Onko tosiaan niin, että Maceissä ei ole tuettuna käynnistys USB-muistitikulta? Eli voin tehdä Macillä buuttaavan tikun, mutta en voi buutata siltä, niinkö?
"Requirements
Microsoft Windows 2000/XP/Vista/7, or Linux, or Mac OS X 10.5 . Note that resulting USB drives are bootable only on PCs (not on Macs)."
http://unetbootin.sourceforge.net/
Buuttaava UBS-tikku Macillä
Boot or not
2
140
Vastaukset
>Eli voin tehdä Macillä buuttaavan tikun, mutta en voi buutata siltä, niinkö?
Joo jos Linuxista puhutaan, kuten linkissäsi puhutaan. Mikä on erityinen tarpeesi Linux-USB-buuttaukselle Macissa?
Macit sinänsä on buutanneet USB-medioilta yli viisi vuotta.- Boot or not
Ihan mielenkiinnosta vaan kysäisin, kun tuo Unetbootin on ainakin olevinaan sellainen "geneerinen" buuttitikun tekoväline. Ei mulla sinänsä mitään tarvetta ole, kun ei ole tällä hetkellä Maciäkään. Lähinnä tulee mieleen jonkun "pelastuslevyn" tikkuversio. Mutta kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711