Tämä on aika noloa,mutta löytyisikö vielä niin hyväsydämmistä ihmistä täältä,että auttaisi minut tästä ahdingosta.
Käyn kyllä töissä,mutta sekään ei enään auta pääsemästä tästä velkakuilusta.
jos sinulla on pienikin mahdollisuus autaa niin olisin ikuisesti kiitollinen.
vähäinenkin apu auttaa.ota yhteyttä.
YH-ÄITI TARVITSEE APUA
9
1432
Vastaukset 9
moi,mistä päin suomea olet?
ninnuliini70 kirjoitti:
olen Lahdesta.
kuin myös kerroppa lisää,ehkä pystyisin auttamaan sinua
- avulias Aatu
Voisin ehkä auttaa, jos saisin s-osoitteesi, niin kertoisit, mikä tilanne tarkemmin ja mitä voisin teettää työnä.
voisin tehdä vaikkapa kodin askareita.siivousta.pihan siivousta,ikkunoiden pesua ja kaikkea tollaisia juttuja mihin vaan kykenen.
osoite on:[email protected]- werner66
Et sä näköjään oikeesti apua tarvitse, koska et vastaa.
- ..
Uskon että elämä yksinhuoltajalla on kiireistä ja rankkaa joten ei välttämättä voi joka päivä olla koneen ääressä.
- ...
otahhan minuunkin sähkärillä yhteyttä niin voin auttaa sinua:) [email protected]
moi.kerrohan lisää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 74451
- 37426
- 33425