Hei kaikille, nyt kaipaisin hyviä hotellivinkkejä usea lapsiselle perheelle. Lennot meillä jo on maaliskuulle Dubaihin, mutta haluaisimme melko tasokkaan, lapsiystävällisen hotellin mieluiten rannalta , eli hotellilla tulisi olla oma ranta. Mieluiten hotellilla tulisi olla vähintään 4 tähteä. Hotellissa tulee olla myös oma uima-allas (taitaa tosin olla melkein kaikissa). Mutta tarkoituksena olisi siis viettää pääasiallisesti rantaloma.
Antaisitteko ihmiset vinkkejä Dubain, Sharjahin tai jonkun muun kaupungin hotelleista, jotka täyttävät kriteerit?
Kiitos paljon avusta etukäteen
Lapsiperhe Dubai/Sharjah/joku muu?
4
436
Vastaukset
- DubaiFanitar
jos varaat dubaista minkä tahansa 4tähden hotellin niin takuulla täyttää suomalaisen kriteerit,sen voin luvata.
- perhe 4 hlö
Itse juuri olen katsellut hotelleja ja tarjonnan perusteella itseä miellyttää suunnilleen samoilla kriteereillä: Sheraton Jumeirah Beach Resort & Towers, Dubai Marine Beach Resort, Atlantis The Palm, The Westin Dubai Seyahi Beach & Resort, Jumeirah Beach Hotel, Sofitel Dubai Jumeirah Beach. Nämä taisi olla kaikki 5 tähden hotelleja. Siellä näyttäisi olevan myös rannan lähettyvillä ns. huoneistohotelleja, joka voisi isommalle perheelle hyvä. Meillä on varaus tuohon Sheratoniin joulukuulle ( sitten Sheraton hotelliin Dubai Creekin rannalta). Noissa mainituissa hotelleissa suurimmassa osassa oma yksityinen ranta. Atlantis the Palm vaikuttaa aiva superilta, käy katsomassa hotellien kuvaukset booking.comista vaikka. Nuo myös mainostettu perheystävällisiksi.
Sharjahin tienoilla oli joku edullinen rantahotelli, Coral jotain, katso nimi tuosta toisesta lapsiperheelle hotelli - topicista. Taitaa vaan olla vähän kaukana kaikesta, mutta riippuu paljon mitä lomalta haette. Varmasti hyvä, jos rantalomaa haette. Hienot uima-allasalueet näytti siellä olevan. - noorle
Heippa,
suosittelisin ettette lähde Sharjahin, sillä se on hyvin konservatiivinen paikka. Dubai on puolestaan hyvin länsimainen ja lapsia tietysti rakastetaan aivan kuten muuallakin UAE:ssa.
Olin juuri lomalla Dubaissa ja kirjoitin siitä jutun blogiini:
http://priceoflookingawesome.blogspot.com/2011/08/dubai-shop-till-u-drop.html
Vastailen mielelläni kysymyksiin! - beentheredonethat
Kannattaa harkita myös Ras Al Khameinia joka on tunnin päässä Dubaista, esim. Hiltonin Spa & Resort on ihan uusi ja siellä saa alkoholia yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104