Firefox ja hotmail

young lady

Hei!
Onko kenellekään muulle tullut tätä ongelmaa viime aikoina ettette pääsisi Firefoxilla lukemaan meilejänne?
En saa viestejä auki, mutta Internet explorerilla olen päässyt ne katsomaan.
Haluaisin kuitenkin saada sen taas toimimaan tuliketulla ettei tarvitsisi aina hyppiä selaimelta toiselle (enkä muutenkaan tykkää käyttää I.E:tä) aina kun tulee sähköposti.

Kiitos ja kumarrus neuvoista.

9

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fundamentalist

      Säännöllisesti käyn Firefoxilla lukemassa Hotmail-postilaatikkoa,
      viimeksi 5 minuuttia sitten. Ei mitään ongelmia.

    • dfghjkl

      Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta.

      • fundamentalist

        "Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "

        Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
        ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.


      • HUH HUH...
        fundamentalist kirjoitti:

        "Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "

        Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
        ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.

        Et sitten ole huomannut, että uusin on jo 7 versio...

        Montakohan muuta reikää on paikkaamatta koneessas ? ? ?


        "Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "

        Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
        ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.


    • .

      kyllä siellä hotmailissa oli laaja ongelma kirjautumisessa, ongelma pitäisi olla jo korjattu. esiintyykö sinulla vielä ongelmaa ja jos niin miten se ilmenee.

    • tellme

      Jos kirjautuu windowslive mailiin, esim hotmail tms. salatulla yhteydellä tai normaalisti, jääkö tästä viimeinen päivitystieto kuitenkin program filesiin live mail kohtaan? Mielestäni jää, kun näkyy päivämäärä ja kello, mutta vaimoni sanoo ettei ole kirjautunut mailiin.. Onko tämä jokin automaattinen päivitystieto vai valehdellaanko minulle

    • hottimaili

      Ajoittain Hotmailissa esiintyy sellaista ongelmaa, ettei sinne pääse...

    • apppp

      ilmeisti menee salatulla yhteydellä mutta tieto jää muistiin että käyty???

      • Just laitoin ihmettelyt jonnekkin siitä miks firefox 8 ei aukaise postia. Juu se oli tuolla suomi24 osastolla. Tosi kinkkiseksi ovat nämä alueet tehneet.
        No ei aukea firefox 8:lla posti. Onneks chrome toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe