olen juuri muuttanut kokkolaan ja haluaisin tietää että onko täällä, yksinhuoltajille jotain ns. omaa ryhmää. toimintaa ym...
kokkolan seudun yksinhuoltajat
7
321
Vastaukset
kokkolasassa on ollut yksinhuoltajien yhdistys,mutta ei ole tällä hetkellä toiminnassa. yleensä kaikki käy koivutuvalla koivuhaassa jos haluaa nähdä muita äitejä. olen itsekin 3 lapsen yksinhuoltaja. satunnaisesti olen käynyt koivutuvalla.
- vierailija.
millon näitä koivutuvan kokoontumisia on?
- yyyyyyyyyyyyhooooooo
Koivutupa on auki ma-to klo 9.00-16.00 ja pe 9.00-15.00
- ÄO.nne = 0
Ettekö te perkele osaa kirjoittaa Kokkola isolla K kirjaimella !!!!!!!!!
- huh huh
mistä teit idiootteja oikeen sikiää... voi voi ja lämmin leipä, ei voi muuta sanoa.
- Sun ÄÖ= pakkasella
Se on "isolla K-kirjaimella" eikä "isolla K kirjaimella" ! Ookko sää vähä pöhölö?
- SUN ÄÖ = pakkasella
Ja sitä paitsi lyhennyksen jälkeen tulee kaksoispiste. Eli EI "ÄO.nne" VAAN "ÄO:nne". Mene hyvä ihminen kouluun. Kokkolasta löytyy yleissivistäviä kursseja myös sinunlaisille paskapäille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362878
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572288Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281839- 1291568
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641338- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969