Onko muilla negatiivisia kokemuksia Imatran pien eläinklinikasta ? Itse sain niin huonoa asiakaspalvelua kyseisestä paikasta, etten enää ikinä astu paikkaan jalallanikaan ! Missä on asiakaspalvelu !?
Imatran Pien-Eläinklinikka
6
374
Vastaukset
- Eläinten puolesta!
On. Emme käy enää ikinä.
- ei enää koskaan
Tarkoitatko sitä Vuoksenniskalla olevaa eläinklinikkaa? Sinne en vie enää ikinä yhtään eläintä. Minua ei tyly palvelu haittaa, mutta kun ei hyvää hoitoakaan eläimelle saa (yksi lemmikki kuoli hoitovirheen takia ja vähän jäi sellainen maku suuhun, että miehellä oli vain kiire kotiin joten nukutusainetta tuli "vahingossa" liikaa), niin ajan mieluummin Lappeenrantaan. Sieltä löytyy paljon parempia eläinlääkäreitä.
- mmmie
Jäppilänniemestä löytyy hyvä eläinlääkäri, siellä itse käytän oman koirani.
- koiria on
Ihan hyvää hoitoa olemme saaneet nuorille koirille. Iäkkäät koirat on viety muille lekureille. Siellä ei pahemmin piitata vanhoista koirista...?
Asiakaspalvelua ei kyllä ole. Sitä en juuri ole odottanutkaan.
Onneksi jokainen voi valita, mihin lemmikkinsä vie.- -pettynyt-
Joo niin olen kuullut että tuonne ei kelpaa vanhat eikä sekarotuiset koirat !? Onneksi tosiaan on sen verran noita lääkäreitä että voi valita sentään. Jäppilänniemeen aijon lemmikkini viedäkkin, kun vaikutti niin osaavalta ja mukavalta eläinlääkäriltä ! : ) Voivat olla vuoksenniskalla varmoja etten jalallanikaan enää astu tuohon eläinlääkäriin jossa sekarotuisilla ja vanhoilla koirilla, kissoilla ja muilla eläimillä ei ole mitään väliä.
- rotukissani
joo,sama vika huonoa kohtelua,ei sinne enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574