mikä voi olla suzuki pv:ssä vikana ku se paukkuu ei liiku paljon mihinkään
mopo paukkuu
21
26314
Vastaukset
- tero
Taitaa olla pakoputken hehkutuslanka paskana tai kaasarin difektorin säädin. Soita moposporttiin ja kysy.
- Esko
Sytystyskipinät ei tule ajallaan. Tarkasta ensin tulppa. Se voi olla viallinen.
- jopo
ettei ole piikkiä tulpassa.
- 27vuoden kokemus mopoista
kyllä se on pakoputken paukkulaakeri joka sieltä on mennyt!!
- TTigerA97
Tutulla oli sama vika. Ensinnäkin sytytys oli pielessä, tulppa tai magneetti. Tämä korjautui, en tiedä miten (en ollut paikalla). Ja kone sai liikaa bensaa, kierti jonkin aikaa ennenkuin alkoi lyömään tulta pakoputkesta ja paukkua.
- thunder
Mulla korjaantu sama ongelma kun laitoin kaasarin säädöt rikkaammalle(hiukan isompi suutin).Paukkuuko pakoputkessa vai kannen välistä? Nimittäin jos kansi on vino voi myös sen välistä paukkua, erityisesti moottorijarrutuksen aikana.
- bseboy
Mulla sama vika et yrittää kaasuttaa ni paukkuu ja lyö tulta putkesta. Tulppa on uus. Mut en tii ä miten sytytystä säädetää ku on kärjetön sytytys?? (Mopo on bse 125cc)
- Jossu
tulpassa piikkiä?
tai
sit sulla ei ole sytytys kohdallaan. näähän tuli jo tuolla, mut meillä on ainaki nää ollu yleensä vikana, sillon ku oli vanhoja romuja pihassa.
eli osta ensin uus tulppa jos et ole jo ostanu, jos ei auta ni säädä sytytystä.
ja pieni vinkki!
kun laitat sytytystä vähän enemmän ennakkoon, ni saat tehojakin enemmän irti. eiku säätämään vain!!
ja rohkeasti yrittämään. siinä sitä oppii- Rautanen55665
Miten muka voi säätää sytytstä?
- 0293
No siitä vauhtipyörämagneetosta, joka on kiinni kampiakselissa!
Tuskin siinä virtaa varten akkua on!
Se paukkuminen johtuu siitä, että seos palaa pakoputkessa eikä
palotilassa. - aapuuva
Jaapa ,jos oliskin pojanpojan pv; vika tuo, mut kun menivät tilaan uuden sylinterin mäntineen ! entinen sylinteri oli ilman imukanavan läppäventtiiliä! nyt uus on venttiilillä ! nyt laitoin osat kiinni, moottori ei käy kun sen ajan et automaattiryyppy on päällä, ja menee päältä pois , sit sammuu ! päreet palaa papalta ! pojan isä on matkatöissä, ja 13v viikari papan niskaan puhaltamas, et joko käy ! jos asiallinen neuvo tulis joltaki, olis pappa kiitollinen !
- Äijjääää
Äijjä
- Jutustelija1
Tuosta voi lukea/katsoa/kuunnella blogia, siinä kuluu aika niin ei tarvitse niin paljoa kitua ajojen puutteessa. Ja on siellä motorisoituja ajoneuvojakin kun ne varmasti kiinnostaa.: http://mattiviikate.blogspot.es/
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - Anonyymi
no voi pappa osta uus mopo!
- juhminh
Mitäcittua tätä o kysytty 10 vuot sit
- Jutustelija1
Mutta nousevat polvet ja muutkin palaavat varmasti aiheeseen aina vain, joten ei oel turhaa setviä asiaa.
- mopopoitsut
Eikö ole muuta tekimistä kun suomi täyttää satasen verran?
- Moopeliboi
Voisko vaikka olla paskat öljyt. Itellä paukkuu sillee pikkase kun kaasuttaa vapaalla.
- Anonyymi
Miksi 4t crossi paukkuu ja käy huonosti
- Anonyymi
Mul on se et mulla puolanjohdon liitin oli huonosti nii se siitä paukkuu
- Anonyymi
Eikös se nykyään oo muotii että mopo paukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351