Firefox ja hotmail

Hei!
Onko kenellekään muulle tullut tätä ongelmaa viime aikoina ettette pääsisi Firefoxilla lukemaan meilejänne?
En saa viestejä auki, mutta Internet explorerilla olen päässyt ne katsomaan.
Haluaisin kuitenkin saada sen taas toimimaan tuliketulla ettei tarvitsisi aina hyppiä selaimelta toiselle (enkä muutenkaan tykkää käyttää I.E:tä) aina kun tulee sähköposti.

Kiitos ja kumarrus neuvoista.
9229
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Säännöllisesti käyn Firefoxilla lukemassa Hotmail-postilaatikkoa,
viimeksi 5 minuuttia sitten. Ei mitään ongelmia.

Äänestä

Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta.

Äänestä
  • "Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "

Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
    ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.

Äänestä

• fundamentalist kirjoitti:

"Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "

Et sitten ole huomannut, että uusin on jo 7 versio...

Montakohan muuta reikää on paikkaamatta koneessas ? ? ?

"Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "

Äänestä

kyllä siellä hotmailissa oli laaja ongelma kirjautumisessa, ongelma pitäisi olla jo korjattu. esiintyykö sinulla vielä ongelmaa ja jos niin miten se ilmenee.

Äänestä

Jos kirjautuu windowslive mailiin, esim hotmail tms. salatulla yhteydellä tai normaalisti, jääkö tästä viimeinen päivitystieto kuitenkin program filesiin live mail kohtaan? Mielestäni jää, kun näkyy päivämäärä ja kello, mutta vaimoni sanoo ettei ole kirjautunut mailiin.. Onko tämä jokin automaattinen päivitystieto vai valehdellaanko minulle

Äänestä

Ajoittain Hotmailissa esiintyy sellaista ongelmaa, ettei sinne pääse...

Äänestä

ilmeisti menee salatulla yhteydellä mutta tieto jää muistiin että käyty???

Äänestä
  • Just laitoin ihmettelyt jonnekkin siitä miks firefox 8 ei aukaise postia. Juu se oli tuolla suomi24 osastolla. Tosi kinkkiseksi ovat nämä alueet tehneet.
    No ei aukea firefox 8:lla posti. Onneks chrome toimii.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

young lady kirjoitti:

Hei!
Onko kenellekään muulle tullut tätä ongelmaa viime aikoina ettette pääsisi Firefoxilla lukemaan meilejänne?
En saa viestejä auki, mutta Internet explorerilla olen päässyt ne katsomaan.
Haluaisin kuitenkin saada sen taas toimimaan tuliketulla ettei tarvitsisi aina hyppiä selaimelta toiselle (enkä muutenkaan tykkää käyttää I.E:tä) aina kun tulee sähköposti.

Kiitos ja kumarrus neuvoista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu