Lennokina aiRium Piper J-3 Cub.
Nyt olisi tarve uudelle radiolle. Olen kattellu
http://www.silshop.fi/shop/index.php?act=viewProd&productId=2219
ja siihen vastaan otin
http://www.silshop.fi/shop/index.php?act=viewProd&productId=2718
Onnistuuko näillä saamaan koneen ilmaan taas vai pitääkö jotain muuta vielä hommata?
Kuinkas tuon jännitteen kanssa flysky vastaanottimen Jännite väli on Power: 4.5 - 6.5 V ja lennokissa on akkuna Orion Avionics LiPo 7.4V 450mAh (30C)
Pitääkö vastaan ottimelle ostaa oma akku? Vai mitä tehdä?
uusi radion osto
8
162
Vastaukset
- Nyblääjä
Moottorin säätimen BEC syöttää sähkön vastaanottimelle ja servoille
- Aloittelijarakentaja
OK. Sitte mikä akku ja laturi olis perus käytössä hyvä tuolle radiolle? Silsopin netti sivulla ei lukenu akusta mitää?
- Halpaa on
Ite ottasin ton hobby kingin radion. On posteineen ja mahd. alveineen vieläkin halvempi ku flysky ja kuitenkin sama laite.
- Aloittelijarakentaja
Kuis on toiminu toi hobbykingin radio?
- Halpaa on
En ite omista mut mitä netistä (kopterit.fi) oon lukenu ni ei oo ollu pahemmin valittamista.
- Eiköhän toimi ok...
Mulla on Futaban 6 EX 2.4 GHz. Lähetin vastaanotin maksoi 180 € Kärkkäisellä. Ei ole yhtään pahaa sanottavaa. :) Muu roju on sitten Multiplexin tavaraa ja hyvin pelittävät yhteen. Multiplexin servot olivat jotain 4 - 7 €/kpl modelmaniacsonlinessa.
Vastaanotin saa sähkön nopeudensäätimen piuhan kautta. Siis sen ainoan piuhan kautta, mikä tulee noparilta vastarille. Yleensä jännite on n. 5 volttia riippumatta akkujännitteestä. Vastaanotin lykkää tätä virtaa sitten servoille. Onkos toi hobbyking luotettava kauppa ja tuleeko jos tilaa suomesta jääkö tulliin tai jotai maksuja ? Oon tilaamassa Piper J-3 Cub 1400 mm alottelijan koneeks onkohyvä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831