Otsikko
Vastaukset 12
- axaxe
Niitä on niin monta, mutta alkukausilta ne löytyy. Sanoisin Perttu,Sari, Kaki. Hauskin Perttu.
- kadifan
hauskin oli kadi, sillon ku se kaatu hiihtoviikon jälk juhlissa nauroin itteni melk kuoliaaksi..
- 2007 kaudelta
Kadi, Sauli, ja se punahiuksinen Tiina. Niko N. oli kanssa mielenkiintoinen ja hauska 2007, mutta ei enää 2010.
Myös Nino ja Aso on hauskoja, ja viime kauden Marika olisi varmasti ollut hauska jos Nousiainen jengeineen ei olisi niin pontevasti tylyilleet ja pilanneet Marikan hupsuja ja muuten ihania hetkiä.6 - taas koukussa
Joo, Kadi oli kiva, samoin Niko N.ja Kaki.
Ällöimmät asukit oli Kaarlo, Sami, Ida ja varsinkin Henna ja Antti.
Munahaukka-Minna oli ihan hirvee, samoin se valittaja-Mari.
Lotta oli myös aika marisija, ja ihmeellinen tyyppi oli myös se tumma virolaissyntynen likka, joka poistui talosta ihan yhtäkkiä (terveyssyistä? )
En muista miltä kausilta kukin oli, mutta nimet on jotenkuten jääneet mieleen.
Muita hyviä/huonoja ei tuu mieleen, mut enempi tuol talos on ollu outoo porukkaa kuin fiksuja (tai edes ns. normaaleja). - MMMMMAAAdonna
ASO :))) Ja loppujen lopuksi tuo Samin puuhat olivat koomisia, vaikka kaveri yritti kaikkensa olla cool
- Kätsy & Kadi
Tänään sunnuntaina 28.8. SubTV:llä on muisteluohjelma noista BB-talon asukeista. Mukana näkyy olevan kaksi BB-talon historian upeinta naista eli Kätlin ja Kadi!
- hpop
Kagi ja Olli.. Viihdettä parhaimmillaan. Kun vaan kuppia oli tarjolla.
- göran
Jani
- bb-fani2011
Kaki, Olli, Sari, Perttu, Niko N, Sauli, Timo (BB07), Nino, Kadi, Aso, Antti (BB09), Marika.
- KakiOllimies
Parhaimmat ja hauskimmat on ehdottomasti Kaki ja Olli / Skoda salatehtävä video editointi josta musiikkivideo.
- ofc<3
MARIKA
- näpistelijä Tre
´´MARIKA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494