Lennokina aiRium Piper J-3 Cub.
Nyt olisi tarve uudelle radiolle. Olen kattellu
http://www.silshop.fi/shop/index.php?act=viewProd&productId=2219
ja siihen vastaan otin
http://www.silshop.fi/shop/index.php?act=viewProd&productId=2718
Onnistuuko näillä saamaan koneen ilmaan taas vai pitääkö jotain muuta vielä hommata?
Kuinkas tuon jännitteen kanssa flysky vastaanottimen Jännite väli on Power: 4.5 - 6.5 V ja lennokissa on akkuna Orion Avionics LiPo 7.4V 450mAh (30C)
Pitääkö vastaan ottimelle ostaa oma akku? Vai mitä tehdä?
uusi radion osto
8
246
Vastaukset
- Nyblääjä
Moottorin säätimen BEC syöttää sähkön vastaanottimelle ja servoille
- Aloittelijarakentaja
OK. Sitte mikä akku ja laturi olis perus käytössä hyvä tuolle radiolle? Silsopin netti sivulla ei lukenu akusta mitää?
- Halpaa on
Ite ottasin ton hobby kingin radion. On posteineen ja mahd. alveineen vieläkin halvempi ku flysky ja kuitenkin sama laite.
- Aloittelijarakentaja
Kuis on toiminu toi hobbykingin radio?
- Halpaa on
En ite omista mut mitä netistä (kopterit.fi) oon lukenu ni ei oo ollu pahemmin valittamista.
- Eiköhän toimi ok...
Mulla on Futaban 6 EX 2.4 GHz. Lähetin vastaanotin maksoi 180 € Kärkkäisellä. Ei ole yhtään pahaa sanottavaa. :) Muu roju on sitten Multiplexin tavaraa ja hyvin pelittävät yhteen. Multiplexin servot olivat jotain 4 - 7 €/kpl modelmaniacsonlinessa.
Vastaanotin saa sähkön nopeudensäätimen piuhan kautta. Siis sen ainoan piuhan kautta, mikä tulee noparilta vastarille. Yleensä jännite on n. 5 volttia riippumatta akkujännitteestä. Vastaanotin lykkää tätä virtaa sitten servoille. Onkos toi hobbyking luotettava kauppa ja tuleeko jos tilaa suomesta jääkö tulliin tai jotai maksuja ? Oon tilaamassa Piper J-3 Cub 1400 mm alottelijan koneeks onkohyvä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429