suomalaisia uudessa-seelannissa?

taurangagirl

Siinäpä se asia tulikin. Olisi kiva tavata suomalaisiakin täällä kaukana. Itse asustelen Taurangassa.

9

3076

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aucklandboy

Mina asun aucklandissa..

• kjdfshkj

etsippä facebookista ryhmä finnish people living in New Zealand :)

• Unelma+

Hei,

Minulla olisi haavena tulla käväsemään siellä Uudessa-Seelannissa.

Aurikomatkojen sivulla on ihania kuvia. Harmi vaan, että siellä sivulla on ongelmia.

"Uuden-Seelannin matkat eivät ole tilapäisesti myynnissä järjestelmävirheen vuoksi. Korjaamme vikaa parhaillaan."

http://www.aurinkomatkat.fi/uusi-seelanti

http://www.aurinkomatkat.fi/uusi-seelanti/uuden-seelannin-kiertomatka?sg=AMW12

• kjdfshkj

mitas miinusta tuossa facebook viestissa nyt oli?

Noh tarkoittaa kuitenkin sita etta sielta loytyy ryhma, jonka kautta itsekkin olen loytanyt tassa maassa asuvia suomalaisia, saanut apua mielta askarruttaviin kysymyksiin suomeksi ja muutenkin semmoinen suomiyhteiso kylla kivasti helpottaa koti-ikavaa jos ja kun semmoinen iskee:)

Itse asun Napierissa jos tannepain joku eksyy niin tarjoan korvapuustit:)

• Sydneysider

Voisko joku muu ystävällinen tai admin hyväksyä minut siihen ryhmään? Tammikuussa muutetaan niin olis ihan kiva vähän kysellä käytännön asioita.

• Hello!
      Asustelen ja Taurangassa, ja sama viesti, olisi mukava tavata ja suomea jutella. Vastaile jos kiinnostaa.

Kristian

• Kiwisavolainen

Terveiset Nelsonista,
      Meita suomalaisia on Nelsonissa puolenkymmenta.
      Etelasaarella asuu ehka alle 50 joista olen tavannut useimmat.
      Suomesta tanne saisi muuttaa hyva leipuri koska ei taalta saa kunnon ruisleipaa.

Heikki

• Leipurikin

Heikki
        Saisko jotenkin yhteyden....
        leipuri

• juhlapäivänä matkoilla
        Leipurikin kirjoitti:

Heikki
        Saisko jotenkin yhteyden....
        leipuri

Hei siellä asuvat! Suunnitellaan matkaa jouluksi. Ajattelimme lentää Aucklandiin ja etsiä suht edullista majapaikkaa joko Aucklandin alueelta tai vähän ulkopuolelta. Kuitenkin niin, että liikkuminen kävisi julkisilla kätevästi. Jokin kiva pikkukaupunki? Kirjoista ja netistä löytyy monenlaista, mutta jos jollakin olisi ihan käytännön kokemusta ja hyviä vinkkejä, niin olisimme kiitollisia kovasti. Emme voi viipyä kuin kaksi viikkoa, joten sen takia haluamme tehdä hyvät suunnitelmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe