Siinäpä se asia tulikin. Olisi kiva tavata suomalaisiakin täällä kaukana. Itse asustelen Taurangassa.
suomalaisia uudessa-seelannissa?
9
2698
Vastaukset
- aucklandboy
Mina asun aucklandissa..
- kjdfshkj
etsippä facebookista ryhmä finnish people living in New Zealand :)
- Unelma+
Hei,
Minulla olisi haavena tulla käväsemään siellä Uudessa-Seelannissa.
Aurikomatkojen sivulla on ihania kuvia. Harmi vaan, että siellä sivulla on ongelmia.
"Uuden-Seelannin matkat eivät ole tilapäisesti myynnissä järjestelmävirheen vuoksi. Korjaamme vikaa parhaillaan."
http://www.aurinkomatkat.fi/uusi-seelanti
http://www.aurinkomatkat.fi/uusi-seelanti/uuden-seelannin-kiertomatka?sg=AMW12 - kjdfshkj
mitas miinusta tuossa facebook viestissa nyt oli?
Noh tarkoittaa kuitenkin sita etta sielta loytyy ryhma, jonka kautta itsekkin olen loytanyt tassa maassa asuvia suomalaisia, saanut apua mielta askarruttaviin kysymyksiin suomeksi ja muutenkin semmoinen suomiyhteiso kylla kivasti helpottaa koti-ikavaa jos ja kun semmoinen iskee:)
Itse asun Napierissa jos tannepain joku eksyy niin tarjoan korvapuustit:)- Sydneysider
Voisko joku muu ystävällinen tai admin hyväksyä minut siihen ryhmään? Tammikuussa muutetaan niin olis ihan kiva vähän kysellä käytännön asioita.
Hello!
Asustelen ja Taurangassa, ja sama viesti, olisi mukava tavata ja suomea jutella. Vastaile jos kiinnostaa.
Kristian- Kiwisavolainen
Terveiset Nelsonista,
Meita suomalaisia on Nelsonissa puolenkymmenta.
Etelasaarella asuu ehka alle 50 joista olen tavannut useimmat.
Suomesta tanne saisi muuttaa hyva leipuri koska ei taalta saa kunnon ruisleipaa.
Heikki- Leipurikin
Heikki
Saisko jotenkin yhteyden....
leipuri - juhlapäivänä matkoilla
Leipurikin kirjoitti:
Heikki
Saisko jotenkin yhteyden....
leipuriHei siellä asuvat! Suunnitellaan matkaa jouluksi. Ajattelimme lentää Aucklandiin ja etsiä suht edullista majapaikkaa joko Aucklandin alueelta tai vähän ulkopuolelta. Kuitenkin niin, että liikkuminen kävisi julkisilla kätevästi. Jokin kiva pikkukaupunki? Kirjoista ja netistä löytyy monenlaista, mutta jos jollakin olisi ihan käytännön kokemusta ja hyviä vinkkejä, niin olisimme kiitollisia kovasti. Emme voi viipyä kuin kaksi viikkoa, joten sen takia haluamme tehdä hyvät suunnitelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030