitti:

        niin että pissis ei osaa taikoa?!

        siis hä :D


      • Akution

    • Loitsuja

      Terveellisempää on harrastaa Valkoista Magiaa.On pitkässä juoksussa paljon voimakkaampi mahti.

      • loitsija

        aluksi:

        tarvitset 5 kynttilää laita ne ympärillesi ja sytytä sitten tarvitset:
        j yrttejä kirouksen voima riippuu yrttien voimakkuudesta kuivaa ne ja muserra seota joukkoon vettä sitten tarvitsen jonkun kiven kun etsit kiveä ota ensimmäinen joka pistää silmään piirrä kiveen yrtti seoksella risti kiinnitä kivi kaulaasi narulla kivi suojaa sinua kaikelta pahalta jos otat kiven pois suoja lähtee jos yrtit eivät ole kauheen vahvoja vaikutus on pienem,pi


      • valkoinen magia ei ihan mun kohdalla toimi, sen kun vaan tiedän (huhuu, minä olen sitten se meedio.tai.jotakin, jos putositte kärryiltä)

        mutta kun nyt otit valkoisen magian puheeksi, niin olisiko sulla nyt jotain mikä jeesais mun kaveria. itse olen itseni kohdalla riivaamiseen sun muuhun tottunut, mutta mun kaveri tais saada (luulisin, en nyt jaksa istua 2 tuntia meditoimassa vaan saadakseni seelville että onko sillä kirous vai ei) kirouksen tai jotain henki laudasta.

        oireina olisi ruumiin osien kirveleminen (kuin olisi tulessa) , äänten kuuleminen ja perus yliluonnolliset asiat. siis muita keinoja kun lautaan kuuluvan palan hävittäminen.

        enkä pysty tekemään itse valkoista magiaa, joten ihan häntä varten vain. sattumoisin minun neuvoni riivaamisen sun muun LIEVITTÄMISEEN ei riitä, kun pitäisi muuten tehä koko ajan, kun kerta on vasta tullut .


    • KristenGold

      ÄLÄ LEIKI MAGIALLA

      Sillä on vakavia seurauksia. Perehtyisit loitsuihin ennen, kun teet jotakin harkitsematonta.

      Kuitenkin sinä itse teet loitsusi. Magia virtaa suonissasi, mutta sinun on suojattava itsesi siltä.

      Tuo "Suola" loitsu. Minkä tyylinen kirous se on?

    • lopettakaalässyt!

      Lässyn lässy teinit kuvittelee hallitsevansa asioita? Tuomiopäivänä nähdään mitä te ääliöt olette kuvitelleet! Haluatteko Jumalaksi? Minä en. Enkä ole edes kirkossa tai kuulu uskisten piireihin! Menkää mielummin vaikka laskemaan muurahaisia niiden polulle. Minäkin kokeilin kaikenlaista nuorena, ja nyt lähes 40 vuotiaana totean: voi tuolloin kehittymätöntä nuorta päätäni! Typers mikä typerys.

    • nähtyjakuultu

      jos haluatte oikeasti leikkiä loihtijoita ni käyttäkää monia vuosia aihepiiriin ja kolutkaa google läpi esimerkiksi shamanismin tarkoituksista, rituaalisesta meditaatiosta, hallitsevista chakroista (oma merkkisi kertoo vahvuutesi ja heikkoutesi) erilaisten budhalaisuuksiin liitettävien viisauksien ja uskojen alkuperäistarkoituksista, jo taistelulajeista tutusta energian hallitsemisesta, erilaiden kokeiden toistamisesta ja tuloksien näkyvyydestä, psioniikasta joka on itse koko aihe ja samalla joudutte opettelemaan väkisin taiji:a jos meinaatte mitään loihtia ja sisäistää nämä kaikki asiat, joudutte suorittamaan rituaalisia tapauksia ja selvittämään oma minäkuvanne itsestänne. ottakaa selvää mitkä ovat hallitsevia piirteitä omassa merkissäsi eli siis oletko tulen veden maan vai ilman merkissä ja mikä elementti ohjailee sinua itseäsi ellei oma merkkisi jne jne jne jne jne, tämä on jenkeissä ihan kouluaine ja ne loitsut tosiaan pitää "keksiä" itse eli loitsu voi olla täysin sanatonkin kuhan samalla hallitset tunnemaailmasi tilan jotta pystyt välittämään erilaisia tunteita tai kirouksia tai manauksia tai parannuksia toiseen ihmiseen, tämä toimii vahvemmin ja vahvemmin mitä enemmän asiaa harjoittaa ja kehittää jolloin tulokset voi olla voimakasta luokkaa, on myös täysin hallitsematonta psioniikkaa jolla taas saattaa vahingollisesti ja tahattomasti langettaa tuttavillekkin näitä manauksia ja seuraukset voi olla tosiaan ääripäästä ääripäähän, voi olla että manauksesi ansiosta joku ihminen tiputtaavesilasin rikki lattialle tai ajaa kallion jyrkänteeltä alas, vaihtoehdot on maan ja taivaan välillä ja rajan määrittelee sinun taitosi jos yleensä koko hommaa osaat, jos pystyt tuntemaan kämmenissäsi energian olet jo alkuvaiheesta päässyt etenemään ja pystyt harjoittamaan vaikka jatkuvasti toimintaasi kunhan tajuat miten, sitä ei vain tehdä niinkuin sarjakuvien supersankarit vaan toiminta on silkkaa rauhanoppia joka samalla antaa sinulle voimaa käyttää sitä sen mukaan miten viisastut,

      "sensei ei moittinut oppipoikaa "virheistään" vaan sen sijaan pyysi tätä toistamaan ne, koska tietämättömyys ei ole tuomittavaa eikä tiedoton tiedosta tietämättömyyttään"

    • Äijön-poika-Iku-turso

      Seuraavassa on ikivanha muinaissuomalainen kirous. Herkkäsieluiset älkööt avatko linkkiä.

    • tutustutähänkirjaan
      • musta raamattu, on tarkoitettu elämän parantamiseen, ei varsinaiseen mustaan kiroukseen ja magiaan, sanon vain ettette pety. loitsuja se kylläkin on täynnä

        nimimerkillä kantapään kautta oppinut.


    • PyhäJärjestys1

      -27.12.2015-

      Jopa on syntinen röyhkeys työntänyt itseänsä esille ja kaikkien silmien nähtäväksi. Tehän olette ilmiselvästi sekaantunut pahuuden henkivaltojen ja näiden palvelijoiden juonitteluihin ja aikaansaannoksineen kuten juuri noiden valhejuutalaisten ja valhekristittyjen noitien puuhasteluihin, mistä kyllä rangistuksia saatte kuten jokainen muukin, joka näiden harjoittamiseen ja levittämiseen syyllistyy, ja lienette jo saanutkin. Ja sitten teillä vielä röyhkeyttä kehottaa muita tekemään parannusta.

      Älköön kukaan ottako tosissaan täällä "uskovien" kirjoituksia älköönkä sekaantuko niiden esittelemiin noituuksiin ja harhaoppeihin koskaan missään mitenkään älköönkä niitä levitelkö, tulivatpa ne sitten millä nimikkeellä tahansa, vaan pysyköön niistä visusti erossa älköönkä niitä myöskaan rahoittako. Ja hävittäkää tällaiset materiaalit hallustanne, ellette Kaikkivaltiaan Pyhästa Tahdosta käytä niitä todisteina tällaista syntiä harjoittavia vastaan.

      Jäljet johtavat jälleen kerran samalla sylttytehtaalle, mikä ei ole mikään ihme. Tokihan tämä tunnetaan, kuka on porttokristillisyyden salassa varjeltu kumppani. Tässähän se tuli jälleen todistetuksi palstalle tuoduissa kirjoituksissa.

      Valhejuutalaiset noidat ja muut Kristuksen ja Kaikkivaltiaan viholliset pelkäävät sydänjuuria myöten nimenomaan Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittamaa oikeata Islamia ja samalla profeetta Muhammadia, sillä nämä tuovat toteutuessaan ehdottoman tuomion näiden päälle ja lopettavat heidän noituutensa ja muun vääryyden harjoittamisensa.

      Siksi "uskovat" yrittää vähätellä Koraania ja profeetta Muhammadia, mutta sen sijaan korottaa äärimmäisen tuomittavaa, syntistä riivaajien palvelemista, tätä ns. Mustan Raamatun ja muutakin noituutta, joiden tuntemisella ja harjoittamisella nämä valhejuutalaiset ja valhekristityt ja muutkin noidat yrittävät harjoittaa Kaikkivaltiaan ja Kristuksen edessä laitonta auktoriteettia, estää laillisen auktoriteetin harjoittamista samoin kuin kaapata itselleen varallisuutta, joka ei heille kuulu.

      "Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

      Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.

      Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.

      Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.

      Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään." (Matt.7:16-20)

      "Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.

      Kaikkivaltiaan Pyhien Ilmoitusten ja Kirjoitusten kuten Koraanin sotkeminen pimeyden lasten noituuksiin ja epäjumalien (riivaajien ja näkyvän maailman mahtavien) palvelemiseen ja tähän ohjaaviin materiaaleihin sekä näiden asettaminen tasavertaiseen asemaan on Kaikkivaltiaan, Kristuksen ja Kaikkivaltiaan muiden lähettiläiden kuten profeetta Muhammadin sekä Kaikkivaltiaan Pyhän Hengen, Sanan, Lain ja näiden ilmoittaman Pyhän Järjestyksen halventamista ja väheksymistä samoin kuin pyrkimystä estää Kaikkivaltiaan Pyhän Tahdon ja Kristuksen Opetuslapseuden toteutumista tänä Kristuksen Uuden Liiton aikana. Tällaisesta kapinoinnista on määrätty kuolemantuomio.

      Noituus väärien jumalien palvelemisineen on kielletty kuolemanrangaistuksen uhalla

      Noituus, etenkin yhdistettynä väärin jumalien (henkivaltojen ja näkyvän maailman mahtavien) palvelemiseen (asettamiseen Kaikkivaltiaan rinnalle ja/tai yläpuolelle) on kuolemanrangaistuksen uhalla kielletty myös Kristuksen Uuden Liiton aikana samoin kuin Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman elämänjärjestelmän, Aabrahamin uskon, sen oikean Islamin keskuudessa, joka vahvistaa Koraanin ja profeetta Muhammadin kautta Kaikkivaltiaan Pyhän Lain (Tooran) noudattamisen sekä muut Kaikkivaltiaan Pyhät Ilmoitukset ja Kirjoitukset.

      Profeetta Muhammad myös todistettavasti tuomitsi ja toimi Tooran mukaisesti, vieläpä kirjaimellisesti vedoten sen käskyihin, säädöksiin ja oikeudentuomioihin.

      Ja Suomenmaa on Kaikkivaltiaan Pyhän Säätämyksen mukaisesti jo saatettu tämän oikean Islamin alaisuuteen. Ja sillä tiellä nyt edetään.

      Noituus, etenkin yhdistettynä väärien jumalien (henkivaltojen ja näkyvän maailman mahtavien) palvelemiseen (asettamiseen Kaikkivaltiaan rinnalle ja/tai yläpuolelle) on siten kielletty kuolemanrangaistuksen uhalla myös Venäjän (Russian) Tsaarikunnan eli Keisarikunnan ja sen Suomenmaan (Suomen) Suuriruhtinaanmaan eli Suuriruhtinaskunnan alueella Kristuksen nimessä ja Kaikkivaltiaan Pyhä Henki eli Totuuden Henki sen apostolisen (apostolien) seurakunnan ja profeetta Muhammadin kautta vahvistakoon.

      jatkuu...

      • PyhäJärjestys1

        Arkkienkeli Gabriel tuo

        ankaruuden ja verenvuodatuksen

        Sitten he (joukko juutalaisia rabbeja) sanoivat: "Kerro meille Hengestä."

        Jumalan lähettiläs vastasi: "Minä vannotan teitä Jumalan ja Hänen israelilaisten puolesta tekemiensä tekojen kautta! Tiedättekö te Gabrielin, joka tulee luokseni?"

        "Kautta Jumalan", he vastasivat, "kyllä, mutta hän on meidän vihollisemme, Muhammad, sillä hän on enkeli, joka tuo ankaruuden ja verenvuodatuksen. Ellei näin olisi, seuraisimme sinua."

        s. 180

        Ibn Hisham, Profeetta Muhammadin elämäkerta, arabiankielisestä 800-luvun alkuteoksesta, Sirat Rasul Allah (lyhentäen suomentanut Jaakko Hämeen-Anttila), 1999 Basam Books Oy.

        Eiköhän oteta Kaikkivaltiaan Pyhä Sana ja Laki tässäkin elämän perustaksi, etenkin nyt, kun Suomenmaa on siirtynyt jo Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman oikean Islamin alaisuuteen.

        Varkaiden nimet ja yhteystiedot otettakoon selville ja laitettakoon julkiseksi niin tiedetään, mistä tavoittaa sitten, kun aletaan käymään ns. islamilaista oikeutta.

        Varkaan ja varkauden Jumalan oikeuden mukainen tuomitseminen, rangaistukset ja korvaukset:

        Yleislinjaus varastamiseen:

        "Älä varasta." (2.Ms.20:15 & 5.Ms.5:19)

        "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2.Ms.20:17)

        "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (5.Ms.5:21)

        "Varkailta taasen, olkootpa mies- tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. ALJAH (Jumala) on mahtava, viisas.

        Mutta ken tekee katumuksen ja parannuksen pahoista teoistaan, häntä kohtaan on ALJAH (Jumala) sääliväinen. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava, laupias."

        (Koraani 5:38-39)

        "Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

        Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt.18:8-9 & Mark.9:43-48)

        "Joka varastaa Aadamin (ihmisen) ja joko myy hänet tahi pitää häntä hallussansa, se rangaistakoon kuolemalla." (2.Ms.21:16)

        "Jos joku tavataan siitä, että hän on varastanut jonkun veljistään, israelilaisista, ja kohdellut häntä tylysti tai myynyt hänet, niin varas kuolkoon. Poista paha keskuudestasi." (5.Ms.24:7)


      • KTS--

        Jumalan_henkäys

        24.10.2015 12:19

        Kuten JO aikaisemmin ilmoitin, NIIN . . .

        . . . Jumala SANOI . . . SINUSSA ON . . . RIIVAAJA . . . !

        **** ETSI . . . APUA . . . PAHAN . . . KARKOITUKSEEN ****

        ---------------------------------------------

        Hlystien radenije-rituaali

        Hlystien hengellisenä päämääränä oli Kristuksen uudelleensyntyminen sielussa vanhan syntisen minän kuolettamisen kautta.

        Liike oli askeesimyönteinen, mutta harrasti hurmoksellisia öisiä kokouksia.

        Liikkeen teologiassa tavallisesta ihmisestä saattoi tulla Kristus tai Jumalansynnyttäjä, kunhan lihanhimo oli ensin kuoletettu Pyhän Hengen asettuessa ruumiiseen.

        Tämä tapahtui ekstaattisen tanssimisen ja seksuaaliorgioitten kautta niin sanotussa radenije-rituaalissa.

        Rituaaliin osallistujat lauloivat "itseäni ruoskin, Jeesusta etsin" ja tanssivat villisti ympyrää.

        Rukouksenpitäjä ("profeetta") ruoski osanottajia molemmille olkapäille.

        Tanssi päättyi ekstaattiseen lattialle taintumiseen, jonka aikana harrastettiin sukupuolista kanssakäymistä.

        Tämä nähtiin Pyhän Hengen vaikutuksena sekä synnin katoamisen merkkinä. Kollektiivisen synninteon nähtiin ikään kuin poistavan synnin rituaalisesti.


      • kabbalisti

        OTTEITA MUSTASTA RAAMATUSTA!!!

        http://pouserinet.fi/~wibbaxi/MUSTARAA/

        Raamattua kutsutaan Pyhäksi Kirjaksi sentähden kun se sisältää pyhimysten viisauden, ja samalla kertaa yhdistää se ja laittaa sopusointuun sanan ja teot, opetuksen ja sen täytäntöön panemisen. Se näyttää todellisen yhteytemme kaikkivaltiaan kanssa -- se tuo esiin suoranaisimmat todistukset ja totuudet henkisestä ja järkiperäisestä elämästämme; se käsittelee ja näyttää meille luonnonlakien synnyn ja vaatimukset, joiden läpi ja kautta kaiken täytyy johdattaa valkeuteen ihmiskunnan synnyn, entisyyden ja nykyisyyden perille pääsemiseksi -- ja myöskin ihmiskunnan tulevaisuuden ymmärtämiseksi, ja miten todellinen pyhyys saavutetaan. Se näyttää meille myöskin elävät ja näkyväiset asiamiehet, joita Jumala pitää pelastustyössään ja vihdoin kaikista ylimmän ja pyhimmän olennon -- maailman Vapahtajan, joka oli kaikki hyvä ja kaikki pyhä omassa persoonassaan, ja Hänessä oli pyhyyden voima, jommoista ei yhdelläkään ennen häntä eikä hänen jälkeen ole ollut, ja Hän se näytti ja viitoitti langenneelle ihmiskunnalle tien korkeimpaan ja pyhimpään elämän tarkoitukseen, ja näytti, miten tulee puhdistautua pelastetuksi tullaksemme.

        Me löydämme itäisissä kansoissa kaikenlaista taikavoimaa -- asteita miten voi päästä unissaan ja hereillään yhteyteen henkimaailman kanssa ja tehdä niiden yliluonnollisten voimain avulla ihmeitä. Israelilaisten taito oli paljon erilaisempi kuin muiden itämaan kansojen. Edellisten oli enemmän persoonaan perustuva, ja enemmän persoonista riippuva, mutta jälkimmäisillä ei se ollut niin yksilöjä varten, mutta perustui se koko ihmiskuntaa ja sen suurta tulevaisuutta varten. Jälkimäiset sukkelilla keinoillaan ja alhaisten taitojensa avulla onnistuivat tekemään ihmeitä, mutta edelliset loisti hyvyydellään ja heidän työnsä oli kaikki Kaikkivaltiaan voiman avulla matkaan saatu; he rakensivat perustusta tulevaisuudelle, ja kaikki heidän elämänsä ja käytöksensä oli siihen perustuva. Israelilaiselle näkijälle oli nähtävänä ei ainoastaan jonkun yksityisen kohtalo, mutta koko kansakuntain kohtalo oli hänelle selvä; hän tiesi, että kaikkien tulee Danna luottamuksensa Jumalaan, joka vihdoin salaisuudet ilmi tuo, niinkuin Hän on monta kertaa ilmi tuonut vanhassa aikakaudessa näkyjen kautta. Jos me tarkastamme vanhan liiton historiaa, näemme sieltä, että tuo merkillinen kansa seisoi yksinänsä ikäänkuin tulinen patsas pakanallisen pimeyden keskellä.

        Alottakaamme historian alkuajasta, se on alkuluomisesta alkain Mooseksen kirjoitusten mukaan. "Alussa loi Jumala taivaan ja maan."

        Tässä on ensimmäinen ja suurin aihe. Jumala on luomaton olento taivas ja maa ensimmäiseksi luotiin; Jumalan synnystä ja luomisesta ei mitään historiallisia todistuksia ole Mooses esille tuonut. Sitten Mooses puhuu valkeudesta ja pimeydestä: "Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syyvyyden päällä, ja Jumalan henki liikkui vetten päällä. Ja Jumala sanoi: tulkoon valkeus ja valkeus tuli." Tässä sanotaan valkeutta luoduksi, ja sen vastakkainen oli pimeys, jota ei luotu, mutta joka oli ilman luomatta; sentähden vanhan ajan egyptiläiset pitivätkin pimeyttä kaiken alkuna ja ennenkuin mitään muuta oli. Mooseksenkin kirjoitusten mukaan tunnustetaan se egyptiläisten usko oikeaksi, sinä hän sanoo: "ja pimeys oli syvyyden päällä".

        jatkuu....


      • okkulisti

        Egyptiläinen oppi alkuajasta voi olla hyvinkin luotettu, mutta heidän erehdyksensä sai alkunsa siitä, että he hyväksyivät pimeyden ennen valkeutta; ja persialaiset tekivät vastakkaisen erehdyksen, hyväksyen valkeuden ennen pimeyttä, ja että valkeus on kaiken alku ollut. Valkeus ja pimeys seisovat vastakohtina toisilleen, joista toinen on ollut ja toinen on luotu, ja joista Mooses sanoo: "Ja Jumala eroitti valkeuden pimeydestä: Ja Jumala kutsui valkeuden päiväksi ja pimeyden kutsui Hän yöksi". Raamatussa esiintyy alkuluomishistoriassa myöskin seuraava epäselvä kohta, nim. kun puhutaan Vedestä hengestä vesi oli näkyvä ja oleva aine, ja henki, se on Elohim, oli vaikuttava, toimiva, mutta näkymätön olemus, ei mistään aineesta tehty. "Ja Jumalan henki liikkui vetten päällä." Yksipuoliset näkökannat johdattivat alkujaan viisaat tutkiat harhaan. Siispä Thales kirjoituksissaan loi ja synnytti kaikki vedestä, ja jätti mainitsematta kokonaisuudessaan: vaikuttavan ja synnyttävän Jumalan hengen. Thalesin suunnitelmaa ovat materialistit hänen jälkeensä seuranneet. Toinen yksipuolinen katsantokanta on se, kun katsotaan kaikkea yksinomaan hengelliseltä kannalta ja aine, maa, vesi ja näkyvät esineet, jätettiin kokonaan tutkimattomiksi, niin kuin alkuajan spiritualistiset advokaatit kaikkea käsittelivät. Mooses sentähden näyttää kaikki jotakuinkin perusteellisesti ja osoittaa taitoa, jommoista eivät omanneet yksikään muu Egyptin viisaista. Hän tarkastelikin ja tutkisteli kaikkea pyhyyden valossa, eikä missään puoluehengessä, mutta todellisessa kuvassa, antaen aineelle sille kuuluvan arvon ja asettaen hengellisen sen rinnalle. Ja lisäksi on Mooses kuvannut luomisen kauniilla ja miellyttävällä kielellä, niinkuin esim. mitä hän vesistä puhuu -- erottelee kuivan ja märän, ja kuinka kuiva maa tulee esiin veden seasta; kuinka nurmi ja kasvit, jotka kantoivat siementä, ja hedelmälliset puut kasvoivat maan päällä; kuinka merien syvyydet oli täynnänsä elämää, ja kaikenlaisia eläimiä ilmestyi maan päälle ja lintuja, jotka lentelivät taivaalla, ja vihdoin viimeiseksi kertoo hän kuinka Jumala loi ihmisen, miehen "omaksi kuvaksensa", jolle Hän antoi vallan "vallita kalat meressä, ja taivaan linnut, ja karjan ja koko maan ja kaikki, jotka maalla matelevat".

        Vaikka ihminen syvälle lankesi syntiin, niin toivo täydellisestä pelastumisesta hänelle kuitenkin annettiin sillä ehdolla, että hän täydellisesti parantuu. Ilman sellaista täydellistä parantumista vajoaa hän syvemmälle ja syvemmälle, ja palauttaminen tulee yhä vaikeammaksi. Tullakseen täydellisesti parannetuksi täytyy hänen saavuttaa itsekieltäymyksen ja vastustaa kaikkia petollisia viekotuksia, jotka häntä tahtovat yhä syvemmälle vajottaa, ja hänen tulee rukouksen avulla etsiä korkeamman siunausta, jos mieli saada ylempää avustusta, ja jota ilman hän ei voi hengittää puhdasta ja virkistävää ilmaa. Kun ihminen parannuksen tilaa etsii, tulee hänen kaikki voittaa ja heittää pois tyköään kaiken sen, joka hänen sisällistä hengen puhtautta pimittää ja pyrkii erottamaan häntä pyhyydestä; sillä hän ei voi ennen löytää rauhaa itsessänsä, eikä luonnossa ympärillänsä, ennenkuin hän on kaikki voittanut, mikä hänen luontoaan vastaan sotii, ja saavuttanut yliherruuden niiden yli, jotka häntä vahingoittaa tahtovat. Mutta se saavutetaan ainoastaan siten, että hän palaa samaa tietä kuin on pois tullut. Vähitellen tulee hänen vieroittaa itsensä aistillisista intohimoista ja haluista sankarielämällä, ja ikäänkuin väsynyt matkamies, jolla on vielä monta vuoren jyrkännettä kiipeämättä, yhä vain nousta ylemmäs ja ylemmäs, kunnes päämäärä on saavutettu, joka on ylhäällä pilvissä. Voittaen vastuksen toisensa perään tulee hänen karkoittaa kaikki mustat sumut, joita aina aikatavasta matkan varrella kohtaa, ja jotka pimittävät todellista aurinkoa häneltä, estäen sen valoa, ja että sitte vihdoin sen säteet pääsee ilman esteitä paistamaan, Seuraava on todellinen raamatullinen opetus Indian uskontunnustuksen mukaan, joka uskonto tavoissaan kuitenkin eroaa:

        jatkuu...


      • satanistiii

        "Kaikkivaltias on antanut ihmiselle ohjauksia, miten hän voi itseään auttaa parannuksen tiellä. Jumala on asettanut korkeampia palvelijoita häntä auttamaan, että ihminen ohjaantuisi Hänen tykönsä harhatieltään. Mutta täydellisen pelastuksen saa hän ainoastaan maailman Vapahtajan kautta, Hänen, joka valmisti ja täydensi kaiken sen, mitä muut palvelijat olivat keskitekoiseksi jättäneet. Hänen kauttansa kaikki voima tuli ylistetyksi, pyhäksi ja arvolliseksi; Hänen kauttansa antoi Jumala tulla ensimäisen ja ainoan sekä oikean valon, tiedon kaikesta, ja tiedon myöskin Hänestä itsestään. Jos ihminen haluaa vastaan ottaa tuon tarjotun avun, niin hän varmasti pääsee haluttuun päämäärään, ja hän tulee niin varmalle perustukselle uskossaan, että mitkään vastaiset epäilykset eivät voi häntä siitä järkyttää. Jos hän ylentää tahtonsa, niin että se tulee yhtäpitäväksi pyhyyden kanssa, voi hän päästä henkielämän kanssa yhteyteen jo täällä maailmassa, niin että korkeampi henkinen elämä tulee näkyviin hänen silmissään, ja hän tuntee Jumalan läsnäolon lähempänä kuin hän on osannut aavistaa; että kaikki voi käydä mahdolliseksi hänelle, sentähden kun hän lisää kaiken voiman itseensä, ja on sellaisen voimain yhteyden sopusoinnussa, ja kun hänellä -- ymmärrys korkeammasta tarkoituksesta, sekä pyhyyden edelläkävijoistä, Mooseksesta, Eliaksesta ja myöskin Kristuksesta, tulevat he näkyväisiksi hänelle kun hän elää ajatuksiensa elämää, jolloin hän ei enää mitään kirjoja kaipaa. Lyhyesti sanottuna, ihminen voi jo tässä elämässä saavuttaa niin täydellisen pyhyyden, että kuolemalla ei ole mitään enempää kuin riisua häneltä karkean ulkokuoren näyttääkseen ja esille tuodakseen henkisen pyhän temppelin, sillä hän silloin elää ja liikkuu kuolemattomana. Ainoastaan silloin kun hän saapuu tämän pimeyden korven läpi, saavuttaa hän jokaisella pykälällä matkansa varrella uudistusta elämäänsä, enemmän sisällistä voimaa, puhtaampaa ilmaa ja laajempaa näköpiiriä. Hänen henkinen olemuksensa saa maistaa jalompia hedelmiä ja matkansa päätyttyä ei mikään voi häntä irroittaa ylevän asemansa sopusointuisasta elämästä, josta maallinen käsitys voi luoda ainoastaan heikon kuvan. Ilman sukupuolirajoitusta, elää ihminen siellä enkelien elämää, ja omistaa kaikki heidän voimansa, josta hänellä on ollut vain heikko näyte täällä; hän taas saa nauttia ijankaikkisen autuuden pyhää hajua taivaallisessa temppelissä josta kaikki voima lähtee, ja josta hän oli pois karkoitettu ja Kristus on hänen korkein pappinsa. (Hebrealaisten 7, 17, 24, 25.) Ihminen nauttii siellä omista lahjoistaan, ja myöskin saa hän nauttia niiden valittuin lahjoista, jotka valitut on kokoon pantu viisaista ja toimellisista, se pyhä hallitus on ylevämpi kuin mitä täällä maailmassa voisi olla; siellä ei aurinko nouse eikä laske, eikä taivaan tähtien loiste himmene; ei muuttele päivä Ja yö, ja ei ole kielien sekoitusta; jokainen olento, sinä hetkenä kun hän sinne pääsee, voi lukea sen pyhän kirjan nimen, kirjan, josta elämä kaikille vuotaa, (Hebrealaisten 7, 22, 23.) Tässäkin on Zoroaster sopusoinnussa edellä olevan kanssa, sillä hän myöskin puhuu taivaallisesta yhtymisestä, ja Ormuzdin seuralaisten osanotosta uhrialttarilla ja kaikkien rukouksilla, j.n.e.

        jatkuu...


      • krislamisti

        Sitä ei käy kieltäminen, että todellisesti viisaita ja valaistuja Kabalisteja on elänyt kerran, ja että monta sellaista on elossa vieläkin. Mutta eivät he kulje paikasta toiseen tarjoten taitoaan kaupaksi, että he siten tulisivat rikkaiksi, mutta ovat he tyytyväiset omaan elämäänsä ja hiljaisuudessaan elävät Salomonin palatsissa, jossa he alituisesti viisauttaan kartuttavat, että he (niinkuin heillä itsellä on tapana sanoa) voivat vihdoin tulla arvolliseksi saamaan salattuja lahjoja ylhäältä. Minä tunnen yhden sellaisen miehen joka sai korkeinta opetusta Kabalasta, ja hän, huolimatta äärettömästä köyhyydestään, ei milloinkaan ota kabalistisista toimituksistaan rahapalkkiota. Kun minä häneltä kerran kysyin miksi hän kieltäytyi kirjoittamasta haluttua kirjaa eräälle jalolle aatelismiehelle, joka tarjosi hänelle suurta summaa palkkioksi, vastasi hän minulle.

        "Deitschtammasch Betaggo Chalof", se tahtoo sanoa, kuka hyvänsä ottaa kruunun palkakseen, kuolee äkkiä." Ei, vaikka koko maailman rikkauden saisin, sittenkään senlaista tekisi. Mutta jos voin auttaa todellisesti tarvitsevaa lähimmäistäni, niin sen teen, luottaen Korkeimmasti Pyhään, ilman aineelliseen palkkioon katsomatta. Oman itseni elatuksesta en ole kovin kiusattu, sillä Kaikkivaltiaalla on keinot minun elatuksekseni ja minä luotan Häneen. Hän elättää taivaan linnutkin."

        On erittäin merkilistä, että kaikki suurimmat ja varmimmat kabalistit juutalaisesta kansasta olivat Vapahtajan seuraajia, ja niin ovat he vieläkin, sen voin täydellisesti todistaa heidän kirjoitustensa ja rukoustensa kautta. Mutta näitä todistuksia ei ole tarve tässä julki tuoda. Mutta että kabalisteja elää vieläkin, ja että he harjoittavat kokeitaan, ovat tehneet ihmeellisiä töitä ja vieläkin tekevät, on kieltämätön tosiasia. Jos emme tätä usko täytyy meidän tuomita kaikki mitä tähän asti on asiasta puhuttu ja kirjoitettu.

        Kuuluisa ja hyvin tunnettu Krusialainen husari Archenvoodin loordi sanoo, kun hän kirjoittaa havainnoitaan Lontoon kaupungista, että siellä elää mies, jonka nimi on tohtori Falcon, ja tunnetaan suurena kabalistina ja jonka luona käy Lontoon kunnioitetuimpia ja järkevimpiä ihmisiä. Sama loordi kertoo, että tuo sama tohtori Falcon asui ennen Brysselissä ja tunnettiin hän siellä nimellä Jude Cayim Schmul Fulk, joka, ranskalaisen herttua Nancyn muistelun mukaan teki ihmeellisimpiä töitä.

        Minä täydellisesti toivon ja uskon, ja voin vakuuttaa epäilemättä, että tämä pieni kirja ei herätä kenenkään mielessä harhauskoa. Vaikka nyt otaksuisimme, että yksi lukijoista tahtoisi käyttää niitä keinoja, joita tässä ilmoitetaan, niin pian se halu häneltä katoaa kun hän huomaa kuinka tarkkain sääntöin alaiset ne keinot ovat ennenkuin niiden avulla voi onnistumista toivoa.

        Ennenkuin lopetan tämän esipuheeni, on tarpeellista antaa lukijalle hieman selitystä tämän kirjan järjestyksestä ja sisällöstä. Esimerkiksi on tässä paljon yksityisiä sanoja, nimiä, lauseita ja jopa kokonaisia värssyjä, jotka on tähän painettu Heprean ja Kaldean kielellä. Vaikka niin on tehty, niin ei se pitäisi estää ketään kirjaa ostamasta. Sillä kaikki ne paikat, jotka ovat tärkeät, ja tahdotaan mieleen painaa, ovat käännetty ja selitys seuraa jokaista senlaista sanaa tahi lausetta. Kirjan sisällön olen tähän tapaan sovittanut usean eteväin henkilöjen pyynnöstä ja näytteeksi, että käännöstyö on kaikin puolin oikein. Ne kohdat, jotka on pyhästä Raamatusta lainattu, huomataan oikeiksi myöskin.

        Ote Kabalistisen kirjailijan esipuheesta.

        On yleensä tietty ja tunnustettu, että me olemme nimemme saaneet Maailman Hallitsijan pyhän nimen kautta, ja että me saamme pyhän lain eli kirjoitetun lain häneltä. On tiettyä sekin, että paitsi niitä lakeja, joita Jumala antoi Moosekselle kirjoitettuna kivisiin tauluihin, antoi hän myöskin suusanallisia lakeja, joiden avulla Mooses -- kun hän viipyi Siinain vuorella -- pääsi kaikkien salaisuuksien perille ja tuli tietämään Jumalan ja enkelein pyhät nimet, sekä kuinka niitä tulee käyttää ihmiskunnan hyväksi. Kaikki ne opetukset, jotka Jumala tunnusti hyväksi, mutta jotka eivät saaneet tulla yleisesti tiedoksi, jotka aikain kuluessa saivat nimekseen Kabala eli Jumalaistarut, ilmoitti Mooses elämänsä aikana Josualle, hänen seuraajalleen. Josua antoi ne tiedot kirkon päämiehille, eli vanhemmille, vanhemmat antoivat ne tuomareille ja tuomareilta ne joutuivat profeetoille. Profeetat uskoivat ne sitten synagoogan päämiehille, jotka antoivat ne viisaille miehille eli tietäjille. Niin on Kabala siirtynyt yhdeltä toiselle -- suusta suuhun -- nykyaikaan asti. Sentähden me tiedämme, että Thorassa on monta nimeä Kaikkein Korkeimmalle ja hänen enkeleilleen, sekä syviä salaisuuksia joita voi käyttää ihmiskunnan hyväksi, mutta jotka ovat tähän asti tarkasti salassa pidetty yleisöltä, syystä kun yleinen arvostelu ja käsitys on tähän asti ollut liian heikko tämänlaista teosta käsittelemään.

        jatkuu...


      • temppelismi

        Jos tahdot noitua ja pakottaa henkiä tulemaan näkyviin luoksesi ja tekemään palvelustasi, niin seuratkaa seuraavia ohjeita:

        Olkaa tottelevainen Jumalan käskyille niin paljon kuin mahdollista.

        Perustukaa ja luottakaa Jumalan voimaan ja väkevyyteen: uskokaa vahvasti Hänen kaikkivoipaan apuun työssänne, ja henget tulevat palvelukseenne ja tottelevat teitä.

        Jatkakaa noitumistanne, älkääkä lopettako, vaikka henget eivät heti ilmestyisikään.

        Olkaa väsymätön työssänne ja uskossanne, sillä epäilevä ei koskaan mitään aikaan saa.

        Ottakaa tarkka huomio ajasta, esim.:

        Maanantai-yönä kello yhdestätoista kello kolmeen.

        Tiistai-yönä kello kymmenestä kello kahteen.

        Keskiviikko-yönä kello kahdestatoista kello kolmeen.

        Torstai-yönä kello kahdestatoista kello kahteen.

        Perjantai-yönä kello kymmenestä kello kolmeen.

        Lauantai-yönä kello kymmenestä kello kahteentoista.

        Sunnuntai pitäkää pyhänä Herralle Sepaothille, Adonai, Tetragrammaton.

        --------------------------------

        Lait sisäänottoon.

        1. Ennenkuin voitte päästä sisään valon ja valkeuden temppeliin, täytyy teidän puhdistaa sielunne ja ruumiinne kolmentoista päivän ajalla.

        2. Ollaksesi veli ja apostoli uudessa liitossa, eli hyvä kristitty, täytyy sinun nauttia pyhää sakramenttia kolmen kuninkaan kunniaksi, nim. Caspar, Melchior ja Balthasar.

        3. Kolme pyhää messua tulee lukea niin usein kuin käytätte kirjaa papillisissa toimissanne, ja tulee ajatuksenne olla kiinnitettynä noissa kolmessa kunnioitetussa kuninkaassa.

        4. Teidän tulee varustaa itsellenne pukin sarvi, jolla kutsutte enkelit ja henget kokoon. Tuota sarvea teidän tulee käyttää messuissannekin.

        5. Teidän tulee käyttää perkamentista tehtyä rintataulua, jonka tulee olla kymmenen tuumaa korkea ja kymmenen tuumaa leveä, ja siihen tulee olla kirjoitettuna kahdentoista apostolin nimet ja Schemhamforaschin nimi tulee olla viisi eri kertaa siihen kirjoitettuna, samassa järjestyksessä kuin se viime lehdellä on.

        6. Teidän tulee piirustaa rengas ympärillenne valkean paperin päälle, tahikka taivaansiniselle silkille. Rengas pitää olla kolmetoista jalkaa läpimitaten, ja jokaisen jalan matkan päähän yli seuraavista sanoista pitää olla kirjoitettuna, nim. Mooses, Messias, Aaron, Jehova, Adoni, Jesus, Kristus, Caspar, Melchior, Balthasar. Al Al Al.

        7. Jokaisen nimen perään pitää panna pyhä merkki Horet, -- nimittäin: eli

        8. Rintataulun täytyy olla käytännössä kun toimittaa pyhän messun toimituksia.

        9. Kun olette itsenne puhdistaneet pyhän kolminaisuuden kuningasten vedellä kolmen vaksikynttilän edessä, tulee teidän jokea rukouskirjan, sarven, rintataulun ja renkaan ylitse, kun olette ensin lukeneet hyvin valitun salaperäisen säännön jumalanpalveluksesta ja sakramenttien jakamisesta.

        10. Voitte käydä sisään yksin, eli voitte alottaa tämän suuren työn kahden toverin kanssa, yöllä tahikka päivällä, mutta aina kuukauden ensimmäisen ja kolmannentoista päivän välillä, ja kokonansa kolmannentoista päivän ja kokonansa koko yön uuden kuun syntyessä, ja myöskin täyden kuun aikana, silloin kun Saturn, Mars ja Jupiter ovat näkyvissä taivaalla sinä päivänä kuin pahoja henkiä pois ajetaan. Tehtävät voi tehdä yhteisesti eli erikseen.

        11. Teidän tulee aina seisoa Bioniin päin, eli kasvonne olla käännettyinä nousevaan aurinkoon päin.

        12. Hän, joka kieltäytyy ottamasta vastaan tätä kirjaa, eli joka sen sisältöä vähentää, eli varastaa sen, saa päälleen ijankaikkisen vavistuksen, niinkuin Kaini sai, ja Jumalan enkelit ottavat eronsa hänestä.


      • asiasta nyt sitä että jumalaa ei ole olemassa.
        jos olisi joutuisin nyt muutenkiin helvettiin, joten asialla ei ole väliä

        nähkääs pimeästä puolesta on tullut sen verran suuri osa minua, kun nämä hommat on ympärilläni tarpeeksi pitkään jatkuneet (Olen kiitollinen tästä kaikesta, ja olen oppinut näkemään tämän hyödyt. en tiedä kuinka voisin elää ilman tätä kaikkea, se on paitsi ärsyttänyt ja haitannut, myös auttanut välttämään tai selviämään tilanteista), en enää kykene muuttumaan.


    • hlystit

      Hlystit (ven. хлысты́ 'ruoskijat, piiskaajat') olivat Venäjällä 1600-luvulta 1900-luvun alkuun vaikuttanut siperialainen uskonlahko.

      Suomessa siitä saivat vaikutteita muun muassa hyppääjien liike sekä kartanolaisuus.

      Edvard Radzinskin mukaan Grigori Rasputinin uskonnolliset näkemykset edustivat eräänlaista versiota hlystiläisestä uskosta

      Historia

      Hlystien perustajana pidetään 1600-luvun loppupuolella elänyttä kostromalaista Daniil Filippovitšia, joka julisti olevansa Herra Sebaot.

      Hlystien perimätiedon mukaan Daniil oli "laskeutunut taivaasta tulisissa vaunuissa suuren kohun saattelemana".

      Tarinan mukaan pajarit veivät hänet Moskovaan ja ristiinnaulitsivat hänet Spasskajan porttiin.

      Daniilin oletettiin kuitenkin nousseen kuolleista taivaaseen jättäen mahdollisuuden uusien kristuksien ja jumalansynnyttäjien syntymiseen Pyhän Hengen kautta.

      Vuoden 1783 vainoissa Daniil Filippovitšin hauta avattiin ja hänen jäännöksensä poltettiin.

      Hlystiläisyyttä esiintyi lähinnä Länsi-Venäjällä talonpoikien keskuudessa. Virallisen kirkon karsastuksen vuoksi liike sai salaisen luonteen. Yksittäisiä seurakuntia kutsuttiin hlystien keskuudessa "laivoiksi".

      Venäjällä 1700-luvulta 1900-luvun alkuun esiintynyttä kastroitujen skoptsi-lahkoa pidetään hlysteistä alun perin syntyneenä liikkeenä.

      Myös monissa muissa venäläisissä lahkoissa oli hlystiläisyyden kanssa yhteneviä piirteitä.

      Hengelliset tavoitteet ja radenije-rituaali

      Hlystien radenije-rituaali

      Hlystien hengellisenä päämääränä oli Kristuksen uudelleensyntyminen sielussa vanhan syntisen minän kuolettamisen kautta.

      Liike oli askeesimyönteinen, mutta harrasti hurmoksellisia öisiä kokouksia.

      Liikkeen teologiassa tavallisesta ihmisestä saattoi tulla Kristus tai Jumalansynnyttäjä, kunhan lihanhimo oli ensin kuoletettu Pyhän Hengen asettuessa ruumiiseen.

      Tämä tapahtui ekstaattisen tanssimisen ja seksuaaliorgioitten kautta niin sanotussa radenije-rituaalissa.

      Rituaaliin osallistujat lauloivat "itseäni ruoskin, Jeesusta etsin" ja tanssivat villisti ympyrää.

      Rukouksenpitäjä ("profeetta") ruoski osanottajia molemmille olkapäille.

      Tanssi päättyi ekstaattiseen lattialle taintumiseen, jonka aikana harrastettiin sukupuolista kanssakäymistä.

      Tämä nähtiin Pyhän Hengen vaikutuksena sekä synnin katoamisen merkkinä.

      Kollektiivisen synninteon nähtiin ikään kuin poistavan synnin rituaalisesti.

      LINKISTÄ LISÄÄ TIETOA!

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hlystit

    • hyppääjienliike

      Hyppääjien liike syntyi 1800-luvulla Länsi-Inkerin Ropsussa.

      Hyppääjille oli tyypillistä voimakas hurmoksellisuus, joka ilmeni hyppäämisenä ja hurjana tanssimisena.

      Liikkeeseen lienee vaikuttanut Venäjällä ortodoksien keskuudessa syntynyt hlystien eli ruoskijoiden lahko.

      Hyppääjien liikkeessä ilmeni sekä askeettisia että seksuaalisia piirteitä.

      Se kannatti vapaata seksuaalisuutta ja hylkäsi muodollisen avioliiton.

      Hyppääjät vastustivat virkavaltaa ja papistoa.

      Hyppääminen, konttaaminen, sekava ääntely ja huutaminen nähtiin pyhän hengen läsnäolon merkkeinä.

      Heidän seuroissaan pidettiin puheita ja laulettiin osin itse sepitettyjä lauluja.

      Liike piti keskinäisenä tervehdyksenään pyhää suudelmaa (laina ortodokseilta hlystien välityksellä).

      Jäsenet kieltäytyivät alkoholista, kahvista ja tupakasta. Naiset saattoivat korostaa asketismia ajamalla tukkansa pois.

      Hyppääjien kokoukset päättyivät yleensä pimeässä huoneessa transsitilassa harrastettuun ryhmäseksiin.

      Insestiäkin esiintyi, koska kuka tahansa saattoi pimeässä huoneessa tulla seksikumppaniksi.

      Suomeen hyppääjien liike tuli Inkeristä vuonna 1836. Liikkeen taantuminen alkoi 1850-luvulla.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hyppääjien_liike

    • PyhäJärjestys1

      Koraanin opetuksia

      6:66 Oi profeetta, kehoita uskovaisia taisteluun! Jos on kaksikymmentä keskuudessanne, jotka ovat kärsivällisiä, voittavat he kaksisataa, ja jos heitä on sata, niin he voittavat tuhat uskotonta, koska jälkimmäiset ovat kansaa, joka ei älyä. 9:14 Taistelkaa heitä vastaan, niin Jumala rankaisee heitä teidän kätenne kautta, saattaa heidät häpeään, auttaa teitä heitä vastaan ja parantaa uskovaisten rinnat. 9:29 Taistelkaa niitä vastaan, jotka eivät usko Jumalaan ... kunnes antavat veron ja nöyryyttävät itsensä. 9:52 ... Jumala on antava rangaistuksensa kohdata teitä hänen tyköänsä tai meidän kättemme kautta. 47:4-5 Kun tapaatte niitä, jotka eivät usko, niin lyökää niskaan, kunnes panette aikamoisen verilöylyn heidän keskuudessaan toimeen! Pankaa heidät sitten kahleisiin! Ja osoittakaa sitten hyvyyttä tai vaatikaa lunnaat kunnes sota päättyy. Niin on. Jos Jumala tahtoisi, hän saisi voiton heistä, mutta hän tahtoo koetella teitä toistenne kautta. Ne, jotka saavat surmansa Jumalan tiellä, niiden tekoja hän ei tee turhiksi. 59:2 Hän on se, joka ensimmäisen kerran karkotti kodeistaan ne Kirjan omistajat, jotka eivät usko. Te ette luulleet heidän lähtevän ja he luulivat, että heidän linnansa turvaisivat heidät Jumalalta, mutta Jumala kävi heidän kimppuunsa suunnalta, jota he eivät voineet aavistaa, ja heitti heidän sydämeensä pelon, niin että he omin käsin ja uskovaisten avulla hävittivät talonsa. 59:4-5 ... sen tähden, että he vastustavat Jumalaa. Ja jos joku vastustaa Jumalaa, niin Jumala on raju rankaisemaan. Jos olette kaataneet jotkut palmupuut tai jättäneet ne seisomaan juurillaan, niin se tapahtui Jumalan luvalla ja jotta hän saattaisi jumalattomat hämilleen. 59:14-15 He eivät taistele teitä vastaan yhdessä, vaan ainoastaan linnoitetussa kaupungissa tai muurien takana. ... Heidän laitansa on sama kuin niiden, jotka vähän ennen saivat kokea menettelynsä pahoja seurauksia. Niin heitä odottaa tuskallinen rangaistus. 61:4 Totisesti, Jumala rakastaa niitä, jotka hänen asiansa puolesta taistelevat taistelurintamassa niin kuin muodostaisivat lujasti salvatun rakennuksen. Islam on maailman nopeimmin kasvava uskonto. Myös edellä lainattuja tekstejä opetetaan islamistisissa koraanikouluissa aikuisille ja pienille lapsille. Tämä opetus takaa sen, että terroristien seuraava sukupolvi kasvaa väkivaltaan ja vihaan. Kun islam nousee otsikoihin väkivallan tekojen kautta, syyttävä sormi suunnataan kristillisyyttä kohtaansiamet Islamin monet kasvot Jeesus ja Muhammed Jeesus Koraanissa Kristus islamissa ja kristinuskossa Muhammedin ihmeellisiä opetuksia http://www.islamopas.net/terrorismiongelman-juuri.html

      • PyhäJärjestys1

        profeetta Muhammadin komentoon

        Najranin kristityt noudattivat keisarin uskontoa joistakin eroista huolimatta. He uskoivat, että Jeesus oli Jumala, Jumalan Poika ja kolmas kolmesta. Näin kristityt uskovat.

        He perustelivat väitettään, että hän oli Jumala, sillä, että hän herätti kuolleita henkiin, paransi sairaita, tunsi salatun ja loi savesta linnun hahmon, puhalsi siihen hengen ja siitä tuli lintu. Tämä kaikki tapahtui todellisuudessa Jumalan luvalla (Koraani 19:21) "merkiksi ihmisille".

        Sitä että hän olisi Jumalan Poika, he perustelivat sillä, että hänellä ei ollut tunnettua isää ja että hän puhui kehdossa, mitä yksikään ihminen ennen häntä ei ollut tehnyt.

        Sitä että hän olisi kolmas kolmesta, he perustelivat sillä, että Jumala on sanonut: "me teimme", "me käskimme", "me loimme", ja "me säädimme". He väittävät, että jos Jumala olisi vain yksi, Hän olisi sanonut: "minä tein", "minä säädin", "minä käskin" ja "minä loin". Jumala tarkoitti itseään, Jeesusta ja Mariaa. Kaikista näistä väitteistä on Koraanissa laskeutunut ilmoituksia.

        Kun nuo oppineet olivat puhuneet, Jumalan lähettiläs sanoin heille: "Kääntykää Islamiin!" He vastasivat: "Me olemme jo kääntyneet!" Jumalan lähettiläs väitti vastaan: "Te ette ole kääntyneet!" He sanoivat: "Olemmehan; me käännyimme jo ennen sinua!".

        Jumalan lähettiläs sanoi: "Te valehtelette! Se että te väitätte, että Jumalalla on Poika, estää teitä kääntymästä Islamiin, samoin kuin ristin palvominen ja sianlihan syöminen."

        He kysyivät: "Kuka sitten oli Jeesuksen isä, Muhammad?" Jumalan lähettiläs vaikeni eikä vastannut heille.

        Silloin Jumala lähetti tätä ja kaikkia heidän erimielisyyksiään koskevan ilmoituksen, Imranin perheen suuran (3) alusta ensimmäiset kahdeksankymmentä jaetta.

        Kun Jumalan lähettiläs oli saanut Jumalalta tämän kertomuksen, joka ratkaisi heidän erimielisyytensä ja kun häntä oli käsketty kiroamaan heidät (Koraani 3:61), jos he vastustaisivat häntä, hän kutsui heitä langettamaan molemminpuolisen kirouksen.

        He vastasivat: "Abul-Qasim, anna meidän neuvotella keskenämme asiasta. Sen jälkeen palaamme kertomaan, mitä aiomme."

        Niin he poistuivat. Kun he olivat jääneet keskenään, he sanoivat aqibille, joka päätti heidän asioistaan: "Abdalmasih, mitä sinä ajattelet?"

        Hän vastasi: "Kautta Jumalan, kristityt, tehän tiedätte, että Muhammad on Jumalan lähettämä profeetta ja että hän on tuonut ratkaisevan todisteen toveristamme (Jeesuksesta). Te tiedätte hyvin, että jos jokin kansa on langettanut molemminpuolisen kirouksen profeetan kanssa, se on tuhoutunut, niin nuoret kuin vanhatkin. Jos niin teette, teidät tuhotaan viimeiseen mieheen.

        Jos tahdotte pitää kiinni uskonnostanne ja pysyä siinä, mitä toverinne (Jeesus) on teille aikoinaan tuonut, tehkää sopimus tämän miehen kanssa ja palatkaa sitten maahanne."

        Niin he palasivat Jumalan lähettilään luo ja sanoivat. "Abul-Qasim, emme me tahdo langettaa molemminpuolista kirousta sinun kanssasi. Me olemme päättäneet antaa sinun jäädä uskontoosi ja pysyä itse uskonnossamme. Lähetä kuitenkin meidän mukaamme joku tovereistasi, johon me tyydymme, ja hän saa ratkaista meidän kiistamme, jotka koskevat omaisuutta. Me alistumme teidän ratkaisuihinne."

        Jumalan lähettiläs vastasi: "Tulkaa illalla uudestaan luokseni, niin lähetän mukaanne luotettavan ja vahvan miehen."

        s. 196-198

        Ibn Hisham, Profeetta Muhammadin elämäkerta, arabiankielisestä 800-luvun alkuteoksesta, Sirat Rasul Allah (lyhentäen suomentanut Jaakko Hämeen-Anttila), 1999 Basam Books Oy.


    • fkfjhfhfdhd

      Millaisi manauksia sitten entisaikaan käyttivät nuo haudoilla hiippailivat.Oli mustasukkaisuutta parisuhteissa ja hiukan yleisintä suunnattomaan kateuteen perustuvaa manausta elämässä menestyksessä taikka komeudesta jolla epäonnea sitten haettiin kyseiseen sukuun tilattuna.
      Hiukan outoa on ollut kun sukupolvissa onnettomuuksia kaikkein suurimmille nuorille toivoille taikka ihan puskista tullut vakavaa sairastumista suvun menestyjille tai puolisolle.

    • Kiroaja

      SAATANANPERKELEEN HUORANPILLUN HEVONVITUNVITTU PASKA JUMALAUTA!

      Oliko tarpeeksi vahva kirous vai pistetäänkö vielä pari HELVETIN PERKELEEN KYRVÄNMULKKUA perään?

    • Itse en niinkään tykkää kirota ketään. Paljon kivempaa on laittaa henget asialle että kaverilla homma luistaa. Kuitenkin jos vihaan jotain ihmistä, syy on aina myös itsessäni. Minun pitää muuttua eri ihmiseksi jotta tämä toinen voi käyttäytyä minua kohtaan eri tavalla. Vihaan useinmiten joko itseäni tai tunnetiloja, jotka välittyy meidän ollessamme keskenämme. Tällöin auttaa jos emme ole tekemisissä tai olen hänen kanssaan tekemisissä eri tavalla, kanavoiden eri persoonaa kontaktissa.

      Ja jos haluaisin sabotoida kaverin työtä jotta oma business menestyisi, olisi tämäkin aika kummallista ajattelua. Ennemmin haluaisin että molemmat löytäisimme omat tiemme menestykseen.

    • ateistiateisti

      Hoc est corpus meum

      Aika vittumainen kirous, jolla voit muuttaa naapurisi reikäleivän ihmislihaksi.

    • Anonyymi

      Voodoo on hölynpölyä mutta suomalaiset loitsut ja kiroukset toimivat käy ukon saarella sumuisena sateisella päivällä ja kutsu ukkoa jos häneen uskot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe