Moikka! Mulla 15v lapseni lähössä kielireissulle Kaliforniaa 1 kuukaudeksi, ilmeisisti Los Angelesin lähettyville 2-3h ajomatkan päästä Losista. En ole itse ollut Amerikassa, reissanut muuten olen, mutta yksi rouvaa tuli sanomaan että herrajestas sinne turvattomimpaan paikkaan! Etttä jos voisitte kertoa minulle Amerikan ja tämän kyseyisen alueen turvallisudesta kun ei ole kukaan ystävistänikään käynyt kyseissä maassa.. KiiTOS ETUÄTEEN!:)
turvallisuudesta
2
238
Vastaukset
- mhmmmh
No mikä siellä nyt olisi niin erityisen turvatonta? Ihmisillä (yleensä niillä jotka eivät juurikaan matkustele), on paljon ennakkoluuloja ja kuvittelevat kaikkialla muualla paitsi Suomessa olevan turvatonta. Jos et tiedä tarkemmin paikkakuntaa jonne lapsesi on menossa, niin vaikea on sanoa sen alueen turvallisuustilanteesta. Jos kyseessä on tunnetun kielimatkatoimiston matka, niin kyllä heillä on tarkkaan mietityt kohteet, eivät he lapsia lähetä minnekään ghettoon. Sitä paitsi 2-3 h matkan päässä Los Angelesista saatetaan olla jo vaikkapa ihan maaseudulla.
En minä kokenut LA:ta tai Kaliforniaa ylipäätään yhtään sen turvattomammaksi kuin mitään muutakaan paikkaa missä olen käynyt. - 12+4
15v:lle on USA:ssa turvallisempaa kuin Suomessa. Eivat saa ostaa viinaa, ryypata ja rellestaa yokausia kaupungilla. Jos menee perheeseen niin siella on varmasti aikaiset kotiintuloajat jos nyt yleensa paasee itsekseen mihinkaan.
Kun ei ole julkista liikennetta monessakaan paikassa niin treffeille mennaan isan tai aidin kyydissa, jaa sekstailut vahiin tuonikaiselta.
,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1306292Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782271Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk401532Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881175- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641000Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 63946