Suomessakin ihmiset osallistuvat ns. pride- tai 'lutkakulkueisiin'.
Huomattava 'hepohes' lukema pitäisi olla, että mukaansa liittyisin.
Tyyli nykyään toinen
23
74
Vastaukset
- sinisirkku-
Hyvä! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- jäätynyt ruusu
Lutkakulkueet marssivat naisten oikeuksien puolesta - mukana on myös raiskattujen äitien, tyttöjen ja naisten oikeuksien puolustaminen ja esille nostaminen.
Raiskatut ja julkisesti häpäistyt naiset edelleenkään eivät saa kärsimyksistään mitään korvauksia, siitä välistävetäjät ovat aina pitäneet huolen.
Pride nostaa samaa teemaa esiin.
Yhteinen teema minusta on molemmille tuo ihmisyyden teema.
Elinikäinen häpeä ja kärsimys on niin raskas taakka ihmiselle, että minä ainakin olen ylpeä noista ihmisistä, jotka haluavat että kannetaan tuota taakkaa yhdessä.
Maan päällä. Maahan polkijoitakin riittää - muodostanevat edelleen omat kulkueensa.
Kiitos siskot - tulen mukaan.- sinisirkku-
Tuosta en ole tienytkään. Lohtua kaipaavat varmaan raiskatut ja alistetut naisparat!. Vaikeaa on tajuta kaikkea mitäl luonnehäiriö aiheuttaa!
Solidaarisuutta tunnen minäkin.uhreille. - sinisirkku-
sinisirkku- kirjoitti:
Tuosta en ole tienytkään. Lohtua kaipaavat varmaan raiskatut ja alistetut naisparat!. Vaikeaa on tajuta kaikkea mitäl luonnehäiriö aiheuttaa!
Solidaarisuutta tunnen minäkin.uhreille.Mikä kumma se ihmisessä(kyseenalaistan) voi aiheuttaa niin alhaisen teon?
Sen tiedän koirien elämästä, että jos uroskoira astuu toisen heikomman uroksen mukamas, se haluaa osoittaa ylemmyytensä! Mutta että ihminen!!!
Taitavat olla pelkkiä koiraita, eläimellistä tosiaan.
Kaikenlaisia maa päällään kantaakin! Hyi h*****vata! - sinisirkku-
sinisirkku- kirjoitti:
Mikä kumma se ihmisessä(kyseenalaistan) voi aiheuttaa niin alhaisen teon?
Sen tiedän koirien elämästä, että jos uroskoira astuu toisen heikomman uroksen mukamas, se haluaa osoittaa ylemmyytensä! Mutta että ihminen!!!
Taitavat olla pelkkiä koiraita, eläimellistä tosiaan.
Kaikenlaisia maa päällään kantaakin! Hyi h*****vata!Tämä kommentti 3.8 klo 21:44 on jatkoa raiskausten uhreista
jota keskustelu koski! Vain alistamisesta muistin koiraeläinten tavan.
Ei hepohessissä, ei kaatokännissäkään!
Liian pitkään on pinnan alla ollut seksuaaliseen poikkeavuuteen liityviä peittelyjä. Kun nyt on vapauduttu tunnustamaaan tosiasiat, on ikäänkuin juhlittava.Kaiiken kukkien on sallittava kukkia mutta rikkaruohot ovat edelleenkin rikkaruohoja.
Presidenttiehdokkaistakin voisi jotain sanoa, mutta olkooon.- sinisirkku-
Ihan oikeassa olet Ruuneperi. Tänään viimeksi ajattelin tuotakin lausetta, mistä se on saanut alkuperänsä.
- puska_birita
Ihmisen älykkyys on suorassa korrelaatiossa hänen suvaitsevaisuutensa.
Kun ei pelkää, ei ole ennakkoluuloinenkaan, vaan ymmärtää tosiasiat.
Ymmärtää myös uuden tiedon.Kyllä suvaitsevaisuus kuuluu ihmisyyteen ja siis ihmisille.
Jos kuitenkin ruvetaan sairaalloista perverssiyttäkin suosimaan, ollaan metsässä.- .
Ruuneperi kirjoitti:
Kyllä suvaitsevaisuus kuuluu ihmisyyteen ja siis ihmisille.
Jos kuitenkin ruvetaan sairaalloista perverssiyttäkin suosimaan, ollaan metsässä.Sinäkö määrittelet sairaalloisuuden?
Perverssiys?
Mies ja nainen, janan ääripäät, kaikki mahdumme siihen väliin, kuka mihinkin.
Ilman valkoista, ei näe mustaakaan.
- ullamirjami*
Se poikkeavuus, että kaksi samaasukupuolta tykkää toisistaan ,tykäkkööt minunpuolestani , kunhan ei vaan kukaan naispuolinen tule lääppimään minua.
Muistan, nuorena tyttönä, kuinka en sellasesta tiennyt mitään ja olin työpaikalla ,minua varoitti yksi naispuolinen työkaveri. että pidän varani , koska siellä oli tiedossa , että joku nainen oli kopeloinut pesutiloissa jotakuta ,ja hän oli saanut sokin, koska sellainen varsinkin siihenailkaan 50v sitten oli tosi tuomittavaa ja jopa pelättiin sellaisia.
Nuorelle tytölle sellainen olisi ollutkin kaamee paikka . Kun ei sitä voi vieläkään uskoa todeksi , että sellaisia voi olla.
Niin vaati se Haavistolta rohkeutta tunnustaa suhteensa Tv:haastattelussa tänään.
Vaikka ei hänestä pressa tulis vaikka olis naisenkin kanssa suhteessa. - se siitä
Haavisto on fiksu ja älykäs ihminen.
- susmorsian ek.
Kun täällä nyt viimeaikaisia kirjoituksia on tullut luetuksi, pakostakin huomaa, miten kaksi "besserwisseriä" tietää kaikista asioista kaikki. Taitavat olla henkilöitä, jotka elämää ruusunpunaisten lasien takaa ovat vain katselleen, ja kuulleet puhuttavan vain kukista ja mehiläisistä.
Miten esimerkiksi voi tuomita samaa sukupuolta olevien rakkaus, sanon rakkaus, onko rakkaus perverssiyttä, koiraksi ihmistä tuolla nimitelty, sairaalloisuudeksi, sukupuolielämää eläimellisyydeksi.
Heidän mielestään homot ja lesbot ovat vain seksihurjastelijoita, kyllä heilläkin varmasti on ihan samanlaiset ystävyyden ja läheisyyden kaipuut kuin ylevillä kukkien ja mehiläisten ihailijoillakin.
Kyllästyttää tuo tietäväisten tietämättömyys elämän monimuotoisuudesta.- hei sus
sano nyt ketkä ne kaksi ovat, toisella kai tarkoitat sinisirkkua. Mutta kun niin reilua ja avointa esität, mai nitse4 se toinenkin !
- sinisirkku-ek
Väärät johtopäätökset olet taas tehnyt, raiskaus On toisen alistamista !
sana koiras taas, on urospuolinen, ei suinkaan ihmistä sinänsä tarkoita
Seksuaalisuus taas kuuluu elämän ihanimpiin asioihin rakkauselämässä! Älä muuta yritäkään!
Pride homoparien esiintymisestä kulkueena, pidän hieman mauttomana jos vuosittain marssitaan.
Maailmallahan tuo ilmeisesti on muotia.- ss seksuaalisuus
voi ilmetä kahden samaa sukupuolta olevan välilläkin, joten mitä siinä vouhkaat ja opetat muita mikä on elämän ihanimpia asioita. Joku voi tuntea vetoa eläimiinkin, mitäs siihen sanot ?
Onkos tässä raiskauksia kukaan puolustellutkaan ! - sinisirkku-
ss seksuaalisuus kirjoitti:
voi ilmetä kahden samaa sukupuolta olevan välilläkin, joten mitä siinä vouhkaat ja opetat muita mikä on elämän ihanimpia asioita. Joku voi tuntea vetoa eläimiinkin, mitäs siihen sanot ?
Onkos tässä raiskauksia kukaan puolustellutkaan !Äkäpussiko se siellä kiukuttelee:D
Tykätköön kukin mistä tykkää, on minullakin oikeus sanoa mistä pidän! - susmorsian ek.
Olen pahoillani äkkinäisyydestäni ja ärtymyksestäni aamulla. Olen varmaan liikaa viime aikoina täällä asustellut, palstalla nimittäin.
Tässä on ollut vähän liikaa sosiaalityöntekoa, tänään jouduin olemaan tyhjänpäiväisessä jaarittelu-palaverissa nimenomaan tällaisen tuolla toisessa ketjussa mainitun sosiaalitantan kanssa. Ikävä esimerkki hän väärällä alalla olemisesta...en ole ainut sitä mieltä oleva. Turha selitellä millä tavalla, mutta ei missään tapauksessa ainakaan "paapo" asiakkaitaan, siis nuoria, puuttuu vaan oikea yhteys heihin.
En sen enempää hörpöttele koko asiasta, mutta sen kerron, että sosiaalityöntekijöiden koulutus tullee vihdoin muuttumaan, uudistumaan, sitä ei tiedä kyllä, milloin se saadaan toimimaan. Toivottavasti olen itsekin vähän vaikuttanut siihen, kun olen kolmeen kansanedustajaan ottanut yhteyttä tässäkin asiassa viime vuosina.
Niin...sinisirkulle tämä....kirjoitukset vinksahtelevat milloin minnekin. - sinisirkku-
susmorsian ek. kirjoitti:
Olen pahoillani äkkinäisyydestäni ja ärtymyksestäni aamulla. Olen varmaan liikaa viime aikoina täällä asustellut, palstalla nimittäin.
Tässä on ollut vähän liikaa sosiaalityöntekoa, tänään jouduin olemaan tyhjänpäiväisessä jaarittelu-palaverissa nimenomaan tällaisen tuolla toisessa ketjussa mainitun sosiaalitantan kanssa. Ikävä esimerkki hän väärällä alalla olemisesta...en ole ainut sitä mieltä oleva. Turha selitellä millä tavalla, mutta ei missään tapauksessa ainakaan "paapo" asiakkaitaan, siis nuoria, puuttuu vaan oikea yhteys heihin.
En sen enempää hörpöttele koko asiasta, mutta sen kerron, että sosiaalityöntekijöiden koulutus tullee vihdoin muuttumaan, uudistumaan, sitä ei tiedä kyllä, milloin se saadaan toimimaan. Toivottavasti olen itsekin vähän vaikuttanut siihen, kun olen kolmeen kansanedustajaan ottanut yhteyttä tässäkin asiassa viime vuosina.
Niin...sinisirkulle tämä....kirjoitukset vinksahtelevat milloin minnekin.Olihan se hieman epäselvä jatko, siksi laiton oikaisun:D
Oikein kauhistuin kun luin, mutta mitä noista sus, puhumalla asiat selviää! Mahtaaks selvitä sos, henk. kanssa?
Vinksahtelee kuin merimies maissa hauskasti! Ei hättää,mittään
mä kävin jo. :D sinisirkku- kirjoitti:
Äkäpussiko se siellä kiukuttelee:D
Tykätköön kukin mistä tykkää, on minullakin oikeus sanoa mistä pidän!Pri vuotta sitten meillä oli erään aggressiivisen naispuolisen nimimerkki kirjoittajan kova älämölö ihmisten seksuaalisista suuntautumisista.
"Etkö sinä*****juuti tuomitse samaa sukupuolta olevien suhteita.
Kirjoitin vastauksesti, että Universumissa on yli 99.99% asioita, joihin ei pätevyyteni riitä ...nuo asiat eivät ole minulta mitenkään pois.
Toisaalta tuo Ruuneperin kaatokännitila hykerryttää...nehän voisivat kuljettaa kottikärryssä tuohon kulkueeseen ankaran "puudutuksen" tilassa
- neutri blogisti
Hämmästelin, eikö pressalla ole muuta tiedotettavaa kansalle kuin "kissani kuoli" vähissä on huoli kansalaisten ja maan tilanteesta. Tiedotus jo sinänsä kertoo mikä hänelle on maan johdossa tärkeintä.
Tänään sitten uusi tiedotus, miesystävän silmän alunen mustana laastarilla paikattuna! Aivan toisarvoisia asioita kun kyseessä on sentään maan johto.
MIten tämä pari kokee ja suhtautuu pride-kulkueisiin? Kaikki sen varmaan tietävät malliin, ei saa nähdä mitään, ei saa kuulla mitään, ei saa puhua mitään mutta kuitenkin sen kaikki tietävät!!!!!!!!!!!!1- ?´´´´´´´´´´
Mitä merkittävää kuvittelit sanovasi?
- kanaton,,munaton
Minä kyllä ymmärsin tuon --neutri blogistin-- tekstin, ja näin asia on tulee olemaan.
Joskus vetää suupieltä hymyyn nuo yhteisedt ulkomaan matka !
Tarkkanäköinen se kyllä huomaa ja toiset voi arvailla, kuten juuri on käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812537Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2251409Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus831256Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391169- 791164
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331065Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin11982Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116900Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.25824Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78780