Siinäpä se asia tulikin. Olisi kiva tavata suomalaisiakin täällä kaukana. Itse asustelen Taurangassa.
suomalaisia uudessa-seelannissa?
9
2737
Vastaukset
- aucklandboy
Mina asun aucklandissa..
- kjdfshkj
etsippä facebookista ryhmä finnish people living in New Zealand :)
- Unelma+
Hei,
Minulla olisi haavena tulla käväsemään siellä Uudessa-Seelannissa.
Aurikomatkojen sivulla on ihania kuvia. Harmi vaan, että siellä sivulla on ongelmia.
"Uuden-Seelannin matkat eivät ole tilapäisesti myynnissä järjestelmävirheen vuoksi. Korjaamme vikaa parhaillaan."
http://www.aurinkomatkat.fi/uusi-seelanti
http://www.aurinkomatkat.fi/uusi-seelanti/uuden-seelannin-kiertomatka?sg=AMW12 - kjdfshkj
mitas miinusta tuossa facebook viestissa nyt oli?
Noh tarkoittaa kuitenkin sita etta sielta loytyy ryhma, jonka kautta itsekkin olen loytanyt tassa maassa asuvia suomalaisia, saanut apua mielta askarruttaviin kysymyksiin suomeksi ja muutenkin semmoinen suomiyhteiso kylla kivasti helpottaa koti-ikavaa jos ja kun semmoinen iskee:)
Itse asun Napierissa jos tannepain joku eksyy niin tarjoan korvapuustit:)- Sydneysider
Voisko joku muu ystävällinen tai admin hyväksyä minut siihen ryhmään? Tammikuussa muutetaan niin olis ihan kiva vähän kysellä käytännön asioita.
Hello!
Asustelen ja Taurangassa, ja sama viesti, olisi mukava tavata ja suomea jutella. Vastaile jos kiinnostaa.
Kristian- Kiwisavolainen
Terveiset Nelsonista,
Meita suomalaisia on Nelsonissa puolenkymmenta.
Etelasaarella asuu ehka alle 50 joista olen tavannut useimmat.
Suomesta tanne saisi muuttaa hyva leipuri koska ei taalta saa kunnon ruisleipaa.
Heikki- Leipurikin
Heikki
Saisko jotenkin yhteyden....
leipuri - juhlapäivänä matkoilla
Leipurikin kirjoitti:
Heikki
Saisko jotenkin yhteyden....
leipuriHei siellä asuvat! Suunnitellaan matkaa jouluksi. Ajattelimme lentää Aucklandiin ja etsiä suht edullista majapaikkaa joko Aucklandin alueelta tai vähän ulkopuolelta. Kuitenkin niin, että liikkuminen kävisi julkisilla kätevästi. Jokin kiva pikkukaupunki? Kirjoista ja netistä löytyy monenlaista, mutta jos jollakin olisi ihan käytännön kokemusta ja hyviä vinkkejä, niin olisimme kiitollisia kovasti. Emme voi viipyä kuin kaksi viikkoa, joten sen takia haluamme tehdä hyvät suunnitelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934417
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789