Terraria Suomi

Koijala

Monet teistä varmaa ntietävät pelin Terraria. Sehän on siis Minecraftin tapainen seikkailu/indie peli mutta se on 2D ja siinä on pomovastuksia ja monia muita ominaisuuksia. Olen pistänyt pystyyn Terraria-foorumin suomalaisille. Foorumi on hyvin tuore ja kaipaa uusia käyttäjiä. Foorumilla voit keskustella yleisesti Terrariasta, lukea ja jakaa ohjeita sekä kuvia ja tilanteita.

http://terrariasuomi.foorumit.org/

47

2567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se-on-niin-vaan

      Terraria minulla ei toimi. Se sanoo kun yritän aukasta: Peli ei ole tällä hetkelle käytettävissä. Yritä myehemmin uudelleen.

      • jimi400

        mulla on sama juttu :(


      • XD super lol

        No lataa perkele maksullinen terraria


      • XD super lol

        Lataa maksullinen terraria


    • sa

      mist pystyy lataa terrarian ????

      • Tatska691

        Steamist sen saa!


      • ebin :D

        osta se steamista :)


      • sotapoika 20

        lataa steam sitten eti terraria sitten etikavereita ja pelaavaikka niiden kaa tai stten yksin ja se makasaa 9.99 sori jos se maksaa :(


      • XD super lol

        Play kaupasta voi ladata terrarian


      • Vastailija_kysymyksiin
        XD super lol kirjoitti:

        Play kaupasta voi ladata terrarian

        PC:llä on helpompi, sanon vaan oman mielipiteen: PC:llä on helpompi pelata kuin puhelimella. Pc:llä on isompi näyttö, kuin puhelimessa, ei tarvii suuttuu, kirjoitin oman mielipiteeni asiasta :)


    • Tänne vaan

      Elikkäs haluukkaat saa tuolta Terrarian: www.roensite.net/cracked.php?id=terraria
      Itsekkin olen ladannut pelin kyseiseltä sivulta.

      Ja jos joku haluaa pelata serverissäni tarvitset hamachin.

      Liity verkkoon: terraria host3 ja salasana on: 123

      • Vastailija_kysymyksiin

        no, ekaks sielt voi saada viruksia koska sivut, tuntemattomat sivut, ei kannata luottaa niihin, niist voi saada viruksii sun koneesees ja parempi maksaa peli Steamista kuin jostan cracked sivustoilta. Koska ostettu on aina parempi kuin cracked..


    • Tompo

      Kun menen maan alle tausta liikkuu kun menen sivuttain, mitä pitäisi tehdä?

    • Homokalapuhunsoftist

      mullaki tulee toi: ''Peli ei ole tällä hetkelle käytettävissä. Yritä myehemmin uudelleen.''
      Mithän pitäs tehä? ;)

    • nikkez terraria
      • Vastailija_kysymyksiin

        En usko, ei kannata ladata noista sivuista, ellet tiedä niistä mitään, niistä voi saada viruksia koneellesi.


      • aijaaahajoo

        Microsoftilla ei oo viruksia mut musssa voi olla


    • servu?

      onko kellää terraria servua? =) mieluiten no hamachi

    • RBZRoll

      Mulla ois servu mut se ei oo cracked hamachi: paska459 password: 123 ip. 5.2.137.52

    • Nyyh...

      Mulla on Terraria mut se ei aukee?

    • terskaonpeli

      mulla on crack ja toimii mut pitää aina ladata uusiks kun tulee päivitys tahtosin sen collectors editionin :)

    • haluun pelata

      tarviiko tän terskan peluuseen jonku ohjelman ku latasin eikä toiminu >:(
      ja jos tarvii antakaa linkki jost voi ladata pliis


      • HALVEKSIN WARETUSTA

        OSTA SE SAATANA! SE MAKSAA VITTU 10E -.-


      • random5

      • 11 vuotias poika

    • Terrarian ostanut :P

      vitun nössöt ! :D ette uskalla ostaa terraria jos se on 90% alennnuksessa ollu tos jonki aikaa sitte steamis eli 0,99 € !!! te vaan kräketillä vetelette :D
      mulla on ostettu TERRARIA ! makso 9,99€ :D

      • HALVEKSIN WARETTAJIA

        HIENO MIES! :d mikä sun steam nimi o?


      • Osto kannattaa

        Hyvä! Sentään joku ostanut! :D


      • OSTO ON HUVA
        Osto kannattaa kirjoitti:

        Hyvä! Sentään joku ostanut! :D

        onneksi :D


      • ransom5

        ostin itekkin alest


      • Vastailija_kysymyksiin

        Cracked ei ikin oo parempi kuin ostettu versio. Cracked peleistä voi saada viruksia koneeseen.


    • pasatipaavo

      5 vuotta vanha keskustelu ja vieläkin ihmiset tätä jatkaa... no miksipä ei...

      • IDIOTUS!!!

        vidun idiotus bashium.... 5 vuotta? ootko tyhmä vai tyhmä? eli varmaan tyhmä....


    • random5

      oon pelannu 3 vuotta tätä hyvä ostos oli kannattaaa ladata gamiki mod tähän kivaa kun on toomanyitems terrariassa kun minessäkin on :-D

      • random61

        HEHH HEH! Haistas v!ttu.


    • 11 vuotias poika

      no siis itse latasin terrarian ilmaiseksi ja se mulla toimii enkä ole yhtään katumassa (ohjeet) ekaksi menette http://www.mediafire.com/download/do85qq5t7l964ey/
      sitten kun olette latannet sen ottakaa sieltä semmonen kuin xnafx40-redit.msi
      kun olette löutäneet sen kilkkatkaa siitä ennekuin laitatte terraria.exe se laittaa loput asetukset oikein ja sitten kun olette tehneet sen laittakaa sitten vasta se terrarai päälle ja sen jälkeen


      Hauhkaa pelailua

    • RikasKoskaOmistan9e

      No huhhuh jätkät! Ei mitään tolkkua ladata jotain cracked versioita! Niissä on aina tietysti pieni virusriski, ja ainakin minulla moisesta tulee huono omatunto. Kai teillä nyt on 10euroa terrariaan? Jos ei ole, miten sitten saatte elantonne? Järki käteen! Itse ostin terrarian suuressa alennuksessa! Sain sen neljällä eurolla! Sitä paitsi, saa automaattisia päivityksiäkin! Hullut!

    • Onmulki10e

      Itekki oon ostanu Terrarian eikä 10 euroa ole paskaakaan.. Joskus se maksaa jopa 1e eikä teillä oo varaa?

      • TerraFan

        LOL Latasin Terrarian ps3 kaupasta ja makso vaan 15€

        PS.mulla on se ps3lla


      • TerraFan
        TerraFan kirjoitti:

        LOL Latasin Terrarian ps3 kaupasta ja makso vaan 15€

        PS.mulla on se ps3lla

        Sitä paitsi mulla on terraria Windows phonella Nokia Lumia630 ps hei Windows phonella! Maksaa kännylle vaan 5€


      • TerraFan
        TerraFan kirjoitti:

        Sitä paitsi mulla on terraria Windows phonella Nokia Lumia630 ps hei Windows phonella! Maksaa kännylle vaan 5€

        LOL


    • aptoide

      En ostanut terrariaa.Latasin sovelluksen nimeltä aptoide netistä ja sielt saa kaiken laisii maksullisiikin pelei ilmaseksi.Latasin terrarian ja aika hyvin on toiminu paitsi välil se pysähtyy ja mikää ei tallennu...aptoide=Ei virusta

    • 1bohoro5000

      miten saa modattuu necro modin

      • #KetjuElää

        Vitun jonnet jos yhtään pidätte pelistä niin voisitteko edes VÄHÄN kunnioittaa sen tekijöitä! Itse ostin Steamista eikä maksanu ku 2,70 € oli alennukses.
        Jos tosiaan ootte niin vitun köyhiä ettette edes 10 € voi maksaa, ja noissa ilmaiseksi ladattavissa päivitysten tuleminen kestää kauemmin.


    • Anonyymi

      Moi olen Niki ja minulla on kerrottavaa uudesta terrariasta puhelimella. Elikkä se uusi Terraria puhelimella on liian huono ja monimutkainen ja kaikkea. Haluaisin että Terraria 1.2 versio toimisi edelleen edes netistä.

    • Anonyymi

      Mä oon pelannu jo Terraaria siitä asti ku mekaaniset oli loppuvastukset (toivottavasti muistan oikein)

      T: Siilinjärveläinen 18v mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe