Vähän esimerkkiä siitä millaista tunnetta täytyy tangojen tulkinnoissa olla.
Kaunista fraseerausta ja nyansointia.
http://www.youtube.com/watch?v=crNlZiWgILs
Tangoa tunteella
11
143
Vastaukset
- Juuso W
Tässä erään(alkaa J kirjaimella) Tapani Kansan ihailijan kommentti Jorma Hynnisen tangotulkinnoista:
JEES!
Ne Jorma Hynnisen tangotulkinnat ovat kyllä ihan minunkin mieleeni. Erityisesti minua ihastuttaa se herkkyys niissä.- 1000
Miten tämä niin kuulostaakin ja näyttääkin En tajua -nimimerkin testistä Sheriffiä kohtaan. Vai olenko ihan väärässä?
- Lick my balls
Et kai, idiootti, kun olet itse kummatkin viestit kirjoittanut.
....
...typerä pässi... - dolores*
Hienoa kuunneltavaa. Kyllä esim.Seinäjoen tangomarkkinoiden tangokuningatar-ja kuningas kilpailuissa kuullut tulkinnat kuulostavat varsin pliisuilta ja pinnalliselta hutulta tuohon verrattuna. Tapsa osaa tavoittaa tulkinnoissaan tangon sielun ja se on tärkeää !
- ärrrrä
"Tuskan tuRRRtumuksen tie ... " Ei Tapsalla R-vikaa ainakaan ole.
Tapsa Rautavaaran laulaessa R-kirjain sorahti yhtä voimakkaasti.- glissandoo
Se on tervettä resonointia. Noin se kuuluukin sorahtaa eikä vain vaipua muiden kirjainten varjoon.
- Ärvikaa
R-vikahan se juuri onkin.
- nyanssifa
Vai että ihan fraseerausta ja nyansointia, heh , ootkos oppinut kaksi uutta sanaa jotka pitää sitten ylpeänä täällä esitellä!!!
- Tangofanittaja
Tapsukka: jätähän edes tangot rauhaan, jätäthän? Pliis!
- Mustiinax
JEES!
Ne Jorma Hynnisen tangotulkinnat ovat kyllä ihan minunkin mieleeni. Erityisesti minua ihastuttaa se herkkyys niissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352