Hei!
Onko kenellekään muulle tullut tätä ongelmaa viime aikoina ettette pääsisi Firefoxilla lukemaan meilejänne?
En saa viestejä auki, mutta Internet explorerilla olen päässyt ne katsomaan.
Haluaisin kuitenkin saada sen taas toimimaan tuliketulla ettei tarvitsisi aina hyppiä selaimelta toiselle (enkä muutenkaan tykkää käyttää I.E:tä) aina kun tulee sähköposti.
Kiitos ja kumarrus neuvoista.
Firefox ja hotmail
9
221
Vastaukset
- fundamentalist
Säännöllisesti käyn Firefoxilla lukemassa Hotmail-postilaatikkoa,
viimeksi 5 minuuttia sitten. Ei mitään ongelmia. - dfghjkl
Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta.
- fundamentalist
"Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "
Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii. - HUH HUH...
fundamentalist kirjoitti:
"Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "
Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.Et sitten ole huomannut, että uusin on jo 7 versio...
Montakohan muuta reikää on paikkaamatta koneessas ? ? ?
"Olen nähnyt ton kaverin koneella ja herjas päivittämään selainta. "
Sitten on ollut tosi vanha Firefox, nimittäin itsekin käytän tässä
ikivanhaa FF 3.6.18 -versiota ja hyvin toimii.
- .
kyllä siellä hotmailissa oli laaja ongelma kirjautumisessa, ongelma pitäisi olla jo korjattu. esiintyykö sinulla vielä ongelmaa ja jos niin miten se ilmenee.
- tellme
Jos kirjautuu windowslive mailiin, esim hotmail tms. salatulla yhteydellä tai normaalisti, jääkö tästä viimeinen päivitystieto kuitenkin program filesiin live mail kohtaan? Mielestäni jää, kun näkyy päivämäärä ja kello, mutta vaimoni sanoo ettei ole kirjautunut mailiin.. Onko tämä jokin automaattinen päivitystieto vai valehdellaanko minulle
- hottimaili
Ajoittain Hotmailissa esiintyy sellaista ongelmaa, ettei sinne pääse...
- apppp
ilmeisti menee salatulla yhteydellä mutta tieto jää muistiin että käyty???
Just laitoin ihmettelyt jonnekkin siitä miks firefox 8 ei aukaise postia. Juu se oli tuolla suomi24 osastolla. Tosi kinkkiseksi ovat nämä alueet tehneet.
No ei aukea firefox 8:lla posti. Onneks chrome toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392060
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691- 66616
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467