Uusi Näytönhojain ACCER Veriton 69000pro

Nopeasti apua

Minulla on tämä kone ja haluaisin uuden näyttärin ku integroitu ei riitä pyörittämään RBR:ää. En ole varma onko emossa PCi-E paikka. Kolme väylää on kaks varmusella normi PCI väyliä yhestä en oo varma(eri-värinen) Poweria koneessa 300-wattia.

http://reviews.cnet.com/desktops/acer-veriton-6900-pro/1707-3118_7-32340230.html

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ht665656

      1.0 (free) x PCI Express x16

      • nopeesti apua

        Ok kiitos tosta. Millanen kannattas aentaa sit tohon tarttisin vähintää pixel shading 2.0 tukevan kortin. Ku pitäs rBR:ssä olevat BTB pätkät saaha pyörii.
        Tässä kokoonpano mil pyörii täydellisesti
        Ilman ainuttakaan nykäisyä koko pätkä läpi!
        AMD 6000 dual core
        Radeon HD3870
        4 gt muisti

        Et oisko mahollista päästä tolle tasolle.


    • qqK768

      Samalle tasolle pääsee vain vaihtamalla myös prossun ja hankkimalla lisää muistia, mutta näyttiksen suhteen HD 4670 olisi varmaan paras vaihtoehto.
      4670 vastaa tehoiltaan 3870 ja ei tartte lisävirtaa joten poweriakaan ei sitten tarttisi vaihtaa. 4670.ssä on myös pixel shader 4.1 eli sekin puoli olis kunnossa. Minivaatimukset muulle kokoonpanolle on 1GB ram ja intel duo 2.0GHz eli mitään hirmu pullonkaulaa muuhun rautaan nähden ei pääse sit syntymään.

      Ainoa fiba tuossa on että sillä on suosituksena min 400wattinen poweri, mutta tuo ei tosiaan tartte lisävirtaa vaan ottaa kaiken suoraan pci-e väylästä josta saa max 75wattia. Eikä 4670 siltikään ime siitäkään maksimissaan kuin 70wattia. Ja nuo suositukset ovat lähinnä viitteellisiä powerin suhteen koska riippuu paljon siitäkin että minkälaatuinen tai kuinka vanha poweri on.

      Jokatapauksessa laskin varulta vielä antecin poweri laskurilla koneesi virrantarpeen tuon 4670.n kanssa ja sen puolesta tuo sinun 300wattinen
      olisi jo riittävä. Voit varmistaa tuon myös itse tuolla laskurilla ->>

      http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

    • nopeesti apua

      Kiitos tästä tää oli todella hyödyksi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe