Ostetaan tieliikennekelpoinen mopo kesäajokiksi. Mopon tulee olla rekisteröity, toimiva ja vakio.Ulkoisen olemuksen ei tarvitse olla hieno, tärkeintä on tekninen toimivuus.
Olen kiinnostunut Tunturi Tigereistä, Pappa-Tunturista, Solifer SM:stä ja Automatista, sekä Suzuki S1:stä, PV:stä ja Honda Monkeystä. Myös endurot kiinnostavat. Erityisesti olen kiinnostunut automaattivaihteisista mopoista, en kuitenkaan skoottereista.
Mopon tulee olla mielellään Pääkaupunki-Seudulla, sillä en pääse hakemaan. Jos kauempaa löytyy hyvä, maksan tuonnista korvauksen.
Hinta: 500-1000 euroa
Yhteystiedot: ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Olen kiinnostunut Tunturi Tigereistä, Pappa-Tunturista, Solifer SM:stä ja Automatista, sekä Suzuki S1:stä, PV:stä ja Honda Monkeystä. Myös endurot kiinnostavat. Erityisesti olen kiinnostunut automaattivaihteisista mopoista, en kuitenkaan skoottereista.
Mopon tulee olla mielellään Pääkaupunki-Seudulla, sillä en pääse hakemaan. Jos kauempaa löytyy hyvä, maksan tuonnista korvauksen.
Hinta: 500-1000 euroa
Yhteystiedot: ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Vastaukset 1
Vanhimmat
Olis Cpi Sx -06 ei lähe käyntiin syy varmaan sytytystulpassa muuten toimiva vekotin 600€ saat jos tuut hakemaan hyvinkäältä.