uhkailua töissä

hei
onko jollakin toisella kokemusta työpaikalla uhkailijoista ? mulla on kahesta-
kin paikasta.....ja toisesta sain parin viikon päästä täysin syyttömästi ja hävyttö
mästi POTKUT ! joista ei edes ollut koskaan puhetta ! se vain oli puhetta koea-
jasta 2 viikkoa, ja jos ei se käytös multa mukamas parannu YHTÄÄN, saan jää
dä.....mutta en...kaikki alkoi siitä, että yks toinen tyhmä muija oli tuonut hävyttö-
män tekstin omaavan mustan pipon töihin. Ja Sitten se oli yhtäkkiä hävinnyt, ja sitten kaikkien paitsi sen päääsyypään hullun muijan laukkua EI tutkittu kos-
kaan, ja sitten mä sain syyttömästi syyt niskoilleni. Kun tulin syömästä lounas-
tani, olin hukmannut, että mun laukkuani OLI siirretty ihan pikkuriikkisen, mutta
mä sen kyllä huomasin, ja kun katsoin sinne, mitä näinkään ? sen pipon ! se it
se se hullu muija oli laittanut sen sinne, kun se tuli viimeisenä sinne alas syö-
mään. Mut mä en uskaltanut sanoo ennemmin, että se oli sen sinne laittanut, ja sitten musta tehtiin syypää ja potkut tuli. Sitten se hullu uhkasi tehdä musta naurettavan rikosilmoituksen, ei tehnyt, mutta se oli ehdottomasti LAITONTA ja
olisin voinut tehdä saman sille sillä perusteella, että se uhkas mun henkee ! ja
niin se tekikin. Mua ärsytti sen hävytön käytös ! ja se senhetkinen pikkupomo ei tykännyt musta, ja niinpä se lemppas mut pellole. Mä lopetin syömisen koko
naan sen jälkeen, kun tämä aiheeton syytös tuli ilmi. Mä sanoin vissiin sata ke
rtaa, et oon syytön, mutta sen pikkupomon hovi ei kukaan uskonut mua. Sain i
kuisen varkaan leiman. Siks lähes kaikki muut sivullisetkin karttelee mua nykyi
sin, lapsetkin. Ja vaikka musta oli oikeutettu pieni juttu tosin Rantapohjassa 14.6.2011, niin sekään ei asiaa auttanut.....mutta saivatpahan ne hullut ansion
sa mukaan, jos lukivat sen koskaan ! pieni näpäytys näpeille heille oli ihan oi-
keutettu ! takas sinne en mene, vaikka ne maksaisivatkin kaksinkertaisen pal-
kan nykyiseen verrattuna ! se on nyt muuttanut jonnekin kiinaan se paikka, ei ees kiinnosta, minne japaniin ne meni.......pysykööt siellä ! Hävetkööt vain !
Sit tää uusin tapahtui nykyisessä paikassa, yks hullu, joka EI osaa lukea EIKÄ
kirjoittaa kunnolla edes omaa nimeään (mies) suuttui jostakin viime kesänä, ja
se uhkas ostaa pyssyn jostakin ja ampua meidät muut......uskalsin mennä töihi
n sen jälkeen, eikä se oo kahden samanlaisen uhkauksen jälkeen toteuttanut
sitä, vaikka pari hullua raakkujaa siellä ansaitsisivatkin kuoleman...... siellä on
joku näkymätön vahti, kun en oo sitä koskaan nähnyt, vaikka olisi se nyt reilu-
mpaa, et näkis edes kerran sen vahdin.........vai uhkasko NE sitten sillä.....? en tiiä........ kohta en sinne enää uskalla mennä, kun sen tuntien sen hullun uhkaa
jan.......senkun hankkii pyssyn, jos saa sellaisen ! Hyvä, et on LAKI olemassa !
Miten tämän saisi loppumaan kokonaan kaikissa työpaikoissa ? Olemalla RE-
HELLINEN KAIKKI KAIKILLE ! ja kunnon näkyviä vahteja niihin kaivataan ! e-
nemmän kuin yksi per työpaikka ! ja TYÖRAUHA kaikille ! et kuulee edes radi-
on ääänen hankkimatta mitään kuulolaitetta......

0

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        91
        1107
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        110
        891
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        125
        886
      4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        279
        679
      5. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        76
        648
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        74
        609
      7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        572
      8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        546
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        38
        510
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        72
        483
      Aihe