Minkälainen paikka on Sakkala.
Entä Hotelli La Pacha.
Ensimmäistä kertaa Egyptiin menossa, ja olis kiva tietää vähän kokemuksia.
Sakkala!
6
730
Vastaukset
- Ei ikinä enää..
Sakkalassa en viihtynyt yhtään ja
Sakkalan taksit 90% huijareita...( sovi hinta etukäteen)
El mainen alueella on Cleopatra pazar ( hinnat kaikissa) josta kannattaa ostokset tehdä vaatteet ym.. basaareissa huomattavasti kalliimmat hinnat!
Sakkalassa on Samos ravintola jossa kannattaa käydä syömässä, mutta paras ruokapaikka on Cacao Bar taksilla pääsee sinne.. - Le Pacha
Olin viime lokakuussa Le Pachassa ja pidin tosi paljon. Hotellissa all inclusive ja sijainti mitä mainioin ihan Sakkalan keskustassa, joten jos haluaa kaupungin vilskeeseen niin se aukeaa heti hotellilta. Takseja en tarvinnut, kaikki ostokset tein lähietäisyydeltä. Ja hotellin rauhaan pakoon kun kauppiaat kyllästyttävät. Suosittelen lämpimästi. Ainoa asia josta sanoisin on suht huono uintimahdollisuus, ranta kivikkoinen, uimakengät ? Biitsi muuten ihana, lounaankin kattoivat aina myös rantabaariin. Menisin uudestaan.
- je
Olen myös lähdössä mieheni kanssa Hurghadaan perjantaina viikoksi ja majoitumme La Pachassa =) Olen kuullut siitä hyvää palautetta. Itse olen miettinyt mahtaako siellä olla näitä levottomuuksia, vai ovatko ne pääasiassa siellä Kairossa...
- Kokemustalöytyy
Sakkala on kiva paikka. Sieltä löytyy pitkä Sheraton street josta löydät hyvät shoppailu paikat ja ravintolat :) Suosittelen!!!!
- matkaaja_
Jos et ole arka niin Sakkala ei ole paha paikka. Ihmisiä riittää iltaisin ja kauppiaita on silloin enemmän. Takseja kyllä vilisee, samoin huutelijoita riittää. Mutta asennoidut oikein pärjäät hyvin. Itse asun Sakkalassa mieheni kanssa, mutta näin suomalaisena naisena myöhään illalla käveleminen ei ole kauhean mukavaa..
- kyselijä***
Kiitos viesteistä matka lähestyy, ja odotan sitä innolla :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591