Monet teistä varmaa ntietävät pelin Terraria. Sehän on siis Minecraftin tapainen seikkailu/indie peli mutta se on 2D ja siinä on pomovastuksia ja monia muita ominaisuuksia. Olen pistänyt pystyyn Terraria-foorumin suomalaisille. Foorumi on hyvin tuore ja kaipaa uusia käyttäjiä. Foorumilla voit keskustella yleisesti Terrariasta, lukea ja jakaa ohjeita sekä kuvia ja tilanteita.
http://terrariasuomi.foorumit.org/
Terraria Suomi
47
2724
Vastaukset
- Se-on-niin-vaan
Terraria minulla ei toimi. Se sanoo kun yritän aukasta: Peli ei ole tällä hetkelle käytettävissä. Yritä myehemmin uudelleen.
- jimi400
mulla on sama juttu :(
- XD super lol
No lataa perkele maksullinen terraria
- XD super lol
Lataa maksullinen terraria
- sa
mist pystyy lataa terrarian ????
- Tatska691
Steamist sen saa!
- ebin :D
osta se steamista :)
- sotapoika 20
lataa steam sitten eti terraria sitten etikavereita ja pelaavaikka niiden kaa tai stten yksin ja se makasaa 9.99 sori jos se maksaa :(
- XD super lol
Play kaupasta voi ladata terrarian
- Vastailija_kysymyksiin
XD super lol kirjoitti:
Play kaupasta voi ladata terrarian
PC:llä on helpompi, sanon vaan oman mielipiteen: PC:llä on helpompi pelata kuin puhelimella. Pc:llä on isompi näyttö, kuin puhelimessa, ei tarvii suuttuu, kirjoitin oman mielipiteeni asiasta :)
- Tänne vaan
Elikkäs haluukkaat saa tuolta Terrarian: www.roensite.net/cracked.php?id=terraria
Itsekkin olen ladannut pelin kyseiseltä sivulta.
Ja jos joku haluaa pelata serverissäni tarvitset hamachin.
Liity verkkoon: terraria host3 ja salasana on: 123- Vastailija_kysymyksiin
no, ekaks sielt voi saada viruksia koska sivut, tuntemattomat sivut, ei kannata luottaa niihin, niist voi saada viruksii sun koneesees ja parempi maksaa peli Steamista kuin jostan cracked sivustoilta. Koska ostettu on aina parempi kuin cracked..
- Tompo
Kun menen maan alle tausta liikkuu kun menen sivuttain, mitä pitäisi tehdä?
- Homokalapuhunsoftist
mullaki tulee toi: ''Peli ei ole tällä hetkelle käytettävissä. Yritä myehemmin uudelleen.''
Mithän pitäs tehä? ;) - nikkez terraria
jos siihen tulee se vitsi homma et tapahtu virhe yrit myöhemmi uudestaan sun pittöö ladata: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=20914 ja http://microsoft-net-framework-4.en.softonic.com/
- Vastailija_kysymyksiin
En usko, ei kannata ladata noista sivuista, ellet tiedä niistä mitään, niistä voi saada viruksia koneellesi.
- aijaaahajoo
Microsoftilla ei oo viruksia mut musssa voi olla
- servu?
onko kellää terraria servua? =) mieluiten no hamachi
- RBZRoll
Mulla ois servu mut se ei oo cracked hamachi: paska459 password: 123 ip. 5.2.137.52
- Nyyh...
Mulla on Terraria mut se ei aukee?
- terskaonpeli
mulla on crack ja toimii mut pitää aina ladata uusiks kun tulee päivitys tahtosin sen collectors editionin :)
- haluun pelata
tarviiko tän terskan peluuseen jonku ohjelman ku latasin eikä toiminu >:(
ja jos tarvii antakaa linkki jost voi ladata pliis- HALVEKSIN WARETUSTA
OSTA SE SAATANA! SE MAKSAA VITTU 10E -.-
- random5
villvanity kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=gXp0u_avx4g Tuossa on tutoriaali linkit löytyy!
tuo linkki vaa lataa koko ajan?
- 11 vuotias poika
no siis sen voi ladata kyllä ja tässä ohjeet
1. mene tälle sivustolle http://www.mediafire.com/download/do85qq5t7l964ey/
2. lataa
3.kun avaat sen älä mene suoraan terrarai.exe vaan mene xnafx40-redist.msi
4. heti kun se on valmis niin voit pelata
- Terrarian ostanut :P
vitun nössöt ! :D ette uskalla ostaa terraria jos se on 90% alennnuksessa ollu tos jonki aikaa sitte steamis eli 0,99 € !!! te vaan kräketillä vetelette :D
mulla on ostettu TERRARIA ! makso 9,99€ :D- HALVEKSIN WARETTAJIA
HIENO MIES! :d mikä sun steam nimi o?
- Osto kannattaa
Hyvä! Sentään joku ostanut! :D
- OSTO ON HUVA
Osto kannattaa kirjoitti:
Hyvä! Sentään joku ostanut! :D
onneksi :D
- ransom5
ostin itekkin alest
- Vastailija_kysymyksiin
Cracked ei ikin oo parempi kuin ostettu versio. Cracked peleistä voi saada viruksia koneeseen.
- pasatipaavo
5 vuotta vanha keskustelu ja vieläkin ihmiset tätä jatkaa... no miksipä ei...
- IDIOTUS!!!
vidun idiotus bashium.... 5 vuotta? ootko tyhmä vai tyhmä? eli varmaan tyhmä....
- random5
oon pelannu 3 vuotta tätä hyvä ostos oli kannattaaa ladata gamiki mod tähän kivaa kun on toomanyitems terrariassa kun minessäkin on :-D
- random61
HEHH HEH! Haistas v!ttu.
- 11 vuotias poika
no siis itse latasin terrarian ilmaiseksi ja se mulla toimii enkä ole yhtään katumassa (ohjeet) ekaksi menette http://www.mediafire.com/download/do85qq5t7l964ey/
sitten kun olette latannet sen ottakaa sieltä semmonen kuin xnafx40-redit.msi
kun olette löutäneet sen kilkkatkaa siitä ennekuin laitatte terraria.exe se laittaa loput asetukset oikein ja sitten kun olette tehneet sen laittakaa sitten vasta se terrarai päälle ja sen jälkeen
Hauhkaa pelailua - RikasKoskaOmistan9e
No huhhuh jätkät! Ei mitään tolkkua ladata jotain cracked versioita! Niissä on aina tietysti pieni virusriski, ja ainakin minulla moisesta tulee huono omatunto. Kai teillä nyt on 10euroa terrariaan? Jos ei ole, miten sitten saatte elantonne? Järki käteen! Itse ostin terrarian suuressa alennuksessa! Sain sen neljällä eurolla! Sitä paitsi, saa automaattisia päivityksiäkin! Hullut!
- Onmulki10e
Itekki oon ostanu Terrarian eikä 10 euroa ole paskaakaan.. Joskus se maksaa jopa 1e eikä teillä oo varaa?
- TerraFan
LOL Latasin Terrarian ps3 kaupasta ja makso vaan 15€
PS.mulla on se ps3lla - TerraFan
TerraFan kirjoitti:
LOL Latasin Terrarian ps3 kaupasta ja makso vaan 15€
PS.mulla on se ps3llaSitä paitsi mulla on terraria Windows phonella Nokia Lumia630 ps hei Windows phonella! Maksaa kännylle vaan 5€
- TerraFan
TerraFan kirjoitti:
Sitä paitsi mulla on terraria Windows phonella Nokia Lumia630 ps hei Windows phonella! Maksaa kännylle vaan 5€
LOL
- aptoide
En ostanut terrariaa.Latasin sovelluksen nimeltä aptoide netistä ja sielt saa kaiken laisii maksullisiikin pelei ilmaseksi.Latasin terrarian ja aika hyvin on toiminu paitsi välil se pysähtyy ja mikää ei tallennu...aptoide=Ei virusta
- 1bohoro5000
miten saa modattuu necro modin
- #KetjuElää
Vitun jonnet jos yhtään pidätte pelistä niin voisitteko edes VÄHÄN kunnioittaa sen tekijöitä! Itse ostin Steamista eikä maksanu ku 2,70 € oli alennukses.
Jos tosiaan ootte niin vitun köyhiä ettette edes 10 € voi maksaa, ja noissa ilmaiseksi ladattavissa päivitysten tuleminen kestää kauemmin.
- Anonyymi
Moi olen Niki ja minulla on kerrottavaa uudesta terrariasta puhelimella. Elikkä se uusi Terraria puhelimella on liian huono ja monimutkainen ja kaikkea. Haluaisin että Terraria 1.2 versio toimisi edelleen edes netistä.
- Anonyymi
Mä oon pelannu jo Terraaria siitä asti ku mekaaniset oli loppuvastukset (toivottavasti muistan oikein)
T: Siilinjärveläinen 18v mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071