Minua ovat aina kiihoittaneet naisten valkoiset alushousut, ihan hetero mies olen, mutta ajatus puketua naiseksi, naisten aluvaatteisiin kiihoittaa.
Minut yllätettiin kerran, kun kokeilin vaimoni siskon pikkuhousuja päälleni, vai moni oli työmatkalla ja siskonsa naiskaverinsa  kanssa oli meille majoitettu asumaan vikonlopun ajaksi.
Vaimoni sikolla oli pyöreä mehevä takamus ja pöksynsä sopivat minulle kuin valettuna, mutta naiset yllättivät minut, käivät kimppuuni ja minut sidottiin vuoteelle, ensin sain piiskaa ja jouduin tunnustamaan fantasioitani, minusta otettiin pikkuhousuissa kuvia ja kuvattiin videollekin.
Makasin avuttomana, kun pöksyt riisutiin jalastani, peräaukkoni rasvattiin ja hieromasauva työnnettin sisääni, tunne oli hävettävä, tahtomattani laukesin ja naiset naureskelivat.
Minut pakotettiin nuolemaan molempien naisten pillut ja takapuoli, sitten seisova kullini työnnettin ensin vaimon siskon vittuun, sitten Marjatan vittuun.
Loppurangaistuksena sain peräruiskeen, sisääni pumpattiin maitoa ruiskulla, monta kertaa, hommaa valokuvattiin ja  luvattiin lähettää kuiviani, ulkomaisiin lehtiin.
Olin totaalisesti alistettu ja jatkoa seuraa, kun naisilla on valokuvani kiristysvälineenä.
Valkoisissa Pöksyissä
Alistettu totaalisti
1
2745
Vastaukset
- AnonyymiMinua taas kiihottaa olla hameessa ilman kalsaria. Juon myös mielelläni naisen kusen 
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321