Ihan vain kysyisin voiko liittymän numeron perusteella päätellä sen olevan pre-paid täällä suomessa.
Aiemmin muistaakseni sen voi, nykypäivästä en tiedä ja jos joku tietää voisiko laittaa tiedot...
numero
ulkosuomalainen minä
2
147
Vastaukset
- gegergre
046 alkuinen on todennäkösesti saunalahden prepaid,muista ei voi olla varma koskaan,esim sonera easy prepaid alku on sama 040 kuin soneran operaattori liittymän
sitten on näitä pienempiä:Go mobile ym josta en tiedä mikä alku siinä/niissä on - Prepaid-kauppias
Jos kerrot numeron niin voin tunnistaa sen. En jaksa kaikkia sarjoja luetella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591